跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7636


28121#
發表於 05-6-30 23:11 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

JasmineBaby
頁係好耐冇見lor,,,,,, :wink:


琥珀宮

積分: 157661

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28122#
發表於 05-6-30 23:11 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

20, d, 2同, joely,


joely,
好耐無傾 la, 近排好忙

20, d,
駛唔駛咁夾 ar ~~ 2255

d,
"pak"左藥都唔掂, 你快d執埋d行李早d zzzz la,
3日唔見你, miss u ar :-( :-( :-(
btw ~~ 順風

2同,
咁你今晚再努力過 la


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28123#
發表於 05-6-30 23:12 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

同同 寫道:
hi~
不過我又要閃人 la...88 = =~


男爵府

積分: 7636


28124#
發表於 05-6-30 23:13 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

keroppipooh
好忙.....忙畢業礼..........夜收ヱ.........夜食飯....... :-|


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28125#
發表於 05-6-30 23:15 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

joely,
係ar~ le 排有咩搞作ar???


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28126#
發表於 05-6-30 23:16 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

bellbell,


子爵府

積分: 10379


28127#
發表於 05-6-30 23:16 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

HI 各位
我都好耐無入黎~記得car car嗎?


男爵府

積分: 7636


28128#
發表於 05-6-30 23:16 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

JasmineBab
上堂...........
放學做道具for畢業礼用 :cry:


琥珀宮

積分: 157661

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28129#
發表於 05-6-30 23:17 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

rachel
又係好耐無見你 na, car car 呢排好 ma


男爵府

積分: 7636


28130#
發表於 05-6-30 23:18 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

hi hi
racar


琥珀宮

積分: 157661

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28131#
發表於 05-6-30 23:18 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

joely,
好快又一年, 又有一班仔畢業


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28132#
發表於 05-6-30 23:20 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

Rachel.


子爵府

積分: 10379


28133#
發表於 05-6-30 23:21 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

bell & joely


bell
car car呢排touchwood幾好呀!
不過都係唔好講咁多~小器!

joely
我都係教幼兒園~但畢業禮就唔駛我幫手整野
因為我係半日老師
只係嚮畢業典禮當日幫手睇仔!

唔~bk好似short short地!


男爵府

積分: 7636


28134#
發表於 05-6-30 23:22 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

keroppipooh
時間過得好快........個女就快半歲lor


子爵府

積分: 10379


28135#
發表於 05-6-30 23:22 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

20

今晚呢到好靜bor!


男爵府

積分: 7636


28136#
發表於 05-6-30 23:24 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

racar
ahah同道中人......我地全世界也要做......來年我亦是半日老師了...............................................


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28137#
發表於 05-6-30 23:25 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

racar 寫道:
20

今晚呢到好靜bor!

rachel,
佢地越黎越夜, so me 都


子爵府

積分: 10379


28138#
發表於 05-6-30 23:27 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

joely
你幼稚園定幼兒園?
半日你放幾點呀?
我本來返8am~1pm~但傾左新約~
佢話因為黎緊同幼稚園合併~要放2pm~ :-(
本來星期六唔駛返~黎緊要長短週! :-(


男爵府

積分: 7636


28139#
發表於 05-6-30 23:28 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

racar
我係幼稚園......我地半日放2点半...........唉


琥珀宮

積分: 157661

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28140#
發表於 05-6-30 23:28 |只看該作者

Re: **屯門媽咪會-PART II*

好多 sisters 都失左蹤 :-( :-( :-(

joely,
係 ar, 時間真係過得好快, 孖b tdy 6 mths la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo