親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 34040


2781#
發表於 16-5-3 20:43 |只看該作者

回覆樓主:

http://albion-cosmetics.com/tw/store/

AlbionTaiwan
FB_IMG_1462279393561.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 5874


2782#
發表於 16-5-3 22:50 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 18:02
平過在HK食 buffet 好多,而且食材新鮮、好味、有水準!

請問有生蠔嗎?同長腳蟹嗎?


複式洋房

積分: 326


2783#
發表於 16-5-4 09:46 |只看該作者
台灣達人,想請問如果六月尾去台北是雨季嗎?如果去陽明山時下大雨可以改去那兒? (如該晚會在北投溫泉酒店住) 謝謝


別墅

積分: 793


2784#
發表於 16-5-4 10:15 |只看該作者

回覆:wai001 的帖子







大宅

積分: 4496


2785#
發表於 16-5-4 10:35 |只看該作者
請問7月中會包車去九份,十分。

如果安排在星期六是否很塞車?改為星期五又如何?Tks


珍珠宮

積分: 34040


2786#
發表於 16-5-4 17:15 |只看該作者
小肥肥888 發表於 16-5-3 22:50
請問有生蠔嗎?同長腳蟹嗎?

沒有!
為港幣二百餘元一位,……香港都食唔到啦!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2787#
發表於 16-5-4 17:18 |只看該作者
CloudFC 發表於 16-5-4 09:46
台灣達人,想請問如果六月尾去台北是雨季嗎?如果去陽明山時下大雨可以改去那兒? (如該晚會在北投溫泉酒店住 ...

開始踏入雨季,不過去過台灣咁多次,好多時下完驟雨,就好快放晴(暴雨、颱風除外)!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2788#
發表於 16-5-4 17:20 |只看該作者
小肥肥888 發表於 16-5-3 22:50
請問有生蠔嗎?同長腳蟹嗎?

去上引水產,就有長腳蟹、賣 or order 黎食!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2789#
發表於 16-5-4 17:22 |只看該作者
babychin 發表於 16-5-4 10:35
請問7月中會包車去九份,十分。

如果安排在星期六是否很塞車?改為星期五又如何?Tks

7月份是暑假,任何日子都多人旅遊
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2790#
發表於 16-5-4 19:25 |只看該作者

回覆樓主:

視覺、味覺滿點的無限堆疊的美國冰淇淋今天開幕啦!已經有人搶先吃到了嗎?(emoji)

#ELLETAIWAN #ELLE愛吃貨 #請分享

http://www.elle.com.tw/lifestyle/gourment/emack-and-bolios-icecream
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2791#
發表於 16-5-4 21:00 |只看該作者

回覆樓主:

http://eatogether.com.tw

饗食天堂-自助美饌
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3243


2792#
發表於 16-5-4 21:11 |只看該作者

回覆:wai001 的帖子

幾錢一個人




大宅

積分: 3243


2793#
發表於 16-5-4 21:54 |只看該作者

回覆:reasonxd 的帖子

住過在好updup (好雜舊)的店上面, 入面裝修ok, 但如果🔥都應該走唔倒




珍珠宮

積分: 34040


2794#
發表於 16-5-5 17:39 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-4 21:00
http://eatogether.com.tw

饗食天堂-自助美饌


Screenshot_2016-05-05-17-39-41.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2795#
發表於 16-5-5 17:44 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-5 17:39

本帖最後由 wai001 於 16-5-5 17:44 編輯

西門町周邊,係有好多冇咩門面既劏房酒店,但房內仍算ok的!
……如果吾介意「門面」,都可考慮選擇!(介意住宿門面者除外)


珍珠宮

積分: 34040


2796#
發表於 16-5-5 17:55 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.tripadvisor.com.tw/HotelsList-Taipei-zfp2653247.html

台北市的經濟型旅館- 台北市平價旅館 ...
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2797#
發表於 16-5-5 18:58 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-4 19:25
視覺、味覺滿點的無限堆疊的美國冰淇淋今天開幕啦!已經有人搶先吃到了嗎?(emoji)

#ELLETAIWAN #ELLE愛吃 ...

#Walker新發現 疊高高冰淇淋 (emoji) 小心歪腰~(emoji)

小編弱弱的,先用一球為大家嚐鮮!
「棉花糖餅乾甜筒+草莓甜心」E&B冰淇淋一球就上癮!
好濃郁啊~3球~4球~5球~6球~等你來挑戰~
>>http://goo.gl/H4r2oI
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2798#
發表於 16-5-5 20:44 |只看該作者

回覆樓主:

http://dinosaurs.pixnet.net/blog/post/39919335-稻禾烏龍麵@誠品松菸店【捷運市政府站】(台

台灣稻禾烏龍麵

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2799#
發表於 16-5-5 20:46 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-5 20:44
http://dinosaurs.pixnet.net/blog/post/39919335-稻禾烏龍麵@誠品松菸店【捷運市政府站】(台

台灣稻禾 ...

https://m.facebook.com/InakaYoshi/
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2800#
發表於 16-5-6 18:21 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-5 20:44
http://dinosaurs.pixnet.net/blog/post/39919335-稻禾烏龍麵@誠品松菸店【捷運市政府站】(台

台灣稻禾 ...

本帖最後由 wai001 於 16-5-6 18:24 編輯

同釜揚丸龟製麵,有得揮!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo