興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


261#
發表於 13-4-11 16:36 |只看該作者

引用:Quote:sfmeow+發表於+13-4-11+13:26+我都想

原帖由 kuromi_kuromi 於 13-04-11 發表
好彩貓貓遇到你
我地遇到佢都好好彩,佢好乖,我媽咪同99 本來唔鍾意貓,俾佢感化到鍾意,99 仲當佢孫咁錫




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


262#
發表於 13-4-11 16:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+^O^+於+13-4-11+15:50+編輯+\\

原帖由 ^O^ 於 13-04-11 發表
本帖最後由 ^O^ 於 13-4-11 15:50 編輯
犀利呀,我仲未諗到OO 你就寫好喇




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


263#
發表於 13-4-11 16:41 |只看該作者

引用:^O^++去烹飪果邊問,果邊d人冇咁惡++發表於+

原帖由 琛媽 於 13-04-11 發表
^O^ 去烹飪果邊問,果邊d人冇咁惡 發表於 26 分鐘前

尋晚睇小王子媽個blog教整糖皮花花, 真係整得好鬼靚 ...
我以前都有睇佢blog,小王子好勁,小王子媽咪勁叻,d 蛋糕好靚。




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


264#
發表於 13-4-11 16:41 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (37)

訓咯,各位jm 明天再傾





珍珠宮

積分: 34740


265#
發表於 13-4-11 16:56 |只看該作者
sfmeow 發表於 13-4-11 16:39
犀利呀,我仲未諗到OO 你就寫好喇

好耐冇傾計喇,貓!一回我貼就笑我!我唔叻架!我d excel好皮毛架咋!


珍珠宮

積分: 34740


266#
發表於 13-4-11 17:11 |只看該作者
sfmeow 發表於 13-4-11 16:41
我以前都有睇佢blog,小王子好勁,小王子媽咪勁叻,d 蛋糕好靚。



...

小王子係咪資優生黎架?佢前排出左本ing文故事書呀!


瑪瑙宮

積分: 134334


267#
發表於 13-4-11 17:27 |只看該作者
nainaitze 發表於 13-4-11 16:24
THX,下次都係唔好用手機分享,太密又分唔到段,邊有人有心機睇



...
NEVERMIND, 呢度好多人會樂意幫你放大D字既,

因佢地個個都知我有老花, 你見我將D字成日放大就知啦.




一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


268#
發表於 13-4-11 17:29 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-4-11 16:21
邊個激親你呀,............



黎黎黎..........沖個泡泡浴, HAPPY 下先啦.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


翡翠宮

積分: 79938

醒目開學勳章 BK Milk勳章


269#
發表於 13-4-11 17:35 |只看該作者
moonlight9198 發表於 13-4-11 16:04
我呢度歡迎任何人 POST 好既又善意既文章架.不過下次就最好放大少少D字啦, 因我有老花架,
D字太細隻, 我睇得好辛苦架, THX.

...

你有無老花眼鏡?

我有100度老花, 唔知配唔配老花眼鏡?


瑪瑙宮

積分: 134334


270#
發表於 13-4-11 17:43 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 13-4-11 17:46 編輯
JChan 發表於 13-4-11 17:35
你有無老花眼鏡?

我有100度老花, 唔知配唔配老花眼鏡?

P.S. 老花眼鏡唔係經常用, 可以唔使配太貴既.


我有兩副老花眼鏡架,

一副屋企用, 一副帶出街架.


100度老花, 唔同近視,


要配架喇, 我都係有一隻眼100度老花, 另一隻小D度數,


我帶唔慣漸進鏡片,


所以我平時帶既係散光+遠視眼鏡

呢兩副都係用全視線鏡片, 唔係貴好多,


都係有兩副,


我就有遠視, 唔係有近視.


連埋一副有度數既太陽眼鏡黑超,


我屋共有五副眼鏡.


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


男爵府

積分: 5331


271#
發表於 13-4-11 17:52 |只看該作者
moonlight9198 發表於 13-4-11 15:15
我覺得佢係冇C到, 因夢境好多時都係唔係現實中既樣黎既,

通常年青多D既, 仲有, 可能係佢工作上有D唔如意,

moonlight

多謝你解答啦~其實我都無擔吾擔心,人始終會C,佢又吾係後生仔,最緊要完晒責任同C得舒服.

你信佛,咁你信吾信外星人?

我以前以為自己撞鬼,個次半夜有強光入屋,仲有兩個女人係度嘈,好似錄音機倒带咁聲.

十機年後,夏昭聲講外星人,同我遇到既一模一樣....佛家有無外星人架?


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


272#
發表於 13-4-11 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


273#
發表於 13-4-11 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


274#
發表於 13-4-11 18:03 |只看該作者
DJM629297 發表於 13-4-11 17:52 多謝你解答啦~其實我都無擔吾擔心,人始終會C,佢又吾係後生仔,最緊要完晒責任同C得舒服.

你信佛,咁你信吾信外星人?

我以前以為自己撞鬼,個次半夜有強光入屋,仲有兩個女人係度嘈,好似錄音機倒带咁聲.

十機年後,夏昭聲講外星人,同我遇到既一模一樣....佛家有無外星人架?
你要明白, 人世間個地球都幾大, 可能有人知,

天上宇宙, 外太空, 有幾大, 都未必有人可以知,


陰間又有幾大, 都係未必有人可以知, 因我都係去過幾次,


次次唔同地方, 仲有好多地方, 我都未到過,


咁有外星人, 又有何奇,


呢個世界, 有神, 有人, 有鬼, 有魔, 有妖, 等等.....


咁有外星人, 真係一D都唔奇,


只係有冇人有緣遇上咁解架咋.





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


275#
發表於 13-4-11 18:04 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-4-11 18:00
你仲未知佢係邊個?
哦 !! 係佢.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


276#
發表於 13-4-11 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


277#
發表於 13-4-11 18:05 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-4-11 17:57
你都叫皮毛?? 咁我咪死得,
你都好叻啦.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


278#
發表於 13-4-11 18:05 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-4-11 18:00
你仲未知佢係邊個?

六件媽點會出果隻 樣架
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


279#
發表於 13-4-11 18:07 |只看該作者
alicealice313 發表於 13-4-11 18:05
你又未估到係邊個?

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


280#
發表於 13-4-11 18:07 |只看該作者
而家識認喇, 出一定係呀爸來
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo