自由講場

跳至

首頁

尾頁
   102


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


261#
發表於 13-4-29 23:47 |只看該作者
jodycheung 發表於 13-4-29 23:44
我之前都有試過3次,依家日日飲一枝益力多,飲左一個月到都無番發,你試下!



...

我由上年8月到而家未斷過.....
不過都好,謝謝意見
又試下先


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


262#
發表於 13-4-29 23:49 |只看該作者
csc_111 發表於 13-4-29 23:46
我有講呀,直接話佢知成日發炎唔斷尾。

哦!
thankyou


大宅

積分: 3766


263#
發表於 13-4-29 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新媽咪2007+於+13-04-29+發表

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
是否任何一隻紅莓乾都得啊?唔該晒
我係隨便買左包來試,初頭唔肯定有冇用所以買左包細包來試點知唔使食完已不痕




子爵府

積分: 12427


264#
發表於 13-4-29 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+13-04-29+發表飲r

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
明白明白,但我是陰道炎,都是一般飲紅莓汁嗎?
是呀,醫生推介,有DJM,食紅苺素,但我們喜歡飲汁,食紅苺乾(早餐加入乳酪同nuts一齊)但而家返工好少食,六月開始可以食番,





子爵府

積分: 12427


265#
發表於 13-4-29 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 新媽咪2007 於 13-04-29 發表
我係隨便買左包來試,初頭唔肯定有冇用所以買左包細包來試點知唔使食完已不痕



...
價真棧好抵!




大宅

積分: 1938


266#
發表於 13-4-29 23:56 |只看該作者

回覆:WillJuneBB 的帖子

唔係㗎,有幾隻牌子,我係打阿sa嗰隻




子爵府

積分: 11178


267#
發表於 13-4-29 23:56 |只看該作者
WillJuneBB 發表於 13-4-29 23:17
明白明白,但我是陰道炎,都是一般飲紅莓汁嗎?
普通CRANBERRY OK架喇!!


男爵府

積分: 8322


268#
發表於 13-4-30 00:00 |只看該作者

引用:回覆+WillJuneBB+的帖子可能幫到你,因為家

原帖由 天上的風箏 於 13-04-29 發表
本帖最後由 天上的風箏 於 13-4-29 23:49 編輯

回覆 WillJuneBB 的帖子
睇唔到相呀sis


男爵府

積分: 8322


269#
發表於 13-4-30 00:00 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

係rasberry定cranberry呢...


子爵府

積分: 14685

畀面勳章


270#
發表於 13-4-30 00:01 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

食多d乳酪


大宅

積分: 2937


271#
發表於 13-4-30 00:04 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我以前住村屋都成日發,但自從我做晒以下既野就無發過,





1.少用護墊,經期前後無法就換多幾次
2.用超薄透氣內褲,早晚換
3.內褲洗完一定要全乾先可著,如有乾衣機用乾衣機乾,如無一定太陽曬乾或好似現在咁潮濕開冷氣乾
4.不着緊身褲(其實我現在著裙多)
5.少食太涼既野,有足夠睡眠,因為太涼會令分泌增多


以上是我少少經驗



大宅

積分: 3193


272#
發表於 13-4-30 00:19 |只看該作者
本帖最後由 天上的風箏 於 13-4-30 00:20 編輯

回覆 jopig 的帖子

肤阴洁(复方黄松洗液)


子爵府

積分: 12427


273#
發表於 13-4-30 00:22 |只看該作者

引用:我以前住村屋都成日發,但自從我做晒以下既

原帖由 jess1017 於 13-04-30 發表
我以前住村屋都成日發,但自從我做晒以下既野就無發過,
完全同意




侯爵府

積分: 24263


274#
發表於 13-4-30 00:35 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

—定要搵老公去睇埋、當年我母親又係咁、以為係我老豆爛滾惹到佢、差d開火、之後去睇醫生解釋左、我母親好番、亦無再懷疑我老豆、如果唔係真係家變!


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


275#
發表於 13-4-30 01:27 |只看該作者
LEE個POST簡直係女人之寶, 等我抄低你地D野先


大宅

積分: 1935


276#
發表於 13-4-30 01:43 |只看該作者

引用:念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
念珠菌已纏繞左我兩年,之前睇開個醫生,因為d藥無咩效的,所以無睇好耐了但我無論m前定m後都好 ...
我之前試過係咁,醫生叫我食多啲乳酪。


珍珠宮

積分: 30295


277#
發表於 13-4-30 01:50 |只看該作者
想問樓主, 出街時去廁所, 之後係用廁所提供的廁紙, 定係自備? 咩牌子?

因為我生BB之前又係間唔時有呢個問題, 真係好煩惱, 後來直頭多到有綠色分泌, 去睇醫生, 比左粒藥我塞係下面, 之後隔半小時左右啦, 就FEEL到流左一大PAT野出黎, 咁就好返晒啦~ 同時間醫生比左支藥膏老公查下面, 防止交叉感染既~

好返之後我出街只會用TAMPO紙巾, 就再冇翻發過啦~

希望幫到你啦~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


278#
發表於 13-4-30 02:09 |只看該作者
樓主有無著收腹褲 ? 如有, 可能係收腺褲令下身血液循環差, 抵抗力弱,所以醫來醫去都唔好

另外, 試下長期飲紅莓汁, 對預防好有用


男爵府

積分: 6780


279#
發表於 13-4-30 02:18 |只看該作者
回覆 WillJuneBB 的帖子

keep 住吃yogurt, because yogurt 有好菌。 會有幫助!This advice is from my family doctor.


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


280#
發表於 13-4-30 07:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pulmma+於+13-04-29+發表Yes!

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
明白,濕紙巾是否for女性用的濕紙巾啊?唔該晒
我用bb 抹pat pat 個d 咋, 個d 有潤膚成份, 好d . 我有糖尿, 有時d 尿真係帶d 糖份, 我除咗介口, 就唯有咁做至祭得住。 如果唔係即發。 d 人成日話唔用墊墊, 我想問, 佢地有有發過呢? d 碎豆腐留到一褲都係, 點處理, 帶10 條8 條底底出街? 一濕即換? 用隻最薄的, 勤d 換仲衛生。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo