跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2821#
發表於 09-4-6 12:31 |只看該作者
好sweet呀, 我地個日等米之連hair cut完就去左confirm埋米之連張新床, 再去TKS個公園玩左1個鐘, 然後返米之婆屋企食dinner, 點知個晚米之ba仲有加餸tim, 一張牛肉乾, 激C我地, 仲要係夜晚9:30過後抄架
原帖由 Secure 於 09-4-6 12:28 發表
好ar~
我地last sat兒童節都送左一份好特別既禮物比kitty,就係上午拜完山,下午返home,我同kitty ba陪住kitty一齊訓左3粒鐘


伯爵府

積分: 16917


2822#
發表於 09-4-6 12:33 |只看該作者
8掛想問下禽日lunch你煮咩比米之食ar?

我反而想去學整面包,打算遲d kitty大個d,得閒d去學ar~
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-6 12:28 發表
其實我都唔識煮, 我都有少少心動去學返整2味


侯爵府

積分: 22443


2823#
發表於 09-4-6 12:34 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-6 11:30 發表
冬天就話可以用clothes cover到唔多覺,summer就覺架喇
你瘦左咪好lor~


最閉我完全唔覺自己瘦咗呢 ... 都唔知瘦咗响邊


侯爵府

積分: 22443


2824#
發表於 09-4-6 12:35 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-6 11:31 發表
oh 又sick??? take care ar~就放easter 喇, hope u get well soon~


唉...... 捱到 5 勞 7 傷咁, 一係唔病, 一病就 "枕" 住病 ... 啱啱開始喉嚨痛, 我今晚要快 d see dr. 攞定 d 藥打底


伯爵府

積分: 16917


2825#
發表於 09-4-6 12:38 |只看該作者
訓晏覺咋,有幾sweet ar
不過呢2日大部份時間多數都stay at home 陪kitty hair,唔洗交人&無咩遠行,都好樂得清閒&靈靜就真
e?米之終於都換新床喇~
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-6 12:31 發表
好sweet呀, 我地個日等米之連hair cut完就去左confirm埋米之連張新床, 再去TKS個公園玩左1個鐘, 然後返米之婆屋企食dinner, 點知個晚米之ba仲有加餸tim, 一張牛肉乾, 激C我地, 仲要係夜晚9:30過後抄架
...


侯爵府

積分: 22443


2826#
發表於 09-4-6 12:39 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-6 11:56 發表
oic, 仲以為你學zzz 添~
其實如果你地3個都病,why not唔叫工人唔好放假留係home幫你地手,最多補$ or 補多日假嘛~
anyway take care & hope u all get well soon~

我禽日都好乖,全日除左lunch出左 ...


咁溫馨 .... 沉日kit 少反而玩足一日, 到 7:00pm 去食飯, 一坐低即刻瞓咗覺 佢冇食, 反到 home only 食咗隻旦 + milk, then 又未即刻瞓返...

佢好好笑, 陪我睇美女廚房, 見到應采兒攞支筷子打隻 crab, 笑到佢 cc 下


侯爵府

積分: 22443


2827#
發表於 09-4-6 12:40 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-6 12:10 發表
我地sat兒童節送左一份好特別既禮物比米之連, 就係帶佢出街hair cut, 好佢開心, 其實之前已經提過sat會帶佢去剪頭髮, 點知sat佢一訓醒就叫我帶佢去, 一陣post佢D剪髮相比你地睇 ...


講開 hair cut, kit 少由細到大都响街樹 hair cut, 佢次次都喊到收唔到聲, 而我 or kit ba 通常都成身頭髮 mouth:


侯爵府

積分: 22443


2828#
發表於 09-4-6 12:41 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-6 12:12 發表
oic~懶叻得你!其實米之又唔係好naughty,湊佢一日梗係ok la~不過如果日日湊,仲要cook2餐,洗碗,打掃,真係仲辛苦過返工架~


咁你體唔體會到我又要返工, 又要做齊上面咁多野既辛苦呀


男爵府

積分: 9651


2829#
發表於 09-4-6 12:43 |只看該作者
呢D小食我都想學呀, 咁住第時可以同米之連一齊整, 當親子活動呀
我禽日只係烚菜+蒸肉餅比米之連咋, 之前工人買落係到
原帖由 Secure 於 09-4-6 12:33 發表
8掛想問下禽日lunch你煮咩比米之食ar?

我反而想去學整面包,打算遲d kitty大個d,得閒d去學ar~


侯爵府

積分: 22443


2830#
發表於 09-4-6 12:45 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-6 12:43 發表
呢D小食我都想學呀, 咁住第時可以同米之連一齊整, 當親子活動呀
我禽日只係烚菜+蒸肉餅比米之連咋, 之前工人買落係到


我都想學呀...... 又係想親子樂, 唔知 kit 少制唔制呢 ??


男爵府

積分: 9651


2831#
發表於 09-4-6 12:47 |只看該作者
3個人大被同眠, 咁都唔sweet咩
係呀, 雖然張BB床仲有大, 但米之連開始擒上擒落, 驚佢跌倒, 咪唯有換床lor, 順便訂做多隻櫃放係佢床頭, 等佢可以放下圖書/小玩具係到, 而我又可以多D位放佢D衫/庫
原帖由 Secure 於 09-4-6 12:38 發表
訓晏覺咋,有幾sweet ar
不過呢2日大部份時間多數都stay at home 陪kitty hair,唔洗交人&無咩遠行,都好樂得清閒&靈靜就真
e?米之終於都換新床喇~
...


男爵府

積分: 9651


2832#
發表於 09-4-6 12:51 |只看該作者
因為米之連自小都無乜頭髮, 所以sat先係第一次同佢出街剪, 之前D陰一路都係我係屋企幫佢收下, 可能米之連有一本書之前教hair cut, 所以佢完全無喊, 仲剪得好開心, 同個姐姐不停咁傾計
原帖由 cubixluk 於 09-4-6 12:40 發表


講開 hair cut, kit 少由細到大都响街樹 hair cut, 佢次次都喊到收唔到聲, 而我 or kit ba 通常都成身頭髮 mouth:mouth:" />


伯爵府

積分: 16855


2833#
發表於 09-4-6 13:03 |只看該作者
最叻 公仔麵~~算唔算看門口

我連煎蛋都會燶
原帖由 Secure 於 09-4-6 12:26 發表
jove,
aiya,真係屋漏偏逢連夜雨,工人姐姐放假,先黎全家病晒!anyway take care & hope u all get well very soon!
你真係完全一個送都唔識煮? 我好過你wor,我都有幾味指定菜式看門口
...


伯爵府

積分: 16855


2834#
發表於 09-4-6 13:06 |只看該作者
笑c我~~~~
原帖由 米之連媽媽 於 09-4-6 12:31 發表
好sweet呀, 我地個日等米之連hair cut完就去左confirm埋米之連張新床, 再去TKS個公園玩左1個鐘, 然後返米之婆屋企食dinner, 點知個晚米之ba仲有加餸tim, 一張牛肉乾, 激C我地, 仲要係夜晚9:30過後抄架
...


伯爵府

積分: 16855


2835#
發表於 09-4-6 13:08 |只看該作者
我而家上網見到d媽咪整lunch box好靚,
第日我都會整,不過一定係簡單既~
而家開始學,過2年應該會好d~~


伯爵府

積分: 16855


2836#
發表於 09-4-6 13:34 |只看該作者
有野問~
同小朋友返大6
係唔係一定要回港證ka,
佢地已有id card、passport、回鄉證~


伯爵府

積分: 16855


2837#
發表於 09-4-6 14:03 |只看該作者
已經打電話問ed,thx~~


侯爵府

積分: 22443


2838#
發表於 09-4-6 14:07 |只看該作者
原帖由 jove 於 09-4-6 13:34 發表
有野問~
同小朋友返大6
係唔係一定要回港證ka,
佢地已有id card、passport、回鄉證~


咁已經過到關, 唔駛回港証架


伯爵府

積分: 16917


2839#
發表於 09-4-6 14:36 |只看該作者
如果連煎蛋都會燶,我覺得你唔係唔識cooking,係唔like cooking多d:lol:
原帖由 jove 於 09-4-6 13:03 發表
最叻 公仔麵~~算唔算看門口

我連煎蛋都會燶


伯爵府

積分: 16855


2840#
發表於 09-4-6 14:39 |只看該作者
peg
thx~~~
原帖由 cubixluk 於 09-4-6 14:07 發表


咁已經過到關, 唔駛回港証架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo