立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原帖由 B~ma 於 09-2-5 14:46 發表 毛B同elkykit,你地好呀!!
伯爵府
積分: 18922
積分: 10503
原帖由 julieann 於 09-2-5 14:51 發表 好呀~ 今晚又可以傾計喇, 好耐無上黎計, 尋晚同vicky christie都傾到成兩點~
原帖由 elkykit 於 09-2-5 02:55 PM 發表 我琴晚好早瞓咗喇...可能我個朋友就嚟...所以攰d啦
原帖由 julieann 於 09-2-5 14:54 發表 係呀, Elky, 上次果條數學題, 我輸左100蚊比我老公呀...佢真係記得點計, 仲寫晒d式出黎, A+咩除咩=Ax咩果D式呢......真係抵輸比佢呀......之後我話咁就得喇, 到依家10幾年都仲記得, 第時wallace既數學科就靠你喇~ ...
原帖由 julieann 於 09-2-5 14:57 發表 你朋友唔會咁唔生性卦, 叫左佢好多次唔好搵你架喇喎
大宅
積分: 2968
原帖由 elkykit 於 09-2-5 02:59 PM 發表 我數學好屎架
原帖由 B~ma 於 09-2-5 15:00 發表 而家D天氣好蝦人,我個仔岩岩先病完,而家又輪 到我老公,唉 毛B:祝你快D好返喇
原帖由 毛B 於 09-2-5 14:52 發表 係呢, 你係咪全職媽咪呀?
原帖由 毛B 於 09-2-5 03:00 PM 發表 唉~~呢d咁養唔熟o既人成日都黎打搞我, 佢幾日前都黎搵我呀, 呢幾日我差唔多打發佢走喇
原帖由 julieann 於 09-2-5 15:02 發表 我一定仲屎過你~
原帖由 毛B 於 09-2-5 15:02 發表 多謝你呀, 我呢幾日睇緊中醫, 叫做咳得無咁勁架啦~~~ 我都祝你老公早d好返~~~~
原帖由 B~ma 於 09-2-5 15:08 發表 可唔可以講我知,Elky個朋友係咩人黎咖. 你地咁大反應既???
原帖由 julieann 於 09-2-5 15:10 發表 我要去整整wallace個波波池先, 有d漏氣呀, 我尋日買左d膠返黎睇下"痴"唔"痴"到! 晏d傾~
原帖由 B~ma 於 09-2-5 15:11 發表 我都想佢快D好返,因為我個仔係好痴佢,費事大人辛苦時 又傳染返個仔
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy