跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2821#
發表於 05-12-14 15:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

衰妹 :tongue: :tongue: :tongue:

gogoMa 寫道:
hee.... heee.... 有人陪我... [quote]
kyleung 寫道:
係呀!!
只可以靠email 咋,仲要係公司果個
sina & yahoo 都冇得check...
[/quote]


伯爵府

積分: 18644


2822#
發表於 05-12-14 15:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

carol
梗有 :-( :-( :-( :-( 唔係都唔會比佢老豆怒啤啦
最好笑係我9秒9一手抱起佢然後走上房比阿媽'愛'番佢(佢查實好眼


侯爵府

積分: 24274


2823#
發表於 05-12-14 15:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

wendy:
真陰公!!
不過謙謙真係已經跌到皮奀肉韌喇!!
只會喊一聲就冇事發生咁行左去

SBB返咩工,做d咩,你要憑你既聰明才智去分析喇!!
我唔幫佢解話喇!

係喎,之前問過你,有冇harry仔d相睇吓呀!!
比我地有個picture你個仔係咩樣嘛!!!!


侯爵府

積分: 20995


2824#
發表於 05-12-14 15:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

yes
kyleung 寫道:
食左奶未先?
[quote]
戇居SBB 寫道:
謙謙哥終於都
[/quote]

謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17947


2825#
發表於 05-12-14 15:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


琥珀宮

積分: 165356


2826#
發表於 05-12-14 15:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

我真係又冇記性啦

[quote]
kyleung 寫道:
佢都話出街囉
希望5pm前回到送我一程嘛


伯爵府

積分: 17947


2827#
發表於 05-12-14 15:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

wendy,
係呀, 我都好想睇下同阿仔同一日的1113男係咩樣子呀.

[quote]
kyleung 寫道:
wendy:
真陰公!!
不過謙謙真係已經跌到皮奀肉韌喇!!
只會喊一聲就冇事發生咁行左去

SBB返咩工,做d咩,你要憑你既聰明才智去分析喇!!
我唔幫佢解話喇!

係喎,之前問過你,有冇harry仔d相睇


伯爵府

積分: 17947


2828#
發表於 05-12-14 15:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

草草,
聽日我連續幾日出差, 好彩今日可以同你傾到偈咋.
會好miss 你


琥珀宮

積分: 165356


2829#
發表於 05-12-14 15:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

八兩金話2個都咁俊

[quote]
stellacay 寫道:
wendy,
係呀, 我都好想睇下同阿仔同一日的1113男係咩樣子呀.


琥珀宮

積分: 165356


2830#
發表於 05-12-14 15:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

噢...係咪要北上呀
記住帶多件厚衫啦

stellacay 寫道:
草草,
聽日我連續幾日出差, 好彩今日可以同你傾到偈咋.
會好miss 你


伯爵府

積分: 17947


2831#
發表於 05-12-14 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

係南下, o個度24-30度.
聽日返半日工, 然後出發, 真係用到盡

SZEYUEN 寫道:
噢...係咪要北上呀
記住帶多件厚衫啦

[quote]
stellacay 寫道:
草草,
聽日我連續幾日出差, 好彩今日可以同你傾到偈咋.
會好miss 你
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


2832#
發表於 05-12-14 15:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

同八


伯爵府

積分: 18644


2833#
發表於 05-12-14 15:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

Carol.....我好stupid架!!!比小小tips
我估...sbb係輔警!咁你同佢係一切做野! 對嗎?? 但係又無理由喎....if你係boss's wife就無奶油唔準上網??? 你又要出trip??又要上training???? 好頭痛
呀!!我email harry D相比你睇,ok!! but比 tips先 [quote]
kyleung 寫道:
wendy:
真陰公!!
不過謙謙真係已經跌到皮奀肉韌喇!!
只會喊一聲就冇事發生咁行左去

SBB返咩工,做d咩,你要憑你既聰明才智去分析喇!!
我唔幫佢解話喇!

係喎,之前問過你,有冇harry仔d相睇


侯爵府

積分: 24274


2834#
發表於 05-12-14 15:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

多謝你
放心
如果我真係去MIT試堂之後
我都會打比你

你要去邊呀?
寶珠姐你要去劍雪浮生呀?
stellacay 寫道:
草草,
聽日我連續幾日出差, 好彩今日可以同你傾到偈咋.
會好miss 你


琥珀宮

積分: 165356


2835#
發表於 05-12-14 15:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

咪咁啦andy lau好冇

[quote]
stellacay 寫道:
同八


伯爵府

積分: 17947


2836#
發表於 05-12-14 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

我好想睇下harry仔張相, email埋係我


伯爵府

積分: 18644


2837#
發表於 05-12-14 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

stella, no problem!我可以email 比你 but 叫Carol 比tips我先 [quote]
stellacay 寫道:
wendy,
係呀, 我都好想睇下同阿仔同一日的1113男係咩樣子呀.

[quote]
kyleung 寫道:
wendy:
真陰公!!
不過謙謙真係已經跌到皮奀肉韌喇!!
只會喊一聲就冇事發生咁行左去

SBB返咩工,做d咩,你要憑你既聰明才智去分析喇!!
我唔幫佢解話喇!

係喎,之前問過你,有冇harry仔d相睇


侯爵府

積分: 24274


2838#
發表於 05-12-14 15:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

wendy:
一言難盡
總之SBB係高級過我
同公司做野
夜晚有時要當更
補習社係專為0411班C9而設
明冇?

email 去 [email protected] 啦!!
好想見吓俊俊個同年�月�日生的朋友仔!!!

stella:
收到我會e比你
比你email 我先


琥珀宮

積分: 165356


2839#
發表於 05-12-14 15:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

草....唔好者

[quote]
Hin.com 寫道:
呀!!我email harry D相比你睇,ok!! but比 tips先


伯爵府

積分: 17947


2840#
發表於 05-12-14 15:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

試完堂CALL我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo