跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


2781#
發表於 09-5-21 15:41 |只看該作者
你有無留言到佢地學野好快...
我個仔2歲都無已經背到a-z,仲要係求其攞一個都講到,而家3歲2個月就能分別1-100數字..英文都可以..串字都可以..同埋依幾日能夠係張白紙上面寫abc
但講野就.........ooooooooo

原帖由 littlecar 於 09-5-21 15:25 發表
無返n班因為貴..所有9月直接讀k1做細仔...仔仔以前都坐唔定...但返pg耐左依家老師講既指令佢都跟到...佢學野一定要好有興趣佢先學到...好似有一輪佢鍾意背a-z..佢好快學識...識左一輪無興趣依家又唔記得...

...


大宅

積分: 3513


2782#
發表於 09-5-21 15:46 |只看該作者
提提大家本主日24/5 下午二時-四時在一城呂明才小學舉行6A品格教育家長講座,歡迎大家參加.


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2783#
發表於 09-5-21 15:46 |只看該作者
多謝你意見..我有時真係覺得唔夠時間用...好似咩都做得唔好甘...叫工人唔好甘就呀仔...舊工人唔聽於是唔同佢續約..請一個禮拜假教新工人...但係換左又係一樣...係無人幫到我之下...有時都幾大壓力..唔想因為自己做得唔好...令仔仔錯過左好多...

原帖由 pangchaimami 於 09-5-21 15:39 發表

在我個人而言… 玩&傾計幾時都係咁重要, 有本書叫做 "愛因斯坦不玩flash card" (如冇記錯), 教導小朋友就留番比老師, 同多d小朋友玩 & 傾計, 你會有意外收穫, 自理能力同訓練肌肉留番比老師啦…
我每晚有1.5hr, 食 ...


大宅

積分: 2224


2784#
發表於 09-5-21 15:49 |只看該作者
即係依個星期日,如果無咩野做去睇下都好..pangchaimami係咪就咁行入去就可以啦...

原帖由 pangchaimami 於 09-5-21 15:46 發表
提提大家本主日24/5 下午二時-四時在一城呂明才小學舉行6A品格教育家長講座,歡迎大家參加.


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2785#
發表於 09-5-21 15:53 |只看該作者
甘你仔仔都好聰明..我仔仔一時時..不過係pg佢係可以知道老師講既game點玩...又肯跟..有時見佢都有d表現...先放心d...我會再諗下有咩方法做好d..7月仔仔會係碧濤返學..希望佢都跟到啦...

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 15:41 發表
你有無留言到佢地學野好快...
我個仔2歲都無已經背到a-z,仲要係求其攞一個都講到,而家3歲2個月就能分別1-100數字..英文都可以..串字都可以..同埋依幾日能夠係張白紙上面寫abc
但講野就.........ooooooooo

...


大宅

積分: 2224


2786#
發表於 09-5-21 15:56 |只看該作者
工人係咁...你唔好諗住佢幫你教仔,佢地能夠做好本份已經好好嫁la,
教到灰既時候我都會好似你咁諗,但我成日提醒自己放鬆D...深呼吸...慢慢嚟..再唔得就沖個涼再嚟過

原帖由 littlecar 於 09-5-21 15:46 發表
多謝你意見..我有時真係覺得唔夠時間用...好似咩都做得唔好甘...叫工人唔好甘就呀仔...舊工人唔聽於是唔同佢續約..請一個禮拜假教新工人...但係換左又係一樣...係無人幫到我之下...有時都幾大壓力..唔想因為自己做得唔好...令仔仔錯過左好多...:sig ...


大宅

積分: 2224


2787#
發表於 09-5-21 15:57 |只看該作者
係呀...我而家都搵緊K1,都有諗過碧濤依間,你係FULL DAY定HALF DAY呀..你仔仔都好呀..PG都很跟,我個仔周圍走嫁,1個鐘有起碼25分鐘係周街走


原帖由 littlecar 於 09-5-21 15:53 發表
甘你仔仔都好聰明..我仔仔一時時..不過係pg佢係可以知道老師講既game點玩...又肯跟..有時見佢都有d表現...先放心d...我會再諗下有咩方法做好d..7月仔仔會係碧濤返學..希望佢都跟到啦...

...

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-21 15:59 編輯 ]


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2788#
發表於 09-5-21 16:09 |只看該作者
我因為遲報得下午班..如果唔介意下午班應該好多幼稚園都仲有位..

其實小朋友發展真係唔同...我仔仔以前返pg間房長方形..佢唔係隨便行..佢跟住4邊長方形甘行...係返多左先好左...有d野可能真係要時間...做父母只可以多d引導..得唔得都無得迫..

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 15:57 發表
係呀...我而家都搵緊K1,都有諗過碧濤依間,你係FULL DAY定HALF DAY呀..你仔仔都好呀..PG都很跟,我個仔周圍走嫁,1個鐘有起碼25分鐘係周街走


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2789#
發表於 09-5-21 16:10 |只看該作者
你地聽完分享下...

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 15:49 發表
即係依個星期日,如果無咩野做去睇下都好..pangchaimami係咪就咁行入去就可以啦...


大宅

積分: 2224


2790#
發表於 09-5-21 16:23 |只看該作者
我前日問左都係得下午班,我覺得可能對佢會好D,因下午班小D小朋友老師可以照顧多D....

原帖由 littlecar 於 09-5-21 16:09 發表
我因為遲報得下午班..如果唔介意下午班應該好多幼稚園都仲有位..

其實小朋友發展真係唔同...我仔仔以前返pg間房長方形..佢唔係隨便行..佢跟住4邊長方形甘行...係返多左先好左...有d野可能真係要時間...做父母只可以多d引導..得唔得都 ...


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2791#
發表於 09-5-21 16:36 |只看該作者
上次見我仔仔既老師都係甘講...佢話下午班少人對仔仔好d..你不如帶仔仔去面試先...睇下你同仔仔鍾唔鍾意...因為個個人感受唔同到...我仔仔面完試...玩佢放門口d木車仔玩得唔捨得走...

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 16:23 發表
我前日問左都係得下午班,我覺得可能對佢會好D,因下午班小D小朋友老師可以照顧多D....


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2792#
發表於 09-5-21 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


2793#
發表於 09-5-21 17:24 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 15:49 發表
即係依個星期日,如果無咩野做去睇下都好..pangchaimami係咪就咁行入去就可以啦...

係呀, 應該係個禮堂到, detail可睇睇...
http://www.cobc.org.hk/images/ad/index/6A-L.jpg


大宅

積分: 2224


2794#
發表於 09-5-21 17:24 |只看該作者
其實係我自己覺得會好D,因亞仔而家間學校太多小朋友一班,唔係咁好..講真D老師有心都無力啦...

原帖由 littlecar 於 09-5-21 16:36 發表
上次見我仔仔既老師都係甘講...佢話下午班少人對仔仔好d..你不如帶仔仔去面試先...睇下你同仔仔鍾唔鍾意...因為個個人感受唔同到...我仔仔面完試...玩佢放門口d木車仔玩得唔捨得走...

...


大宅

積分: 3513


2795#
發表於 09-5-21 17:38 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-5-21 16:56 發表
想參加須要點報名架?

應該唔洗報名,我都冇報, 自己行入去就可以啦


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2796#
發表於 09-5-21 17:46 |只看該作者
morris...頭先學校打俾我有全日班...我心思思想轉..

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 17:24 發表
其實係我自己覺得會好D,因亞仔而家間學校太多小朋友一班,唔係咁好..講真D老師有心都無力啦...


大宅

積分: 1815


2797#
發表於 09-5-21 17:47 |只看該作者
你地講開講嘢慢, 我個仔都差唔多! 而家差唔多22個月, 都只係識好少單字咋! 叫佢講啲新字有時會發脾氣添呀!


大宅

積分: 2224


2798#
發表於 09-5-21 17:49 |只看該作者
係呀...全日班幾$呀...同埋一班有幾多人呀...我之前N班都係比亞仔讀全日班,因我返工肺事姐姐講D唔正確既廣東話,如果真係有FULL DAY真係可以考慮,我個仔有個勁FRIEND既同學仔都係今年9月係依間讀FULL DAY呀

原帖由 littlecar 於 09-5-21 17:46 發表
morris...頭先學校打俾我有全日班...我心思思想轉..


大宅

積分: 2224


2799#
發表於 09-5-21 17:51 |只看該作者
不過男仔講野真係慢D...無女係咁快識講野

原帖由 WYlau 於 09-5-21 17:47 發表
你地講開講嘢慢, 我個仔都差唔多! 而家差唔多22個月, 都只係識好少單字咋! 叫佢講啲新字有時會發脾氣添呀!


翡翠宮

積分: 94360

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2800#
發表於 09-5-21 17:55 |只看該作者
都幾貴$2581

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 17:49 發表
係呀...全日班幾$呀...同埋一班有幾多人呀...我之前N班都係比亞仔讀全日班,因我返工肺事姐姐講D唔正確既廣東話,如果真係有FULL DAY真係可以考慮,我個仔有個勁FRIEND既同學仔都係今年9月係依間讀FULL DAY呀

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo