跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


2821#
發表於 04-11-11 18:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pooh, koko
我都加入左你哋行烈 la....係喎, pooh 你點呀?? 之前食炸糊喎 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


2822#
發表於 04-11-11 18:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

其實今日我要出街,feel 到(或者係型住啦!)奶奶幾happy,可以單獨對住個孫.

佢12:00未夠就開好哂奶,又入黎爭住換片片,好,就比你一個人攪囉!日後都要架啦!就當比你試下囉!

15:00前我返到屋企,見到佢企嚮BB籃隔離,我話:你唔係噯佢訓嘛?佢話唔係,睇下佢有冇野啫!
OK!於是我幫佢換片片,發現亞仔個pet pet仲有黃色的積,我頭先睇到佢抹時都覺好求祈,又大力,幾驚佢整損亞仔個袋袋呀!
我見抹極都有,無辦法,咪唯有叫奶奶入黎睇下仲有好多臭臭痴住pet pet,叫佢下次抹淨D,可以點?

我都想佢慢慢學好,因為之後我反返左工,只可以夜晚先見到亞仔乾唔乾淨架喇!!

佢見無癮,就去開奶,開好我見佢等我抱比佢,我就立即話:等我餵啦不如!佢只有話"哦"一聲,就行開左.
唔好同我爭住啦!我都係親力親為呢10個星期,我下個月一定會慢慢過手比佢喎!我真係唔想你都未學番好d手勢,就乜宦搶哂黎做,又做唔好.我會比時間你嘛.... (係唔到我唔比時間佢.....)


大宅

積分: 4607


2823#
發表於 04-11-11 18:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mm 今日睇 report, 唔知點呢
希望佢冇事 la...


侯爵府

積分: 24274


2824#
發表於 04-11-11 18:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Sze & Car 仔:
當你地個仔放嚮你面前時,你就發覺你都會有我呢d諗法架喇! :)
不過我都會努力放鬆自己,免得自己神經衰弱呢!!


car_pretty 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
草本** 驚咁多仲咩wor, 記得當初妳好堅持開刀, 因為怕痛, 但最終妳自己估都估唔到兩個鐘就生到個仔出來, 所以有陣時做人唔好太過擔憂, 咁對自己係最唔公平, 因為到頭來根本係唔會發生。

carol
我都贊成 sze 咁講, 唔駛比咁大壓力自己.... 不過你有心理準備都好, 向好果邊唸, 因為你小寶寶得意可愛, d 人先要抱佢....[/quote]


侯爵府

積分: 24274


2825#
發表於 04-11-11 18:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MaMaJOE 寫道:
去到健康院你登記好哂,叫你奶奶坐係出面,吾洗跟埋入去見姑娘架,係出面等得架啦咁囉,我奶奶都無跟埋入黎呀,

我覺得我奶奶未必囉!
因為佢同我一樣,都係要親力親為既人,佢同我都係同一生肖!


大宅

積分: 4607


2826#
發表於 04-11-11 18:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

kyleung 寫道:
[quote]
MaMaJOE 寫道:
去到健康院你登記好哂,叫你奶奶坐係出面,吾洗跟埋入去見姑娘架,係出面等得架啦咁囉,我奶奶都無跟埋入黎呀,

我覺得我奶奶未必囉!
因為佢同我一樣,都係要親力親為既人,佢同我都係同一生肖! [/quote]
carol
我覺得你食住你奶奶多 d, 我諗佢都有 d 怕你... 你同 joe 係 arm arm 相反....


侯爵府

積分: 24274


2827#
發表於 04-11-11 19:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Car仔:
其實我奶奶係一個好人,佢心地好,仲好任勞任怨,絕對唔似Joe奶奶講D咁hurt人既野.
不過佢同我一樣都係咁dominant!好多野佢都要話事,渣主意,一句講哂:同我一樣!
一個家庭,係點可以有兩個硬頸既人呢?!
我只係想佢慢慢學,唔好咁心急同太有自信.
但係佢believe自己果套仲work!
佢話以前幫我老公一日沖兩次涼,我話:下?咪皮都甩?
佢好想apply番30年前既一套落我個仔身上....
我都好想同佢合作到,大家都好過D!不過佢就係衰心急,搶住哂!


子爵府

積分: 12555


2828#
發表於 04-11-11 19:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
你真係要放鬆下自己,我驚你唔只神經衰弱,第時你返咗工,返到嚟個仔唔跟你,你會覺得奶奶搶走你個仔就麻煩啦。
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


2829#
發表於 04-11-11 20:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Ada:
我知我返左工,有野分左心,就會好好多.
因為你識我唔耐,0411佢地個個都知我成日在公司都OT到8-9點.其實預左第時佢會唔太痴我,因為對得少.
所以你明白點解連沖涼咁小事,我都要爭住做,日後就算幾夜都要自己同個仔沖,因為我唔想放棄每一個親子時間呢!!

其實就算今日我出左去3個鐘左右,我都有呢種感覺啦!
所以就算有野想去買都唔去,仆返番屋企先.


珍珠宮

積分: 33190


2830#
發表於 04-11-11 20:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
c 火啦, 大家都係牛, 硬碰硬bor, 真難攪?!

我奶奶都係好人黎架喎, 佢知我琴晚無覺好訓, 辰早仆落黎幫我整野, 我都唔好意思係佢面前係咁鬧佢個仔添, 所以我今日就係比佢試下抱bb, 餵奶, 洗奶樽 (因我太倦喇), 佢都親機會同我講佢會係點樣點樣揍個孫, eg. 係點樣洗奶樽,點樣沖涼,點樣沖奶/掃風,點樣抹pet pet,點樣乾淨法....
我好衰咁每樣都話唔得咁樣, 我唔會咁, 宜家唔興...
無1樣野係buy佢, 所以我好擔心咁同老公講究竟佢識唔識架???
佢下午走左, 都不斷打電話黎問bb點呀, 有無嘔奶, 仲好唔好意思同我講:哎呀~第1次餵奶就咁, 係咪嚇c你? 可能我掃風掃得唔夠.....(之後我又同佢講會唔會係你郁得太大力呀? 佢又轉口風話係呀, 我掃風掃得好大力呀...chiu..佢講晒)
但我會再比佢試, 我要睇住佢, 一有唔妥就即刻出聲, 等佢習慣我呢套先得 :evil:


珍珠宮

積分: 33190


2831#
發表於 04-11-11 20:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mm,
report點呀??


大宅

積分: 3548


2832#
發表於 04-11-11 21:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

WAH...!! 聽你咁講... 我覺得你個奶奶真係超級好...
(衰d講句.."la...我唔係話佢係工人呀... 打個比喻咋"... ... 比錢請返黎d工人都無佢咁客氣, 咁肯認衰啦!!) 真係難得一見絕世好奶奶!! 恨死人...

pekkle女 寫道:
carol,
c 火啦, 大家都係牛, 硬碰硬bor, 真難攪?!

我奶奶都係好人黎架喎, 佢知我琴晚無覺好訓, 辰早仆落黎幫我整野, 我都唔好意思係佢面前係咁鬧佢個仔添, 所以我今日就係比佢試下抱bb, 餵奶, 洗奶樽 (因我太倦喇), 佢都親機會同我講佢會係點樣點樣揍個孫, eg. 係點樣洗奶樽,點樣沖涼,點樣沖奶/掃風,點樣抹pet pet,點樣乾淨法....
我好衰咁每樣都話唔得咁樣, 我唔會咁, 宜家唔興...
無1樣野係buy佢, 所以我好擔心咁同老公講究竟佢識唔識架???
佢下午走左, 都不斷打電話黎問bb點呀, 有無嘔奶, 仲好唔好意思同我講:哎呀~第1次餵奶就咁, 係咪嚇c你? 可能我掃風掃得唔夠.....(之後我又同佢講會唔會係你郁得太大力呀? 佢又轉口風話係呀, 我掃風掃得好大力呀...chiu..佢講晒)
但我會再比佢試, 我要睇住佢, 一有唔妥就即刻出聲, 等佢習慣我呢套先得 :evil:


子爵府

積分: 12555


2833#
發表於 04-11-11 21:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
我都明白你心情,雖然我唔駛返工。我都試過大女、二仔,跟佢姑媽去街半日,我都感到唔舒服。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2834#
發表於 04-11-11 21:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada 寫道:
carol,
你真係要放鬆下自己,我驚你唔只神經衰弱,第時你返咗工,返到嚟個仔唔跟你,你會覺得奶奶搶走你個仔就麻煩啦。

我初初抱返個仔返黎個陣都覺得,, :cry: :cry:


侯爵府

積分: 24274


2835#
發表於 04-11-11 21:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Ada, Car Man:
生仔係我心愿,所以有左小寶寶,就好似有哂全世界咁!
一直馱住佢,自己一直咁多病痛已經好唔開心,擔心佢受我影響.依家佢仲咁曳曳,早左成個月出世,壓力真係好大.
雖然好多人足月出世都5 lbs都唔夠,依家佢35周幾出世,有5.5 lbs已好standard!不過個心始終唔係咁舒服,覺得對佢唔住,媽咪身體唔好,驚佢都受影響.

所以Car Man,你囡囡一出世有唔舒服,都好feel 到你既內疚感.我都係一樣. :cry:


男爵府

積分: 6152


2836#
發表於 04-11-11 21:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,pekkle,,,點解大家都係新媽咪,你地識野咁多既,,我係次次我講咩,都比人話吾係咁架,,有時連我老公都係咁,又話我上埋咁多網,睇黎睇去都吾知睇乜,, 好似乜都吾識咁,最衰就係,佢地湊姑奶個女都係十幾年前既事,,見佢而家肥肥白白,又無乜野BOR,不過係皮氣差,,仲要好差個隻,又大洗,我都好驚第二時個仔比佢地重壞哂,而家已經話睇中對鞋仔,要成$2XX呢,,咁細個已經咁樣,咁大D咪買好多野比佢囉,第二時我吾比買野,實嬲C我啦,要我做哂衰人咁囉,,,


男爵府

積分: 6152


2837#
發表於 04-11-11 21:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,,,我都感覺到,尤其係BB要吹生,好似"BIG"佢出黎咁,,


侯爵府

積分: 24274


2838#
發表於 04-11-11 22:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe:
我都一樣係做緊衰人.
老人家一定錫小朋友,佢地係真心錫佢我知道.
不過有時錫還錫,過左龍就變成寵壞.
我生得佢出,就想教好佢,唔想佢咁細個就做小霸王,
不過如果屋企人的配套唔一致,我就會佢地有佢地寵佢,我有我自己勞氣!
所以... 好擔心 .... 好想自己可以control 到!!


侯爵府

積分: 24274


2839#
發表於 04-11-11 22:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

3歲定80係真架!
我好想自己個仔可以乖乖地,生生性性咁做人.


男爵府

積分: 6152


2840#
發表於 04-11-11 22:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,,係囉,我之前plan好點湊佢家嘛,想佢生生性性,同埋有D教養,,點知好似都無野係我預計之內,,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo