car_pretty 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
草本** 驚咁多仲咩wor, 記得當初妳好堅持開刀, 因為怕痛, 但最終妳自己估都估唔到兩個鐘就生到個仔出來, 所以有陣時做人唔好太過擔憂, 咁對自己係最唔公平, 因為到頭來根本係唔會發生。
pekkle女 寫道:
carol,
c 火啦, 大家都係牛, 硬碰硬bor, 真難攪?!
我奶奶都係好人黎架喎, 佢知我琴晚無覺好訓, 辰早仆落黎幫我整野, 我都唔好意思係佢面前係咁鬧佢個仔添, 所以我今日就係比佢試下抱bb, 餵奶, 洗奶樽 (因我太倦喇), 佢都親機會同我講佢會係點樣點樣揍個孫, eg. 係點樣洗奶樽,點樣沖涼,點樣沖奶/掃風,點樣抹pet pet,點樣乾淨法....
我好衰咁每樣都話唔得咁樣, 我唔會咁, 宜家唔興...
無1樣野係buy佢, 所以我好擔心咁同老公講究竟佢識唔識架???
佢下午走左, 都不斷打電話黎問bb點呀, 有無嘔奶, 仲好唔好意思同我講:哎呀~第1次餵奶就咁, 係咪嚇c你? 可能我掃風掃得唔夠.....(之後我又同佢講會唔會係你郁得太大力呀? 佢又轉口風話係呀, 我掃風掃得好大力呀...chiu..佢講晒)
但我會再比佢試, 我要睇住佢, 一有唔妥就即刻出聲, 等佢習慣我呢套先得 :evil: