影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 1005


2821#
發表於 17-3-23 09:18 |只看該作者
聽日就有得睇啦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2822#
發表於 17-3-23 09:27 |只看該作者
每日一相

Brand New 得大賞,睇見都好激動
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2823#
發表於 17-3-23 09:52 |只看該作者
02年宣傳上的遊戲節目,佢地很有默契互補不足,星星好難為情時minjin即刻出來解圍

http://miaopai.com/show/NefaPgBOhDEp7MjXvAGNMLonsNzRLrzA.htm


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2824#
發表於 17-3-23 09:57 |只看該作者
Minwoo 抱得隻老虎仔好舒服

http://video.weibo.com/show?fid=1034:0a40b6217c38498f27e0f084eb2f6333


大宅

積分: 1005


2825#
發表於 17-3-23 10:05 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-22 21:24
考慮緊,我女9月升小學,如果派得唔好6月17日一定會係叩門interview 日子,一係就17日晚 ...

搞到我身痕,呀女真係考完試,但。。。。18號係父親節,驚比死佬殺喎


大宅

積分: 1005


2826#
發表於 17-3-23 10:07 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-23 09:27
每日一相

Brand New 得大賞,睇見都好激動

因為轉公司第一首主持歌仲攞獎嘛


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2827#
發表於 17-3-23 10:20 |只看該作者
最愛彗星 發表於 17-3-23 10:07
因為轉公司第一首主持歌仲攞獎嘛

其實早兩年就應該得大賞,不過傳聞佢地唔肯續約所以SM打壓俾咗個奬BoA(同公司)

Brand New 得大賞真係吐氣揚眉


大宅

積分: 1005


2828#
發表於 17-3-23 10:25 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-23 10:20
其實早兩年就應該得大賞,不過傳聞佢地唔肯續約所以SM打壓俾咗個奬BoA(同公司)

Brand New ...

事實啦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2829#
發表於 17-3-23 11:01 |只看該作者
[Everyday Shinhwa] 系列

01年的神話慶祝特攻隊,今集嘉賓係signal 的女主角金惠秀,呢集亮點很多:有石子遊戲起源,民峰的名字,仲有星星扮女人很美

http://www.miaopai.com/show/nOes2qrwASAUDyHKCmBv1WluCF~IGe9p.htm
myimage.jpg


大宅

積分: 1005


2830#
發表於 17-3-23 11:04 |只看該作者
頭先v app有預告, Andy唔知搞乜,要打格仔


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2831#
發表於 17-3-23 11:15 |只看該作者
最愛彗星 發表於 17-3-23 11:04
頭先v app有預告, Andy唔知搞乜,要打格仔

明顯19禁啦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2832#
發表於 17-3-23 11:26 |只看該作者
01年FM 後台採訪

http://miaopai.com/show/dB-hDgS1hO~DnTg6hH-BtbgFaVXRDK2b.htm


侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


2833#
發表於 17-3-23 11:55 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-22 21:24
考慮緊,我女9月升小學,如果派得唔好6月17日一定會係叩門interview 日子,一係就17日晚 ...

我仲抱緊一絲絲希望6月可以去,可能下個月收到件雨衣會激發起我唔去唔得既念頭


侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


2834#
發表於 17-3-23 12:09 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-22 21:24
考慮緊,我女9月升小學,如果派得唔好6月17日一定會係叩門interview 日子,一係就17日晚 ...

我諗過啦,去得一定睇兩場,即星期六零晨機去,到左就去會場排周邊,喼都唔帶帶個大袋算,住兩晚星期一早機返,hkexpress 依家$1700幾


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2835#
發表於 17-3-23 12:18 |只看該作者
nanalala 發表於 17-3-23 12:09
我諗過啦,去得一定睇兩場,即星期六零晨機去,到左就去會場排周邊,喼都唔帶帶個大袋算,住兩晚星期一早 ...

本帖最後由 felixthemom 於 17-3-23 12:19 編輯

我都係咁諗
可以星期日夜機只住一晚酒店慳返d錢買多周邊


侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


2836#
發表於 17-3-23 12:20 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-23 12:18
本帖最後由 felixthemom 於 17-3-23 12:19 編輯

我都係咁諗

如果返黎搭4點機真係住少晚酒店,不過會辛苦d因爲幾日都冇咩點訓


大宅

積分: 1005


2837#
發表於 17-3-23 12:25 |只看該作者
nanalala 發表於 17-3-23 12:20
如果返黎搭4點機真係住少晚酒店,不過會辛苦d因爲幾日都冇咩點訓

我再認真諗下先


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2838#
發表於 17-3-23 12:37 |只看該作者
nanalala 發表於 17-3-23 12:20
如果返黎搭4點機真係住少晚酒店,不過會辛苦d因爲幾日都冇咩點訓

今次係戶外show 我估下午或最夜傍晚都會開show,可能7丶8點已經完場,再搭夜機都唔會好辛苦啩,返香港先瞓翻一日一夜


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


2839#
發表於 17-3-23 13:23 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-23 12:18
本帖最後由 felixthemom 於 17-3-23 12:19 編輯

我都係咁諗

原來17/6有個會要開
多數幾點開場?


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2840#
發表於 17-3-23 13:45 |只看該作者
XOGOGO 發表於 17-3-23 13:23
原來17/6有個會要開
多數幾點開場?

個會好重要?咁快已經schedule? 未公布幾點開show,但搭飛機連交通,好難趕到喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo