烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2801#
發表於 12-8-18 20:19 |只看該作者
好低能呀....頭先諗住整朱古力奶包, 於是就落機攪粉同發酵啦, 點知....唔記得左停機拎返出來....依家焗緊呀

一陣又要再整過....
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11813


2802#
發表於 12-8-18 21:03 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-17+22:55+我冇焗爐

原帖由 柒子 於 12-08-18 發表
所以我咪話睇下係咪因為包機茂上火..
又唔似上下火問題喎。。。唔知呢??
因有時冇到咁高又唔多爆。


今日跟何 c9 整 48 小時 100% 中種,
用返自己個配方,二發雪左 5x 個鐘,
三發時間比平時耐,
唔後閒,遲左,發到九成高先焗,
但出嚟後勁唔夠 17小時中種勁,出爐都軟,右邊有少少撳凹左。
口感都彈同軟,
但唔知係咪二發喺雪柜耐得制?
有好輕微既酸味,但可接受既
1345295023579.jpg




子爵府

積分: 11813


2803#
發表於 12-8-18 21:07 |只看該作者

引用:呢排唔想咁用腦..又係D公式包.今次加左50g

原帖由 柒子 於 12-08-18 發表
呢排唔想咁用腦..

又係D公式包.
睇唔到個破口喎,
淨係睇到好靚仔
.
.
.
.
.
個包呀




子爵府

積分: 11813


2804#
發表於 12-8-18 21:10 |只看該作者

引用:好低能呀....頭先諗住整朱古力奶包,+於是就

原帖由 patpat234 於 12-08-18 發表
好低能呀....頭先諗住整朱古力奶包, 於是就落機攪粉同發酵啦, 點知....唔記得 ...
唔緊要,
小朋友又可以食多兩夠古古力包,開心死佢地





水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2805#
發表於 12-8-18 21:33 |只看該作者
本帖最後由 patpat234 於 12-8-18 21:35 編輯
是因 發表於 12-8-18 21:03
又唔似上下火問題喎。。。唔知呢??
因有時冇到咁高又唔多爆。

好靚....

我得你地2成功力, 我對仔女已經叫好食....到我有你地十成功力時....佢地實開心死...
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2806#
發表於 12-8-18 21:48 |只看該作者

回覆:是因 的帖子

本帖最後由 hinhin_ma 於 12-8-18 21:50 編輯

今曰去價記見到朱古力粉…@$20, 平時飲E隻, 幾好唔係好甜...
1345297666543.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2807#
發表於 12-8-18 21:49 |只看該作者

回覆:hinhin_ma 的帖子

另一隻大盒d 36元一盒
1345297774614.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4669


2808#
發表於 12-8-19 00:21 |只看該作者

引用:花面米奇。邊個要米奇頭?請揮手。+ +

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-17 發表
花面米奇。邊個要米奇頭?請揮手。
巧厲害呀Jennie
剛叫朋友幫忙淘左個模,所以禾都想要一個可以嗎?唔該x1000000




大宅

積分: 4669


2809#
發表於 12-8-19 00:22 |只看該作者

引用:米奇去哂完太陽+ +

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-17 發表
米奇去哂完太陽
巧cute喔




大宅

積分: 4669


2810#
發表於 12-8-19 00:24 |只看該作者

引用:今日整左古古力包,雪左兩三日既17小時中種

原帖由 是因 於 12-08-16 發表
今日整左古古力包,雪左兩三日既17小時中種,65%水,太濕又加左一大匙高粉。
又發到頂頂。下次記住唔好發到 ...
睇到既軟熟喔




大宅

積分: 4669


2811#
發表於 12-8-19 00:29 |只看該作者

引用:呢排唔想咁用腦..又係D公式包.今次加左50g

原帖由 柒子 於 12-08-18 發表
呢排唔想咁用腦..

又係D公式包.
柒兄d頂角吐司永無甩拖




男爵府

積分: 8605


2812#
發表於 12-8-19 00:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-08-17+發

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
巧厲害呀Jennie
剛叫朋友幫忙淘左個模,所以禾都想要一個可以嗎?唔該x1000000



...
整咗你教的那個藍莓芝士餅,但不想揾6吋模出嚟,所以用4吋的,細細地,迷你版,明天試味
myphoto.jpg



點評

Chumeiying  超靚仔啊,可否再發一次食譜呢?  發表於 12-8-19 15:59


大宅

積分: 4669


2813#
發表於 12-8-19 00:30 |只看該作者

引用:跟孖妹媽的食譜整的芝士蛋糕,未裝飾,不過

原帖由 NoelB 於 12-08-18 發表
跟孖妹媽的食譜整的芝士蛋糕,未裝飾,不過都唔知有無位擺藍莓




...
一次過整2個呀?幾多寸黎架?




大宅

積分: 4669


2814#
發表於 12-8-19 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 NoelB 於 12-08-19 發表
整咗你教的那個藍莓芝士餅,但不想揾6吋模出嚟,所以用4吋的,細細地,迷你版,明天試味




...
原來係4"
諗住放咩係餅面呀?
我焗起呢,個餅面通常凹落去,但睇你2個都係凸起啊




大宅

積分: 4669


2815#
發表於 12-8-19 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-08-19+發表整咗

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
原來係4"
諗住放咩係餅面呀?
我焗起呢,個餅面通常凹落去,但睇你2個都係凸起啊
原來只係幅相未出哂,睇到topping喇,好靚靚喔比起放藍莓醬多左份貴氣呢下次禾又抄考下先




大宅

積分: 4669


2816#
發表於 12-8-19 00:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-08-19+發表整咗

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
原來係4"
諗住放咩係餅面呀?
我焗起呢,個餅面通常凹落去,但睇你2個都係凸起啊
啊,係咪第一格剛焗起,第二格cool down左已經凹左落去喇
禾d觀察力真係mouth:




水晶宮

積分: 56409


2817#
發表於 12-8-19 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-08-17+發

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
巧厲害呀Jennie
剛叫朋友幫忙淘左個模,所以禾都想要一個可以嗎?唔該x1000000



...
Ok 要等等,因要反公司放大先得



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


2818#
發表於 12-8-19 01:16 |只看該作者

引用:好低能呀....頭先諗住整朱古力奶包,+於是就

原帖由 patpat234 於 12-08-18 發表
好低能呀....頭先諗住整朱古力奶包, 於是就落機攪粉同發酵啦, 點知....唔記得 ...
唔明即係冇攞過出來,一機過?冇問題架喎,我地一開始都係咁架



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2819#
發表於 12-8-19 01:41 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-19 01:16
唔明即係冇攞過出來,一機過?冇問題架喎,我地一開始都係咁架



...
我係想整 2700# 個朱古力奶麥提沙包
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 56409


2820#
發表於 12-8-19 01:45 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-8-19+01:16+

原帖由 patpat234 於 12-08-19 發表
我係想整 2700# 個朱古力奶麥提沙包




我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo