跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


2801#
發表於 04-11-11 17:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mamajoe,
我都唔知奶奶做過d嘜, 攪到bb嘔晒奶, 今日我已好幾次好負氣同佢講野架喇, 因我好蚊呀, 佢揍過孫架, 攪到好似嘜都唔識咁, 激到我c :evil: :evil: 仲要得把聲... :evil: :evil:


珍珠宮

積分: 33190


2802#
發表於 04-11-11 17:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mamajoe,
無谷到呀, 不過係個nipple有些小唔舒服je :wink:


男爵府

積分: 6998


2803#
發表於 04-11-11 17:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我唔識整喎,過兩蕉嚟好喎!:mrgreen: :mrgreen:
奀豬mami~~ 寫道:
係.....OR你自己整,煲完即飲,仲正呀

記住餵密D呀..............


子爵府

積分: 12555


2804#
發表於 04-11-11 17:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,
都話唔好理你奶奶講乜,話知佢啦,唔好在意佢D說話,搞到自己唔開心。係o架,你再對BB耐D就知佢曳曳。你都識講,有時佢飲水好之味,有時一飲知道係水又吾想飲,咁佢咪曳囉。至於俾得多驚BB唔飲奶,唔會,俾1安士到Ok嘅,如果你俾多咗水BB飲,咁下餐奶就遲少少先至餵奶。

[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


2805#
發表於 04-11-11 17:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

雪人,
我用豆漿機架,所以so easy...
我大肚日日都飲架......不過見我飲上奶茶唔係太work,咪再試番豆漿囉......如果仲好呀!!!!!
[quote]
snowman 寫道:
我唔識整喎,過兩蕉嚟好喎!:mrgreen: :mrgreen:
[quote]


男爵府

積分: 6152


2806#
發表於 04-11-11 17:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,,,,哦,,,咁我有得湊返就試下先,,,BB真係曳曳架,而且重可以比佢地重壞左LO,,,佢要人抱啦,吾抱住吾肯訓覺,,我吾理佢,佢真係喊到我采佢為止,喊到面都紅哂,好似我約代佢咁,,

pekkle,,,,咁就吾好理佢啦,過二日就無野架啦,你奶奶吾識野你咪可以大返佢囉,名正言順吾比佢攪----咁多,,又可以大大聲話返你老公,,一有咩E郁又可以即刻囉返,,,(我想左好耐)


男爵府

積分: 6152


2807#
發表於 04-11-11 17:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman,,,吾用豆漿機都好易架咋,加豆同水係咋汁機度,,攪完之後連埋渣一黎放落煲度煲滾佢,要甜就加糖,等凍左之後小心D倒出黎,因為D渣係哂底,,,黃豆記得要浸喎,


大宅

積分: 4613


2808#
發表於 04-11-11 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

waywaybb & yeelam
祝一切順利,等妳地好消息,出院后快d post bb 幅相比我地睇

hkcindy,
每次見妳囝囝幅相都諗起貓王

joe
恭喜晒成!bb快高長大


男爵府

積分: 6152


2809#
發表於 04-11-11 17:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

金勞媽,,,,,,咁你湊仔仔湊成點呀???我終於可以同BB沖涼,,雖然喊到九彩咁,不過好得意,,成隻豬仔咁,,


大宅

積分: 2549


2810#
發表於 04-11-11 17:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle,
你係咪飲過魚湯呀? 飲魚湯好似會多奶既bor.


男爵府

積分: 6998


2811#
發表於 04-11-11 17:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我冇咋汁機喎!就咁煲得唔得呀??-( ?-(

MaMaJOE 寫道:
snowman,,,吾用豆漿機都好易架咋,加豆同水係咋汁機度,,攪完之後連埋渣一黎放落煲度煲滾佢,要甜就加糖,等凍左之後小心D倒出黎,因為D渣係哂底,,,黃豆記得要浸喎,


男爵府

積分: 6998


2812#
發表於 04-11-11 17:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mamajoe...我都好想幫阿b沖涼,不過要滿咗月先得! :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6152


2813#
發表於 04-11-11 17:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman ,,我諗吾得啦,


大宅

積分: 4613


2814#
發表於 04-11-11 17:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mamajoe,
金撈b都算ok,唔太難湊,最曳就係每次夠鐘食奶,比遲少少就大喊,遲d介夜奶都唔知點算,我媽叫佢大聲公.
唔好以為bb唔古惑,妳試下多d同佢講野留意下佢d反應,阿b知架. 頭先佢曳,我唔同佢講野,佢就擺出個可憐樣,自己係床玩左2-3個鐘.

carol,
去健康院,記得鼠埋一邊,週圍幾行冇人先好坐,人多地方羅張包被掩住佢個頭.
因阿b仲細,怕帶左菌返到屋企,通常我會同佢沖涼同洗晒d出街衫,遲d大小小就唔洗咁緊張.


男爵府

積分: 6152


2815#
發表於 04-11-11 17:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ROLEXMA ,,,,係呀,姑娘話食少一安都妞足成晚架,,我試過,,真係,, 最攪笑,我老公抱住佢,我係隔離話呀B比人抱得多,,第日得我同佢,佢喊我都吾抱佢,,佢當堂超住我喎, :lol: :lol: :lol: 金勞B自己點玩呀??


侯爵府

積分: 24274


2816#
發表於 04-11-11 17:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

起左身了!!
不過都仲係好倦!

金撈媽:
有人教左我返到屋企洗哂BB D衫褲,連包被都要.
跟住幫BB沖埋涼洗埋頭,切底清潔喎!
我星期六帶完佢去都會咁做!
不過至驚係奶奶屎命要一齊去,我唔想有多個人在旁左右自己,因為有人話同奶奶一齊去過,有咩唔like又冇得出聲話佢,所以不如自己去好過!


男爵府

積分: 6152


2817#
發表於 04-11-11 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,我吾知佢地有無洗哂D野,不過包被肯定佢地無洗(我覺得我奶奶好懶)去到健康院你登記好哂,叫你奶奶坐係出面,吾洗跟埋入去見姑娘架,係出面等得架啦咁囉,我奶奶都無跟埋入黎呀,


子爵府

積分: 12555


2818#
發表於 04-11-11 18:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

joe,
BB好識'哈'人o架,你奶奶嗰邊寵壞佢,佢咪更曳囉。返到你身邊殘忍D都要,如果唔係辛苦嘅你自己。抱可以抱,但唔好即抱,有時會喊到嘔o架,但千其唔好俾佢嚇到,有好多嘢都係靠現場反應。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2819#
發表於 04-11-11 18:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN 寫道:
草本** 驚咁多仲咩wor, 記得當初妳好堅持開刀, 因為怕痛, 但最終妳自己估都估唔到兩個鐘就生到個仔出來, 所以有陣時做人唔好太過擔憂, 咁對自己係最唔公平, 因為到頭來根本係唔會發生。

carol
我都贊成 sze 咁講, 唔駛比咁大壓力自己.... 不過你有心理準備都好, 向好果邊唸, 因為你小寶寶得意可愛, d 人先要抱佢....


大宅

積分: 4607


2820#
發表於 04-11-11 18:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

karen&angus 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
妳地未生。的有冇覺得近排去廁所非常之密????? 密到冇輪多預小都要去廁所, 尤其係夜晚訓覺簡直起身去廁所多過訓係張床到, 真係好想坐係馬桶訓著算啦 :cry: :cry:

絲,
我又無成日起身去廁所, 通常都係去一次啦,好多時都係一覺瞓到五點幾先去, 算好彩囉! [/quote]
karen
我同你一樣, 每晚都係一次左右, 都係大約五點幾咁上下... 但係每次落床果嘢都幾辛苦, 因為我瞓入邊, 要 "come" 出去先落到床....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo