跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


2781#
發表於 05-10-13 15:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

咁又係, 好似你地自認為文人而又唔係真係文人, 我真係少見


咩態度呀? [/quote]
咁你都唔明呀 oh my god


男爵府

積分: 7995


2782#
發表於 05-10-13 16:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

wu wu,

i have to go to work on Monday, the 2 weeks annual leaves will be passed....

Moses is smart today, he only cried when i left him, but he was willing to follow his teacher to enter to his classroom, and started the lesson, no crying only TODAY. hope he can keep it up tmrw.

:-P


侯爵府

積分: 21322


2783#
發表於 05-10-13 16:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁又係, 好似你地自認為文人而又唔係真係文人, 我真係少見


襯家,
打小人呀!!


男爵府

積分: 7995


2784#
發表於 05-10-13 16:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina,
why can you on the web now? because your boss gave you the benefit because of your pregnancy?


男爵府

積分: 7995


2785#
發表於 05-10-13 16:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

+wai,

when will you arrive TT tmrw? ... concern how to arrange the dinner time for Moses, 6:30 interview!


侯爵府

積分: 21322


2786#
發表於 05-10-13 16:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
豆你去別府食到幾多隻chili架 我好似3/4隻唔記得添


我無要chili架! 多數kinki都要食既, 頭先lunch我自己一個咪叫小辣囉, 一d感覺都無! 跟住落辣粉食咋!


伯爵府

積分: 15050


2787#
發表於 05-10-13 16:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁又係, 好似你地自認為文人而又唔係真係文人, 我真係少見


襯家,
打小人呀!! [/quote][size=xx-large]我講事實啫


伯爵府

積分: 15050


2788#
發表於 05-10-13 16:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

monmantong 寫道:
sabina,
why can you on the web now? because your boss gave you the benefit because of your pregnancy?

唔係, 如果it唔係度我上黎會free d. 佢係度我就會出一出去再返黎. 佢上次話我地兩個用同一個password上網咁耐, 咁我唔好咁過份就ok啦. 再捉到先算


伯爵府

積分: 15050


2789#
發表於 05-10-13 16:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
豆你去別府食到幾多隻chili架 我好似3/4隻唔記得添


我無要chili架! 多數kinki都要食既, 頭先lunch我自己一個咪叫小辣囉, 一d感覺都無! 跟住落辣粉食咋! [/quote]
浪費 去別府唔食chili都唔知食咩好


伯爵府

積分: 16171


2790#
發表於 05-10-13 16:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁你都唔明呀 oh my god


講真...你講嘢真係都幾難明吓 :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 16171


2791#
發表於 05-10-13 16:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

襯家,
打小人呀!!


襯家......Yes~~
呢個小人真係 得少。


伯爵府

積分: 15050


2792#
發表於 05-10-13 16:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁你都唔明呀 oh my god


講真...你講嘢真係都幾難明吓 :tongue: :tongue: [/quote]
係咪 咁又係我講野咁有深度你地呢d平凡人又點會明喎 唔緊要, 近得我多d你都會醒d. 我比時間你


伯爵府

積分: 16171


2793#
發表於 05-10-13 16:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

mon,

未知呀?我同咗老細講要早走,不過唔知佢幾點先放我走,至於dinner,我諗會in完先食,我個到返屋企都好快既。不過會叫auntie5點零俾定d嘢佢食。


伯爵府

積分: 16171


2794#
發表於 05-10-13 16:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
[size=xx-large]我講事實啫


咩事實呀?事實係我同襯家真係文人呀?


伯爵府

積分: 16171


2795#
發表於 05-10-13 16:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
係咪 咁又係我講野咁有深度你地呢d平凡人又點會明喎 唔緊要, 近得我多d你都會醒d. 我比時間你


近你多d....我驚我會大肚喎~~同PK喎~~


伯爵府

積分: 15050


2796#
發表於 05-10-13 16:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

襯家,
打小人呀!!


襯家......Yes~~
呢個小人真係 得少。 [/quote]
人多蝦人少算咩英雄 我禮上往來


侯爵府

積分: 21322


2797#
發表於 05-10-13 16:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
[size=xx-large]我講事實啫


洗無咁大隻字呀?? 我無近視架!! 又係呢兩個"事實"字呀??


伯爵府

積分: 15050


2798#
發表於 05-10-13 16:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係咪 咁又係我講野咁有深度你地呢d平凡人又點會明喎 唔緊要, 近得我多d你都會醒d. 我比時間你


近你多d....我驚我會大肚喎~~同PK喎~~ [/quote]
大肚咪益你生多個女囉
PK咪當做exerices囉.


伯爵府

積分: 15050


2799#
發表於 05-10-13 16:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[size=xx-large]我講事實啫


咩事實呀?事實係我同襯家真係文人呀? [/quote]
真係唔怕羞係都要話自己係文人


伯爵府

積分: 15050


2800#
發表於 05-10-13 16:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[size=xx-large]我講事實啫


洗無咁大隻字呀?? 我無近視架!! 又係呢兩個"事實"字呀?? [/quote]
係呀, 又係呢兩個字. 我特燈既. 吹咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo