立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 33190
男爵府
積分: 6998
奀豬mami~~ 寫道: 係.....OR你自己整,煲完即飲,仲正呀 記住餵密D呀..............
子爵府
積分: 12555
伯爵府
積分: 18746
積分: 6152
大宅
積分: 4613
積分: 2549
MaMaJOE 寫道: snowman,,,吾用豆漿機都好易架咋,加豆同水係咋汁機度,,攪完之後連埋渣一黎放落煲度煲滾佢,要甜就加糖,等凍左之後小心D倒出黎,因為D渣係哂底,,,黃豆記得要浸喎,
侯爵府
積分: 24274
積分: 4607
SZEYUEN 寫道: 草本** 驚咁多仲咩wor, 記得當初妳好堅持開刀, 因為怕痛, 但最終妳自己估都估唔到兩個鐘就生到個仔出來, 所以有陣時做人唔好太過擔憂, 咁對自己係最唔公平, 因為到頭來根本係唔會發生。
karen&angus 寫道: [quote] SZEYUEN 寫道: 妳地未生。的有冇覺得近排去廁所非常之密????? 密到冇輪多預小都要去廁所, 尤其係夜晚訓覺簡直起身去廁所多過訓係張床到, 真係好想坐係馬桶訓著算啦 :cry: :cry:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy