烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 20309


2781#
發表於 12-5-17 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+88328mama+於+12-05-16+發表

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
Wah有冇出動筷子神功呀
笑死筷子神功




侯爵府

積分: 20309


2782#
發表於 12-5-17 01:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表點樣

原帖由 glorialeebaby 於 12-05-16 發表
我之前整兩次都係即日食哂,未試過膈夜,明天試咗先知硬唔硬,我用預伴粉整



...
燈仔




侯爵府

積分: 20309


2783#
發表於 12-5-17 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-05-16+

原帖由 wyfpoon 於 12-05-17 發表
燈仔
其實我想問係咪橙仔買預拌粉




侯爵府

積分: 20309


2784#
發表於 12-5-17 01:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-17 發表
我都係乾,未買鮮
得意仔





珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2785#
發表於 12-5-17 01:46 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-17 00:23
哦,明白,紅字呢個都有可能,
咁P仔個發酵功能做得真係唔錯!

剛剛睇象仔manual, 法包的最後發酵時間是90分鐘. 不過我唔知法包的烘焗溫度跟普通吐司會否不同.
因為普通吐司烘約42分鐘, 但法包要烘80分鐘. 當然, 如果我用, 我會提早好多好多時間出爐.


子爵府

積分: 13105


2786#
發表於 12-5-17 02:24 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

沒有準備任何麵種,今晚即興整了這個三重乳麵包(直接法)。
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17076


2787#
發表於 12-5-17 07:00 |只看該作者
happylamily 發表於 12-5-17 02:24
沒有準備任何麵種,今晚即興整了這個三重乳麵包(直接法)。
ME 2 呀呢個用老麵團, 1 半昭和粉, 1 半韓粉, 奶用 160g, 貪心少少錬奶用左 50g
好香, 唔知點解呢排包包正常翻, 有光頭仔又好高頂左頂



點評

feiyi    發表於 12-5-17 13:01


伯爵府

積分: 17076


2788#
發表於 12-5-17 07:02 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-17 00:52
E+ 天氣熱左, 留意下D 酵母要唔要減番DD...
哦, 咁要留意吓,可能又有老麵團


伯爵府

積分: 17076


2789#
發表於 12-5-17 07:06 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 23:41
Wah有冇出動筷子神功呀
今次唔駛,佢升到咁上下就唔再升


侯爵府

積分: 20937

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2790#
發表於 12-5-17 07:12 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-5-16 19:54

做乜這個表情


珍珠宮

積分: 37201


2791#
發表於 12-5-17 07:25 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+12-5-17+00:23+哦,明

原帖由 amypekkle 於 12-05-17 發表
剛剛睇象仔manual, 法包的最後發酵時間是90分鐘. 不過我唔知法包的烘焗溫度跟普通吐司會否不同.
因為普通 ...
實驗最後失敗了,係個光頭矮仔12cm‼仲要出爐跣手
最後用咗7克燕山鮮yeast
我諗係yeast問題,之前果晚乜都一樣除咗係亁yeast 3g,但有16cm高:
myphoto.jpg



點評

feiyi    發表於 12-5-17 13:02


珍珠宮

積分: 37201


2792#
發表於 12-5-17 07:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amypekkle+於+12-05-17+發表

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-17 發表
實驗最後失敗了,係個光頭矮仔12cm‼仲要出爐跣手
最後用咗7克燕山鮮yeast
我諗係yeast問題,之前 ...
出唔到張相
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10570


2793#
發表於 12-5-17 07:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-17 發表
我都係乾,未買鮮
阿仔好可愛




子爵府

積分: 10570


2794#
發表於 12-5-17 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-17+發表燈

原帖由 wyfpoon 於 12-05-17 發表
其實我想問係咪橙仔買預拌粉
喺二記買




侯爵府

積分: 23056


2795#
發表於 12-5-17 07:44 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

我的第一兜雪糕。唔夠曲奇嘅曲奇妙趣下次要加多d先得:)
myphoto.jpg



點評

feiyi    發表於 12-5-17 13:02


珍珠宮

積分: 37201


2796#
發表於 12-5-17 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-17+發表實

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-17 發表
出唔到張相
我想問點解張相變咗




大宅

積分: 2319


2797#
發表於 12-5-17 08:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表不需

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
我上次啲雞尾都係用燕山鮮酵母
好正,乜叫唔洗加工




珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2798#
發表於 12-5-17 08:29 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

今朝的早餐,好豐富,個包差D蓋唔番。
myphoto.jpg



點評

feiyi    發表於 12-5-17 13:02


大宅

積分: 2608


2799#
發表於 12-5-17 08:29 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 23:38
紫薯土司
口感如何?


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2800#
發表於 12-5-17 08:30 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

今朝的早餐,好豐富,個包差D蓋唔番。
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo