自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


珍珠宮

積分: 38391


261#
發表於 13-1-15 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+VKwan+於+13-01-15+發表我就

原帖由 786 於 13-01-15 發表
但我想喇記應該快變直資。以前以為唔會。但新校長(小學)是從直資過檔,有別以前內部提升,你提下你仔噃。 ...
我都有懷疑過,就算有都唔会幾年間就實行到,況且相信天主教企硬不直資

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珊瑚宮

積分: 118281


262#
發表於 13-1-15 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+13-01-15+發表

原帖由 786 於 13-01-15 發表
無Check噃。間間都係汰弱留強架啦!
咁你最好check真先suggest啦,吹水都有份量啲係咪,樓主係認真問架。




伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


263#
發表於 13-1-15 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表無Check

本帖最後由 786 於 13-1-15 23:00 編輯
原帖由 wonderlulu 於 13-01-15 發表
咁你最好check真先suggest啦,吹水都有份量啲係咪,樓主係認真問架。

咁點check呢,要走唔洗等到小六先上唔番,咁升中又點知一定小一入?信唔信,我都阻唔到。唔信咪算。收線。




公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


264#
發表於 13-1-15 22:40 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

VKwan 你說得對,我已同大少講叫佢自己攪掂,而佢又真係答應自己整PORFOLIO 發表於 19 分鐘前


那就確切實行吧!





伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


265#
發表於 13-1-15 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表但我想

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我都有懷疑過,就算有都唔会幾年間就實行到,況且相信天主教企硬不直資

...
但真係好奇,同以往不同。最奇就係直資過檔,又好似未在喇記教過。我都嚇了一跳!




公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


266#
發表於 13-1-15 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+VKwan+於+13-01-15+發表我都

原帖由 786 於 13-01-15 發表
但真係好奇,同以往不同。最奇就係直資過檔,又好似未在喇記教過。我都嚇了一跳!



...
有教過,不過遠在還有上下午班時代。




伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


267#
發表於 13-1-15 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表但真係

原帖由 1773 於 13-01-15 發表
有教過,不過遠在還有上下午班時代。
n年前




珊瑚宮

積分: 118281


268#
發表於 13-1-15 22:46 |只看該作者
786 發表於 13-1-15 22:39
咁點check呢,要走唔洗等到小六先上唔番,咁升中又點知一定小孩入?信唔信,我都阻唔到。唔信咪算。收線。



...


唔識check,都唔係順口溜吧? 咁樣真係好易被淘汰噃。


伯爵府

積分: 15035


269#
發表於 13-1-15 22:58 |只看該作者

引用:Quote:VKwan+發表於+13-1-15+10:52+我唔想

原帖由 lily_liu817 於 13-01-15 發表
俾我~~我會先考慮左自己家庭能力, 如果係吃力咁去供就免喇!!

在我黎講我大仔今年k3, 我地無心去考學校, 其 ...
邊間咁貴?




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


270#
發表於 13-1-15 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+13-01-15+發表

原帖由 786 於 13-01-15 發表
無Check噃。間間都係汰弱留強架啦!
唔係架!龍校升中制有別於直屬或聯系中小學,龍中係要接收晒已接龍小嘅學生,亦要有制定percentage收外來生架。我母校都轉左直資同接龍,同學d女讀緊,話中英數合格就直升中學架!上面有會員提及水準比以前低了不無道理,因為不純像以往汰弱留強精英制了。




伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


271#
發表於 13-1-15 23:08 |只看該作者
本帖最後由 786 於 13-1-15 23:09 編輯
麟媽媽 發表於 13-1-15 23:05
唔係架!龍校升中制有別於直屬或聯系中小學,龍中係要接收晒已接龍小嘅學生,亦要有制定percentage收外來生 ...

小六上中一當然要一條龍啦. 未到小六唔適應個D人已自己走. 要知道佢地比較有錢就比較多路揀. 未上小六已出國或讀國際學校了.


水晶宮

積分: 58506


272#
發表於 13-1-15 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表無Check

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
唔係架!龍校升中制有別於直屬或聯系中小學,龍中係要接收晒已接龍小嘅學生,亦要有制定percentage收外來生 ...
下?係架?直資must 全收咁滯架,之前有friend 話港島中西區間直資男校只係會收返80%左右,莫非佢搞錯?



Bye


水晶宮

積分: 58506


273#
發表於 13-1-15 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+veryworry+於+13-01-15+發表C

原帖由 Babemo 於 13-01-15 發表
個人經驗:冇咩特別。係啲同學真係比外面純,同時比較「高貴」。我哋來自中產家庭係校內嘅窮人!

只係出來 ...
你以前佢係津校抽入,依家係直資要考



Bye


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


274#
發表於 13-1-15 23:20 |只看該作者

引用:+本帖最後由+786+於+13-1-15+23:09+編輯+\\

原帖由 786 於 13-01-15 發表
本帖最後由 786 於 13-1-15 23:09 編輯
咁係自然流失並非汰弱留强,龍校生唔走的校方一定要接收。選校先要了解清楚,仔女升中亦要了解升中派位機制,我仔小學跟政府central allocation好折騰,龍校真係少好多煩惱。




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


275#
發表於 13-1-15 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麟媽媽+於+13-01-15+發表唔係

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
下?係架?直資must 全收咁滯架,之前有friend 話港島中西區間直資男校只係會收返80%左右,莫非佢搞錯?



...
係架,根據政府指引係咁,龍校生亦無需參加升中統一派位,可參考:http://www.hkedcity.net/article/reform_qa/030908-004/




琥珀宮

積分: 169635


276#
發表於 13-1-15 23:25 |只看該作者

引用:Quote:ppsfung+發表於+13-1-15+11:42+1.+Wh

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
主因係:呢間有IB,而我又冇本事供佢讀國際學校,由local school轉去國際亦唔容易,咁佢知道要讀IB就只有 ...
如果目的係主要想高中take IB,神級男女校有在高中再公開招生讀IB,朋友個仔(唔覺好叻)今年都中四考入,感覺仲易過中一考入,真正有錢學生好多都在中二三出國了,有學位多出來!初中階段轉校在你仔case無咩好處,留在原校除慳番學費,仲可慳番交通時間,仔仔遲幾年思想應更成熟去再作決定,可能到時眼光更遠大要求早d出國呢!




男爵府

積分: 9595


277#
發表於 13-1-15 23:28 |只看該作者
如果我是樓主,我會考慮(1)校風、(2) IB是否適合小朋友、(3)返放學花的時間


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


278#
發表於 13-1-15 23:29 |只看該作者
本帖最後由 786 於 13-1-15 23:32 編輯
麟媽媽 發表於 13-1-15 23:20
咁係自然流失並非汰弱留强,龍校生唔走的校方一定要接收。選校先要了解清楚,仔女升中亦要了解升中派位機制 ...

其實無論是津龍定直資龍, 龍校一定要收番我當然知. 但分別在於家庭背景. 在直資了, 無可否認是比較多"有資源"的學生, 所以要揀第二條路"自然流失", 比津龍易. 好多津龍生, 是有限資源, 甚至雙非, 但求"碌"過就算. 這相信你也看過很多.

所以這些"自然流失", 直資龍是比較易得多.

好多BLUE BLOOD, 但求做過ALUMNI, 有RELATIONS with 名校, 中途就去"見識更多"的地方.


水晶宮

積分: 58506


279#
發表於 13-1-15 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+13-01-15+發表真係

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
Eva姐,別人眼中偉大,但我爸同叔叔係好嬲架!佢地覺得亞爺不負責,害得嫲嫲苦了半生,所以佢地極為愚孝!: ...
其實又唔可以咁諗,對你爺爺好唔公平,想當年我太爺一樣結束幾間美國餐館,將大部份資金投入救國;係當年既處情個個中國人、海外僑胞滿腔熱誠救國。上一輩人有上一輩既感受,自己國家被欺凌太久,果種熱情非我地可明白。



Bye


男爵府

積分: 5544


280#
發表於 13-1-15 23:32 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

同意,如果只為IB,不如讀埋初中再算,儲多3年錢,享受多三年政府津貼,到時再考慮讀男女或直接中四後考LPC,樓主換樓的美夢可能也已經實現左啦!



:-D :-D :-D :-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo