立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15625
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:36 發表 4 日好夠啦 ........... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:41 發表 如果行百貨公司, 我會自己行, 佢响附近行下等我囉, 通常食完晚飯 8 點零我會返酒店休息, 佢再自己去行下睇玩具同電子產品 ............ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:42 發表 實景係咪同部戲一樣架 ??? @@
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 carollam310 於 09-2-24 16:37 發表 我都係睇佢咋..我女都鍾意睇佢:loveliness: 阿女鍾意TW果D..黑澀會美眉....黑Girl...棒棒堂
原帖由 goodday228 於 09-2-24 16:54 發表 唔記得講添, 睇晒你D相喇, 你都住得好豪喎 我住親都係豆腐潤咁細間咋 ~ 如果我擰得到我都會自己擰番, 話晒shopping嘛, 好有"滿足感"架, 尤其有牌子的shopping bag ...
珍珠宮
積分: 36825
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:36 發表 嘩 ~~ 一啲興趣都冇 ........ 提開棒棒堂, 剛剛過左個 x'mas 晚佢黎尖東做 show, 好記得 lunch 時經開海傍, 好多妹妹仔已經企响度霸位, 果日好似都幾凍下架 .... ...
原帖由 goodday228 於 09-2-24 16:58 發表 我都係, 爭取時間嘛
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:38 發表 今次確係豪左啲, 老公話去得, 呢啲錢唔好慳, 雖則係貴左啲, 但物有所值 .......... 我唔會架喎, 但如果個袋仔好靚既話, 我都會幫手拎既 ..........
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:02 發表 係咪BK又short short地? 平時佢既頁數咪有個吉的空格可以比你入第幾個page, 依家無左
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:24 發表 齋shopping都勉強啦
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:33 發表 hehe, 我地行到8點d鋪頭閂門先去食晚飯架, 爭取時間嘛
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:34 發表 唔知啊, 我無追韓劇架 ~
原帖由 carollam310 於 09-2-24 17:39 發表 我都係呀.....可能我睇開日本野.. 對TW野冇興趣..=3=
原帖由 carollam310 於 09-2-24 17:41 發表 我又要睇相...
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:54 發表 me too ~~ 好鬼鍾意佢地好乾淨 ............. @@
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:44 發表 我就冇你咁集中, 反而自從冇左木村後, 少睇日劇呀 ........
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:44 發表 佢响我 facebook 入面睇架, 你有冇呀 ???
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:54 發表 無錯, 佢地既文化都好值得學習
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy