DJM629297 發表於 13-4-11 17:52
多謝你解答啦~其實我都無擔吾擔心,人始終會C,佢又吾係後生仔,最緊要完晒責任同C得舒服.
你信佛,咁你信吾信外星人?
我以前以為自己撞鬼,個次半夜有強光入屋,仲有兩個女人係度嘈,好似錄音機倒带咁聲.
十機年後,夏昭聲講外星人,同我遇到既一模一樣....佛家有無外星人架?
你要明白, 人世間個地球都幾大, 可能有人知,
天上宇宙, 外太空, 有幾大, 都未必有人可以知,
陰間又有幾大, 都係未必有人可以知, 因我都係去過幾次,
次次唔同地方, 仲有好多地方, 我都未到過,
咁有外星人, 又有何奇,
呢個世界, 有神, 有人, 有鬼, 有魔, 有妖, 等等.....
咁有外星人, 真係一D都唔奇,
只係有冇人有緣遇上咁解架咋.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代