想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3310


261#
發表於 13-2-4 12:58 |只看該作者

引用:今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,

原帖由 kathylala 於 13-02-04 發表
今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工 ...
隔日啦,博一博!!


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


262#
發表於 13-2-4 13:03 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

嘿嘿,thx,我估計今晚應該可開工啦,我等今日好久了,昨夜有dd分泌,今日都有少少透透地,就拎條紅d用下,今晚開始隔日dodo,歲晚收爐
1359954191489.jpg


大宅

積分: 3310


263#
發表於 13-2-4 13:25 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

歲晚收爐,哈哈,正!
咁你大掃除都唔好咁操勞嘞!!
祝新年有禮物!


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


264#
發表於 13-2-4 14:03 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

大掃除昨日攪好晒啦,今星期開工就放新年



男爵府

積分: 6458


265#
發表於 13-2-4 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-03+發表太緊

原帖由 Rilattori 於 13-02-04 發表
我今日day 1嘞,下個回合再來!!!
下期努力


男爵府

積分: 8287


266#
發表於 13-2-5 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ovylam+於+13-02-03+發表我今

原帖由 KwaiB 於 13-02-03 發表
一齊再努力!下個月一齊過版
大家一齊加油


複式洋房

積分: 354


267#
發表於 13-2-6 12:08 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

我到今日都仲未來M?


大宅

積分: 1053


268#
發表於 13-2-6 12:25 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

你check 左係咪bingo未?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo