跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


2801#
發表於 09-5-21 18:00 |只看該作者
減左學卷未呀...其實學卷次後仲可以再APPLY社處既減免...收工啦...BYE BYE


原帖由 littlecar 於 09-5-21 17:55 發表
都幾貴$2581


洋房

積分: 67


2802#
發表於 09-5-21 23:06 |只看該作者
Hello!各位媽咪,我係新來的,請多多指教。


洋房

積分: 67


2803#
發表於 09-5-21 23:08 |只看該作者
你們的仔女個個都好可愛呀!


洋房

積分: 67


2804#
發表於 09-5-21 23:13 |只看該作者
Hi! littlecar & ^.^morris,

如果係全日幼稚園收二千幾紋唔貴啦!另外在讀N1時可以向社署申請資助,而讀K1開始可以向教育局及學校申請學劵全年大約可省回$11000,都幾好架!

原帖由 ^.^morris 於 09-5-21 18:00 發表
減左學卷未呀...其實學卷次後仲可以再APPLY社處既減免...收工啦...BYE BYE


大宅

積分: 2122


2805#
發表於 09-5-22 09:46 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-5-21 23:13 發表
Hi! littlecar & ^.^morris,

如果係全日幼稚園收二千幾紋唔貴啦!另外在讀N1時可以向社署申請資助,而讀K1開始可以向教育局及學校申請學劵全年大約可省回$11000,都幾好架!

...


請問點向社署申請資助呀?有咩資格.


別墅

積分: 769


2806#
發表於 09-5-22 11:21 |只看該作者
原帖由 3cats 於 09-5-22 09:46 發表


請問點向社署申請資助呀?有咩資格.


我都想知啊,如果有的話,就真是幾好呀


大宅

積分: 2224


2807#
發表於 09-5-22 12:21 |只看該作者
我都問左啦...full day學費$2581再加善食費$400蚊...total:成$3000蚊1個月左右

原帖由 littlecar 於 09-5-21 17:55 發表
都幾貴$2581


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2808#
發表於 09-5-22 12:35 |只看該作者
morris....最後我讀上午班呀....因為時間真係好用d...full day 我覺得貴...因為下午只係訓...同食茶點....

原帖由 ^.^morris 於 09-5-22 12:21 發表
我都問左啦...full day學費$2581再加善食費$400蚊...total:成$3000蚊1個月左右


大宅

積分: 2224


2809#
發表於 09-5-22 12:58 |只看該作者
我覺得如果能夠負擔到比佢返FULL DAY好過,因係學校老師可以同佢講多D,因你教唔到老師可以幫到你.總好過係屋企對住個工人....同埋FULL DAY既小朋友常規係會好D...


原帖由 littlecar 於 09-5-22 12:35 發表
morris....最後我讀上午班呀....因為時間真係好用d...full day 我覺得貴...因為下午只係訓...同食茶點....

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-22 13:33 編輯 ]


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2810#
發表於 09-5-22 14:30 |只看該作者
初初返學想半日先....我都搵緊本地ee幫手...所以唔用工人喇....最多家務自己做...

原帖由 ^.^morris 於 09-5-22 12:58 發表
我覺得如果能夠負擔到比佢返FULL DAY好過,因係學校老師可以同佢講多D,因你教唔到老師可以幫到你.總好過係屋企對住個工人....同埋FULL DAY既小朋友常規係會好D...


...


大宅

積分: 3513


2811#
發表於 09-5-22 15:13 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-5-21 17:47 發表
你地講開講嘢慢, 我個仔都差唔多! 而家差唔多22個月, 都只係識好少單字咋! 叫佢講啲新字有時會發脾氣添呀!

其實真係有好多人都擔心自己小朋友講野問題, 個個都會以為自己個小朋友有事, 其實係好普遍嘅問題 (除非好似morris咁醫生証明, 但e+都有改善啦)... 因為e+社會普遍大人小左同小朋友講野, 可能大家都係working mon啦! 加上e+家企好多都係獨仔, 小兄弟姊姊傾計, 所以普遍係遲講野, 好多時一入學就有改善...
morris & littlecar, 你地個小朋友都好叻呀, 我個仔都未認到a-z, 但係佢講野就好好... 所以各有所長!!!


洋房

積分: 67


2812#
發表於 09-5-22 15:15 |只看該作者
Hi! 3cats,

你可以向就讀的學校攞申請表,填好表格,將有關文件及申請表交回學校,社署會做入息審查的,確實的資格我不太記得,社署一般會根據全家總收入低於某入息額來評核,當然以不同的全家人數來評核不同的入息上限,而就讀全日和半日都有分別,或者你可以上社署個網check下。


原帖由 3cats 於 09-5-22 09:46 發表


請問點向社署申請資助呀?有咩資格.


大宅

積分: 3513


2813#
發表於 09-5-22 15:23 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-5-22 12:35 發表
morris....最後我讀上午班呀....因為時間真係好用d...full day 我覺得貴...因為下午只係訓...同食茶點....

littlecar都唔係架, 下午唔只係訓同食茶點架, 我個仔本來都係讀PM班, 又曳又唔食野, 又比嫲嫲"仲" 之後同佢轉FULL DAY, 老師話佢常規好左, 又肯食野(不過平時係屋企仍然唔食), 最近介埋片, 最好就係唔洗成日對住嫲嫲(你地就工人), 佢地3:00起身+茶點完仲有堂上架, 都唔肯唔抵! 我都覺我呀仔返左學真係講多左野, 不過應該我晚晚同佢傾計都有D工勞… hehehee


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2814#
發表於 09-5-22 15:30 |只看該作者
因為答我個老師講只係訓同食....所以我又覺學費貴甘多唔抵....同佢地又無延展服務....大部份都4點幾接小朋友....d時間安排好似無甘好...做父母真係好多野考慮...都唔知點先係最好....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-22 15:23 發表

littlecar都唔係架, 下午唔只係訓同食茶點架, 我個仔本來都係讀PM班, 又曳又唔食野, 又比嫲嫲"仲" 之後同佢轉FULL DAY, 老師話佢常規好左, 又肯食野(不過平時係屋企仍然唔食), 最近介埋片, 最好就係唔洗成日對住嫲 ...


大宅

積分: 3513


2815#
發表於 09-5-22 15:33 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-5-22 15:15 發表
Hi! 3cats,

你可以向就讀的學校攞申請表,填好表格,將有關文件及申請表交回學校,社署會做入息審查的,確實的資格我不太記得,社署一般會根據全家總收入低於某入息額來評核,當然以不同的全家人數來評核不同的入息上限,而就讀全 ...

sunsun2009 都未歡迎你... 歡迎歡迎!!!


大宅

積分: 3513


2816#
發表於 09-5-22 15:36 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-5-22 15:30 發表
因為答我個老師講只係訓同食....所以我又覺學費貴甘多唔抵....同佢地又無延展服務....大部份都4點幾接小朋友....d時間安排好似無甘好...做父母真係好多野考慮...都唔知點先係最好....

...

4點幾就接小朋友就早係早d, 我個仔果間係由3:00-6點幾點接都可以....


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2817#
發表於 09-5-22 15:40 |只看該作者
所以我好多野考慮....再加上碧濤既環境...讀全日又未必比半日理想....始終學校都比較細....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-22 15:36 發表

4點幾就接小朋友就早係早d, 我個仔果間係由3:00-6點幾點接都可以....


洋房

積分: 67


2818#
發表於 09-5-22 15:43 |只看該作者
Thanks! pangchaimami.


原帖由 pangchaimami 於 09-5-22 15:33 發表

sunsun2009 都未歡迎你... 歡迎歡迎!!!


大宅

積分: 2224


2819#
發表於 09-5-22 15:45 |只看該作者
係..其實真係好普遍,只要當自己知道既時候做出識當既治療同學習環境,好快佢地就會跟得上...



原帖由 pangchaimami 於 09-5-22 15:13 發表

其實真係有好多人都擔心自己小朋友講野問題, 個個都會以為自己個小朋友有事, 其實係好普遍嘅問題 (除非好似morris咁醫生証明, 但e+都有改善啦)... 因為e+社會普遍大人小左同小朋友講野, 可能大家都係working mon啦! ...


大宅

積分: 2224


2820#
發表於 09-5-22 15:51 |只看該作者
sunsun2009歡迎歡迎!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo