想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4195


2781#
發表於 12-9-22 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-09-22+發表送多

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
唔知點解見到呢隻色我諗起蛋撻
班長,你一定係好鍾意食蛋撻定呢?




大宅

積分: 4195


2782#
發表於 12-9-22 16:47 |只看該作者

引用:食左五香肉丁炒米粉,1包卡樂B薯圈,KFC格

原帖由 Fi. 於 12-09-22 發表
食左五香肉丁炒米粉,1包卡樂B薯圈,KFC格格翠。。。 。。。 宜家好罪過,罪過。。。



...
嘩!太過份啦!




大宅

積分: 2776


2783#
發表於 12-9-22 16:52 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-22+發表食左五

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
嘩,你今日垃圾食物超標喎,要戒番幾日嘞,仲有鹽分太多要飲番好多好多水先得。

唔係完全唔食得但唔可以貪 ...
我忍唔住呀。。。一見到好似放監咁,宜家食完先後悔。。。




大宅

積分: 2776


2784#
發表於 12-9-22 16:54 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-22+發表食左五

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
嘩!太過份啦!
我會食返幾日只落小小雞粉既蒸送。。。





伯爵府

積分: 15109


2785#
發表於 12-9-22 16:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-22+發表唔

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
班長,你一定係好鍾意食蛋撻定呢?
我鍾意酥皮




伯爵府

積分: 15109


2786#
發表於 12-9-22 16:58 |只看該作者

引用:啱啱去吉之島買左BB床,+而家有85折,+即時申

原帖由 misstree 於 12-09-22 發表
啱啱去吉之島買左BB床, 而家有85折, 即時申請j card, 有2個95折, 又買左床上套裝, 床蓆, 車蓆, 睇中左apric ...
個別品牌做緊減價?




男爵府

積分: 6230


2787#
發表於 12-9-22 17:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-22+發

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
我鍾意酥皮
你講起又好想食



PLANNING~~~~~


大宅

積分: 3571


2788#
發表於 12-9-22 17:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-09-22+發表啱

原帖由 Purybaby 於 12-09-22 發表
個別品牌做緊減價?
i buy jor california bear, 好多都有9折, 佢有85折, aprica 就九折




大宅

積分: 3571


2789#
發表於 12-9-22 17:07 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

我見分開買ikea床同海馬床肉都要890+51x, 咁不如買california bear, 佢的床肉係ok的




大宅

積分: 4195


2790#
發表於 12-9-22 17:13 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-22 16:52
我忍唔住呀。。。一見到好似放監咁,宜家食完先後悔。。。
放監唔好咁過份。


大宅

積分: 4195


2791#
發表於 12-9-22 17:16 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-22 16:56
我鍾意酥皮
我都鍾意食⋯但是我諗c6唔會俾我食。


大宅

積分: 2776


2792#
發表於 12-9-22 17:17 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-9-22+16:52+我忍唔住

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
放監唔好咁過份。
知道。。。你地係咪到宜家,咁隱定都好清淡架?




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2793#
發表於 12-9-22 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-22+發

原帖由 Fi. 於 12-09-22 發表
知道。。。你地係咪到宜家,咁隱定都好清淡架?
食幾片幾粒,唔好成包食晒先得架


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2794#
發表於 12-9-22 17:32 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

今日阿囡心情好,由朝玩到而家。晌迪迪尼返歸喇。


大宅

積分: 2776


2795#
發表於 12-9-22 17:35 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-09-22+發表知道。

原帖由 siujanjan 於 12-09-22 發表
食幾片幾粒,唔好成包食晒先得架
唉,媽媽真偉大。。。




伯爵府

積分: 15109


2796#
發表於 12-9-22 17:58 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-22+16:56+我鍾

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
我都鍾意食⋯但是我諗c6唔會俾我食。
咁你就慘d




男爵府

積分: 7065


2797#
發表於 12-9-22 18:00 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-22 13:09
係郁咖,唔係痛,好似有嘢喺肚裡面彈彈下

TUNGKIU 你已經感受到啦...咁我仲未了..我只係感覺到有時一下痛咁..我仲以為係佢整痛我添呀...


伯爵府

積分: 15109


2798#
發表於 12-9-22 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-09-22+發表

原帖由 Fi. 於 12-09-22 發表
唉,媽媽真偉大。。。
唔係剩係為個b架,食太多零食對你都唔好,一陣你好早就水腫唔好喊呀




大宅

積分: 4195


2799#
發表於 12-9-22 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-22+發

原帖由 Fi. 於 12-09-22 發表
知道。。。你地係咪到宜家,咁隱定都好清淡架?
我都仲係早期,所以都係好清。但是到左中期我諗我c6都唔會俾我食。我今日問c6,到左6 個月食雪糕得唔得,佢話得,出年6月俾我食。




男爵府

積分: 7065


2800#
發表於 12-9-22 18:02 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-22 16:52
我忍唔住呀。。。一見到好似放監咁,宜家食完先後悔。。。

你忍下啦..唔好一次過食咁多垃圾食物呀..食開左就成日心思思想食了...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo