立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20309
原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表 Wah有冇出動筷子神功呀
原帖由 glorialeebaby 於 12-05-16 發表 我之前整兩次都係即日食哂,未試過膈夜,明天試咗先知硬唔硬,我用預伴粉整 ...
原帖由 wyfpoon 於 12-05-17 發表 燈仔
原帖由 natalielin 於 12-05-17 發表 我都係乾,未買鮮
珍珠宮
積分: 38086
tp168 發表於 12-5-17 00:23 哦,明白,紅字呢個都有可能, 咁P仔個發酵功能做得真係唔錯!
子爵府
積分: 13105
伯爵府
積分: 17076
happylamily 發表於 12-5-17 02:24 沒有準備任何麵種,今晚即興整了這個三重乳麵包(直接法)。
hinhin_ma 發表於 12-5-17 00:52 E+ 天氣熱左, 留意下D 酵母要唔要減番DD...
natalielin 發表於 12-5-16 23:41 Wah有冇出動筷子神功呀
積分: 20937
yanyvonne 發表於 12-5-16 19:54
積分: 37201
原帖由 amypekkle 於 12-05-17 發表 剛剛睇象仔manual, 法包的最後發酵時間是90分鐘. 不過我唔知法包的烘焗溫度跟普通吐司會否不同. 因為普通 ...
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-17 發表 實驗最後失敗了,係個光頭矮仔12cm‼仲要出爐跣手 最後用咗7克燕山鮮yeast 我諗係yeast問題,之前 ...
積分: 10570
原帖由 wyfpoon 於 12-05-17 發表 其實我想問係咪橙仔買預拌粉
積分: 23056
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-17 發表 出唔到張相
大宅
積分: 2319
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表 我上次啲雞尾都係用燕山鮮酵母
積分: 2608
stephenietam 發表於 12-5-16 23:38 紫薯土司
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy