興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2821#
發表於 07-10-30 10:01 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-10-30 00:49 發表
d雀影得幾好呀, 邊度黎架?
典先冇咁手震? 唔落腳就唯有用VR鏡喇, 加直度應該都幫倒小小卦!
先多謝讚賞!果度係「香港公園」囉!
VR鏡...$$$;直度...$$$(D80唔洗用直度咁話喎{個fd講..});result...:-|
唯有練好技術先ops:" />

CloneDVD未用過呀, 好耐冇dup dvd, 之前用過一隻唔記得叫乜春, 重灌後都唔見左了...
有雞會試下囉!


law兄,
呢期你就肥啦, 又ps3又新tv, 恨死隔離...
係啦!晌股海大起大落之際你都斬埋唔少頂啦...

影concert坐位先決..., extensor減光喎, 未必好用, 買鏡啦, 奧運就黎, 實有好多新大砲出btw, 早排都有支, 天文望遠鏡o個個廣告呢, 不過呢排就唔覺眼有播, 呢排播追豹多, o個支大大碌白鏡, 唔知幾銀??
借人幅相一用!nikon下月出新鏡云云......諗諗xmas gift啦
>><<


:loveliness: :loveliness: :loveliness:

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-10-30 10:04 編輯 ]


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2822#
發表於 07-10-30 10:23 |只看該作者
輪到呢邊玩高清兼搶客喎...

XB360 搶攻高清市場
潮 流 興 高 清 , 微 軟 為 搶 奪 聖 誕 高 清 遊 戲 巿 場 , 昨 公 佈 本 周 四 推 出 XBOX 360 全 新ARCADE 主 機 , 配 備 可 支 援 1080p 的 高 清 影 音 輸 出 HDMI 端 子 , 更 以 低 價 2,199 元 連五 款 遊 戲 光 碟 搶 客 。

兩千多元連5款遊戲

香 港 電 腦 商 會 會 長 張 耀 成 指 出 , 高 清 已 是 不 可 逆 轉 的 影 音 潮 流 , 目 前 電 視 機 、 投 影機 等 顯 示 裝 置 均 配 備 HDMI 端 子 , XBOX 360 推 出 設 有 HDMI 端 子 的 主 機 是 順 應 巿 場需 要 , 而 新 機 定 價 進 取 , 相 信 利 潤 不 多 , 「 講 緊 舊 機 都 要 二 千 幾 蚊 , 而 新 機 加HDMI 連 五 款 遊 戲 光 碟 都 係 賣 二 千 幾 , 單 係 一 隻 碟 都 要 百 幾 二 百 蚊 , 應 該 冇 乜 錢 賺。 」



but, d models......


大宅

積分: 2016


2823#
發表於 07-10-30 12:06 |只看該作者
Brothers,


無玩股膘好耐,以前玩到損毛難脚.......:-( 其實因屋企裝修所以好多野乘機換左佢。大出血:-(
N 記 出新鏡都唔關我事 hee hee,我用C記的 :-P
部ps3 cost me 36xx 1game included...價錢OK 嗎?
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2824#
發表於 07-10-30 13:40 |只看該作者
law兄,

原文章由 lawbut 於 07-10-30 12:06 發表
無玩股膘好耐,以前玩到損毛難脚.......:-( 其實因屋企裝修所以好多野乘機換左佢。大出血:-(
N 記 出新鏡都唔關我事 hee hee,我用C記的 :-P
部ps3 cost me 36xx 1game included...價錢OK 嗎?


哦~搞裝修!緊係一野過換晒佢啦!公起啊~
Good...有新玩具反啦
用C記body, 都可以+adaptor 玩N記鏡丫嘛
(雖則麻煩左dd...)

$36xx...差不多啦(80Gb計)...:loveliness: {呢期個價好浮動下}
貢...隻"無傷"就係另外買既?right?
快d試下睇"高清台"啦....仲有好多demo games單撈架...
等你report~:lol


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2825#
發表於 07-10-30 17:00 |只看該作者
【PS3】GT5 Prologue (release : 12.13)
(按圖進入官網 )
>><<

對應:Online\1080P

Blu-ray Disc版:¥4,980(税抜:¥4,743)

下載版:¥4,500(税抜:¥4,286)


:lol :lol :lol


男爵府

積分: 8421


2826#
發表於 07-10-31 01:46 |只看該作者
C.C.D

我都覺得d80唔駛加直度, so far都冇乜問題...

VR鏡...或者可以諗o下支55-200VR, $1800左右好抵玩, 有dchome師兄用黎影蝶, 睇過都幾ok呀, 不過就唔知落左幾多味精

兩支新鏡唔諗啦, 14-24呢段我小用, 24-70唔夠wide, aps都係支17-55好駛好用! 我反而想Nikon出多d afs定焦鏡...

呢排個市...咁你有冇斬鑊??

360賣到$2199仲跟5隻game? 真係超平...不過都係吸引唔倒我, 此舉唔知會唔會對ps3造成壓力呢, 再平d就好囉

C記body玩N記鏡? 都聽過o下有人咁玩, 不過咁玩法都唔知有冇測光同af喎?


lawbut

原來你仲玩埋大裝修, 真係恭喜恭喜

講開裝修, 4年前我大仔剛出世冇耐都大裝左一次, 真係幾大工程, 當時要短租另一單位暫住, 只係4年咋, 而家d牆紙好多都俾佢地斯爛哂, d訂造櫃又俾佢地畫到鬼五馬六, d地板又花q哂, 而家同未裝修前都唔差幾多, 4年就搞到咁, 佢地破壞力真係驚人, 諗起都一鶴眼淚呀:-(


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2827#
發表於 07-10-31 11:09 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-10-31 01:46 發表
我都覺得d80唔駛加直度, so far都冇乜問題...
超級新手如我,更加唔會考慮買直度!買鏡好過啦...

VR鏡...或者可以諗o下支55-200VR, $1800左右好抵玩, 有dchome師兄用黎影蝶, 睇過都幾ok呀, 不過就唔知落左幾多味精
乜呢支原來正野黎架?價錢又唔算係好貴喎...
都係等我玩熟d部機再練好d技術(舞掂70-300先算)就諗下啦

兩支新鏡唔諗啦, 14-24呢段我小用, 24-70唔夠wide, aps都係支17-55好駛好用! 我反而想Nikon出多d afs定焦鏡...
其實佢將會出afs定焦but大炮之嘛(你click入果幅圖就見到係400/500/600),可惜但凡見到大炮都唔會係我考慮之列...

呢排個市...咁你有冇斬鑊??
禾...兵樹仲有米丫...何來銀兩入行咧

360賣到$2199仲跟5隻game? 真係超平...不過都係吸引唔倒我, 此舉唔知會唔會對ps3造成壓力呢, 再平d就好囉
聽聞果5隻game只係demo而已...兵有貢大隻"甲那"丫
$orry一向都唔理會其它機種動向架啦!成日自以為是,典會有壓力丫...:(

C記body玩N記鏡? 都聽過o下有人咁玩, 不過咁玩法都唔知有冇測光同af喎?
too deep....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

well, 呢個post就黎邁向40000人次瀏覽...[近]

anyway, ....Happy Halloween.... ~ ~


[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-10-31 13:57 編輯 ]


大宅

積分: 2016


2828#
發表於 07-10-31 12:26 |只看該作者
brothers ,

same as u la.... my son just 1yr old and we need to rent a place to stay for a while...I really concern the Child art..so I am now training the kid draw on his own board..:mrgreen: hope it will help a bit...

Anyway, happy Hallloween .........Trick or treat?
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2829#
發表於 07-10-31 13:54 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 07-10-31 12:26 發表
I really concern the Child art..so I am now training the kid draw on his own board..:mrgreen: hope it will help a bit...


law兄,
貢...若你唔係比呢d畫板佢劃劃,實同你幅牆鬥劃花?

.....


大宅

積分: 2016


2830#
發表於 07-10-31 20:58 |只看該作者
thats what i got gor the kid....hee hee



原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-10-31 13:54 發表


law兄,
貢...若你唔係比呢d畫板佢劃劃,實同你幅牆鬥劃花?
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51FYVHR938L._SS400_.jpg
.....
Lawbut


男爵府

積分: 8421


2831#
發表於 07-11-1 01:12 |只看該作者
各位爸打, 萬聖節快樂!!
唔知你地有冇出去扮鬼扮馬呢

C.C.D

神奇畫板? 我兩隻馬騮都唔知玩爛左幾多塊...

乜360跟5隻係demo? 咁有鬼用咩, 好取巧喎...


lawbut

我上次裝修, 去地產問o下諗住搵番附近單位短租一個月, 點之咁好彩竟然搵到同一幢大廈仲要係同一層, 搬野幾方便呀


大宅

積分: 2016


2832#
發表於 07-11-1 09:25 |只看該作者
嘿嘿 ,

u are so lucky.....we moved to a smaller place and the kid got not enough space to play around...:cry:
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2833#
發表於 07-11-1 10:01 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-11-1 01:12 發表
神奇畫板? 我兩隻馬騮都唔知玩爛左幾多塊...
所以d玩具鋪咪愈開愈多囉....
真係長做長有,你屎佢都未屎...:tongue:



乜360跟5隻係demo? 咁有鬼用咩, 好取巧喎...
唔係貢典掠你水丫....唉!真係又係做就PS3囉...你話係咪?

我上次裝修, 去地產問o下諗住搵番附近單位短租一個月, 點之咁好彩竟然搵到同一幢大廈仲要係同一層, 搬野幾方便呀
u are so lucky.....we moved to a smaller place and the kid got not enough space to play around...:cry:

還記得上次搞裝修,要迫阿仔搬去婆婆度住....
好在當時佢d破壞力有限乍....否則...不堪設想


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2834#
發表於 07-11-1 13:58 |只看該作者
唉!好Down...
尋晚又玩番Crash of the Titans epi.17...
打完大佬,load埋CG...跟住出game over字樣 (restart level)...

.......


大宅

積分: 2016


2835#
發表於 07-11-1 14:36 |只看該作者
CCD,

Its time to buy a new toy la...hee hee hee


原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-1 13:58 發表
唉!好Down...
尋晚又玩番Crash of the Titans epi.17...
打完大佬,load埋CG...跟住出game over字樣 (restart level)...http://www.av100fun.com/images/smiles/ ...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2836#
發表於 07-11-1 15:29 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 07-11-1 14:36 發表
Its time to buy a new toy la...hee hee hee


law兄,
你指PS3?...但...兩回事喎...
呢樣禾又唔心急玩喎!:lol
反正都會等埋40Gb出(11.11)先慢慢諗...定係SB800...
分分鐘會考慮番80Gb...(對應返PS2丫嘛)
你典啊?幾時出[ps3開箱]post... (等你試"膠清"台丫...)
CCD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3704


2837#
發表於 07-11-2 14:44 |只看該作者
my new logo photo..................

[ 本文章最後由 898998 於 07-11-2 15:37 編輯 ]


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2838#
發表於 07-11-2 16:43 |只看該作者
原文章由 898998 於 07-11-2 14:44 發表
my new logo photo..................

8899,
個撈告....虧骨啊!

買PS3未啊?
呢隻...你"飛佛"喎....11.11出喇{40Gb都係啊}

....(落毒先!)
>><<
>><<

:lol :lol :lol


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2839#
發表於 07-11-2 17:10 |只看該作者
<咩>得.......喜歡既,去洗...
(雖則阿仔係fanz;但...禾唔會比佢玩!)

>><<


男爵府

積分: 8421


2840#
發表於 07-11-4 02:18 |只看該作者
C.C.D

反斗車王? 係玩賽車的嗎? 點解唔可以俾囝囝玩?
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-11-1 15:29 發表


law兄,
你指PS3?...但...兩回事喎...
呢樣禾又唔心急玩喎!:lol
反正都會等埋40Gb出(11.11)先慢慢諗...定係SB800...
分分鐘會考慮番80Gb...(對應返PS2丫嘛)

咁講法...即係多數入手SB800先啦?!


898998

你終於更新頭像喇, 都幾靚喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo