影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


2821#
發表於 09-2-24 21:40 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:02 發表
係咪BK又short short地?
平時佢既頁數咪有個吉的空格可以比你入第幾個page, 依家無左

係~~~lee 樣我又冇留意喎, 但 BK short short下就成日都會架啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2822#
發表於 09-2-24 21:41 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:24 發表


齋shopping都勉強啦

有四日比我以經好夠架啦~~~

[ 本帖最後由 laamling 於 09-2-24 22:15 編輯 ]


水晶宮

積分: 73497


2823#
發表於 09-2-24 21:42 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:33 發表


hehe, 我地行到8點d鋪頭閂門先去食晚飯架, 爭取時間嘛

你真係唔放過一分一秒架喎~~~


水晶宮

積分: 73497


2824#
發表於 09-2-24 21:42 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:34 發表


唔知啊, 我無追韓劇架 ~

me 2~~~


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2825#
發表於 09-2-24 21:43 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:31 發表

哦~~~咁點麻麻法呀~~~


我覺得個結局好求其..趕住收工咁...
就咁講善美(林依晨)唔嫁走去搵法蘭克(鄭元暢)...就完左lu..都冇講佢地love love既...我等睇佢地恩恩愛愛架嘛..呢套"麵包"成日講佢地吵吵鬧鬧既...


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2826#
發表於 09-2-24 21:45 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:34 發表

咁你囡囡咁細個就梗鐘意lee啲啦~~~


佢電話入面全部係呢D人既歌


水晶宮

積分: 73497


2827#
發表於 09-2-24 21:47 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:36 發表
不過剩係睇佢都好夠 ...........

嘩 ~~ 一啲興趣都冇 ........

提開棒棒堂, 剛剛過左個 x'mas 晚佢黎尖東做 show, 好記得 lunch 時經開海傍, 好多妹妹仔已經企响度霸位, 果日好似都幾凍下架 ...........

@@

...

對你黎講一定啦~~~

咁果啲都係啲小妹妹鐘意既啫~~~

嘩~~~咁早幾經霸定位~~~


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


2828#
發表於 09-2-24 21:49 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:30 發表

韓劇我少睇, 淨係睇過"宮"同無線既"茶煲阿四"少少咋~~~

我都係咁問~~~


韓劇我完全唔識...大長今都冇睇過..out爆..我只睇日劇..
惡吻都係阿女介紹架..佢兩父女話好睇...我咪睇下囉..
點知...呢個直樹...又ok喎...


水晶宮

積分: 73497


2829#
發表於 09-2-24 21:54 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:38 發表
今次確係豪左啲, 老公話去得, 呢啲錢唔好慳, 雖則係貴左啲, 但物有所值 ..........

我唔會架喎, 但如果個袋仔好靚既話, 我都會幫手拎既 ...........

@@

...

如果我係你, 我都一定唔會慳~~~


水晶宮

積分: 73497


2830#
發表於 09-2-24 21:55 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:40 發表
唔係喎, 只係果朝住箱根啲酒店要 10 點 check in 迫住咁早起身咋喎 ........

@@


又會咁既, 係咪止係箱根係咁呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2831#
發表於 09-2-24 21:57 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-24 17:41 發表


我又要睇相...

楊桃, 你巧偏心架, 淨係比 good good 我都要~~~


水晶宮

積分: 73497


2832#
發表於 09-2-24 21:58 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:41 發表
狂食同 shopping, 我夠架 ...........

@@


有得咁真係好夠架啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2833#
發表於 09-2-24 22:01 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:44 發表
我就冇你咁集中, 反而自從冇左木村後, 少睇日劇呀 ........

@@


日劇我日就一時時啦, 我又唔會只係睇木村~~~


水晶宮

積分: 73497


2834#
發表於 09-2-24 22:02 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:44 發表
佢响我 facebook 入面睇架, 你有冇呀 ???

@@


唉~~~lee 樣阿婆冇呀, 同唔知點開~~~


水晶宮

積分: 73497


2835#
發表於 09-2-24 22:03 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:45 發表
呵呵呵 ~~ 今日得閒, 上網睇下有咩地方岩搞公司個旅行呀 ..............

睇成點呀, 有冇好地方, 你公司幾時去旅行呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2836#
發表於 09-2-24 22:04 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 17:47 發表
家陣仲覆梗 18 號既, 有排喎 ..........

你又笑佢, 人地忙呀嘛~~~


水晶宮

積分: 73497


2837#
發表於 09-2-24 22:09 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-24 17:54 發表


無錯, 佢地既文化都好值得學習

文化就係, 但我就唔鐘意佢地既政黨成日都話, 冇南京大屠殺同慰安婦既事~~~

[ 本帖最後由 laamling 於 09-2-24 22:28 編輯 ]


水晶宮

積分: 73497


2838#
發表於 09-2-24 22:10 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-24 17:54 發表


木村哥仲未C 喎..我仲追緊Smap X Smap


水晶宮

積分: 73497


2839#
發表於 09-2-24 22:11 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-24 17:56 發表


我冇...阿女有...我晤識玩..我見阿女仲養隻野添

我同囡囡都冇~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


2840#
發表於 09-2-24 22:12 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-24 18:00 發表
我妹妹都好似有養, 仲改左個名同我隻狗狗一樣 ...........

@@


咁得意~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo