想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


2781#
發表於 12-10-17 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-17+發表你個朋

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
係呀! 佢就係太好彩唔識驚,所以第二胎就…
不過我仲有個朋友第一胎五個幾月就生左,現在都好健康,第二胎 ...
我以前以為要7個月至0k,5個幾月感覺BB仲未成長好咁!




大宅

積分: 3571


2782#
發表於 12-10-17 09:31 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 09:27
就係囉, 自己父母, 想點都得, 人哋父母, 點都要比少少面, 一陣又話冇禮貌

ha, 我成日都比人話無禮貌, 我覺得係果d人太著重表面, 一個字, 假, 2個字就係"扮野"


大宅

積分: 4804


2783#
發表於 12-10-17 09:31 |只看該作者

引用:各位同學早晨,我今朝feel到個肚有氣泡,而

原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表
各位同學早晨,我今朝feel到個肚有氣泡,而家食緊早餐,仲多左氣泡,唔知係咪阿b呢不過先就黎16週 ...
應該係啦!我15W己feel到氣泡!17W至feel到佢督督下,督幾日就feel到踢啦




大宅

積分: 4239


2784#
發表於 12-10-17 09:32 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 08:45
各位同學早晨,我今朝feel到個肚有氣泡,而家食緊早餐,仲多左氣泡,唔知係咪阿b呢不過先就黎16週 ...
可能你比較敏感, 咁快feel 到, 享受多D, 好快你就會越黎越肯定嫁喇


大宅

積分: 4239


2785#
發表於 12-10-17 09:35 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 09:12
我都唔知,無fd做HR可以問下!如果no pay就無產假,咁我同辭左無分別,我打算生完好大機會唔做,專心照顧阿 ...
本來呢D Doris 最清楚不過而家點都好, 你都唔好太操勞, 而家乜都以BB同你身體 為先
我上網睇過人地講既case, 有D 會用托, 有D 有安胎藥, 你到時問下醫生有咩建議啦


大宅

積分: 4804


2786#
發表於 12-10-17 09:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我知我99一定黎,只係我住得遠佢無咁方便就未必日日黎,係好難避免架嘞,我都怕日日見到但老人家就係咁,反 ...
我媽咪都超懶叫佢搭5min車去飲茶都話遠!mouth:




伯爵府

積分: 15109


2787#
發表於 12-10-17 09:37 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 09:09
我見到大家的支持,真係好感動,眼濕濕架

傻既, 大家一齊經歷左咁多又咁耐, 我一早KEEP住呢個POST都係想大家互相鼓勵同支持直到大家一齊畢業嘛, 點都好, 我地一定會陪住你既


男爵府

積分: 5259


2788#
發表於 12-10-17 09:41 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 09:03
62就一定唔會打比我, 99呢, 而家有左佢打多左, 都係問要唔要幫我整野食呀, 果d, 佢又唔會真係打得密, so f ...

我同你就調轉, 99唔會打嚟煩我,反而62會得閒打嚟問候我,同我傾幾句.


伯爵府

積分: 15109


2789#
發表於 12-10-17 09:44 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-17 09:22
咁咪好咯… 我26/11 又去政府做產檢,3/12做結構,你呢?
麻煩班長幫我update



...

無問題


大宅

積分: 3571


2790#
發表於 12-10-17 09:47 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-17 09:41
我同你就調轉, 99唔會打嚟煩我,反而62會得閒打嚟問候我,同我傾幾句.

有計傾?????????????????????????


伯爵府

積分: 15109


2791#
發表於 12-10-17 09:48 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 09:24
上一胎嘅經驗係, 頭一個月阿囡兩個鐘食一次人奶呀嘛, 同佢玩一陣就差唔多食, 99就話, "又要食呀?" , 佢以前 ...

我唔理架, 預先同C6講家我餵全人奶情況係點, 到時如果6299有咩野講我會叫C6解釋佢地知, 我怕到時我已經攰仲要俾人問長問短我會發脾氣黑面, 所以要預先避免呢樣野


伯爵府

積分: 15109


2792#
發表於 12-10-17 09:50 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 09:26
我想問, whatsapp果個group度, 點解你地個電話後面都有個名o既?
係唔係班長整嫁? ...

我只係SAVE起你地既電話喳, 我唔知你地睇到D咩架


伯爵府

積分: 15109


2793#
發表於 12-10-17 09:52 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 09:36
我媽咪都超懶叫佢搭5min車去飲茶都話遠!

佢懶還懶喎, 但同佢去街又去邊都得架喎, 只要你育同佢去就得架嘞


大宅

積分: 3853


2794#
發表於 12-10-17 09:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-10-17+發表各位

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
應該係啦!我15W己feel到氣泡!17W至feel到佢督督下,督幾日就feel到踢啦



...
我影左勞工法例比你睇呀
myphoto.jpg




大宅

積分: 3853


2795#
發表於 12-10-17 09:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表應該

原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表
我影左勞工法例比你睇呀
再黎
myphoto.jpg




大宅

積分: 3853


2796#
發表於 12-10-17 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-10-17+發表我影

原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表
再黎
再黎
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5259


2797#
發表於 12-10-17 09:56 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 09:47
有計傾?????????????????????????

係呀!!!我試過同62傾成一個鐘電話嫁....我62咩都同我傾一餐...佢真係當我係佢親生女咁對我!


大宅

積分: 3853


2798#
發表於 12-10-17 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-10-17+發表再黎

原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表
再黎
再黎
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2799#
發表於 12-10-17 10:00 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 09:48
我唔理架, 預先同C6講家我餵全人奶情況係點, 到時如果6299有咩野講我會叫C6解釋佢地知, 我怕到時我已經攰 ...
係呀, 到時真係會好攰0架, 不過我諗我今次會好少少卦, 佢哋冇得同B玩, 仲可以同我囡玩


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2800#
發表於 12-10-17 10:03 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 09:15
我下星期一政府產檢,11月6號去劉子健做結構,諗緊咁密,再sip邊段時間去睇好呢!



...
你可以咁嘅, 打去Book左個期先, 但就唔駛講你嘅情況住, 之後下星期一睇下政府有咩建議先, 如果都係無咩幫助而你又想快D睇左先嘅, 先再打去盧醫生度問可唔可以排快期囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo