烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


大宅

積分: 4669


2821#
發表於 12-8-19 01:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-19 發表
Ok 要等等,因要反公司放大先得
好呀,我等得架唔該哂你呀Jennie,愛屎你




男爵府

積分: 8605


2822#
發表於 12-8-19 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
啊,係咪第一格剛焗起,第二格cool down左已經凹左落去喇
禾d觀察力真係



...
係呀,第一張剛焗起,第二張係放涼後,我用匙更仔壓下個邊先放topping。

其實我係懶整藍莓醬,屋企本來有藍莓果醬,但沒有魚膠粉的,所以咪用水果遮醜囉

晏點可以切嚟食,好開心




珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2823#
發表於 12-8-19 12:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 NoelB 於 12-08-19 發表
整咗你教的那個藍莓芝士餅,但不想揾6吋模出嚟,所以用4吋的,細細地,迷你版,明天試味




...
好靚呀



Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2824#
發表於 12-8-19 13:54 |只看該作者


個BK APPS 好鬼麻煩..用用下又唔得...想UPLOAD又有問題.....


另, 琴日晌價記見到佢, 好大支, 都是56元/800G...忍唔住買左返去....重抵過佢細樽-38元/450G 好多...

細樽都已經平過PK果D 唔少, E+支大樽重抵..証明大行食水唔淺....



Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 56409


2825#
發表於 12-8-19 14:22 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

朱古力菠蘿包
myphoto.jpg



點評

KBIB2008    我黎緊既功課就係菠羅皮!  發表於 12-8-20 14:25
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2826#
發表於 12-8-19 14:46 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

我無洒可可粉,只掃上蛋液,好似燶左咁,但其實唔係,味道都唔錯。
1345358653970.jpg



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 2325


2827#
發表於 12-8-19 15:57 |只看該作者
是因 發表於 12-8-18 21:03
又唔似上下火問題喎。。。唔知呢??
因有時冇到咁高又唔多爆。
看起來又白又滑呢!十七小時中種太軟不好切,像惡夢一樣啊!


大宅

積分: 2325


2828#
發表於 12-8-19 16:01 |只看該作者
柒子 發表於 12-8-18 14:57
呢排唔想咁用腦..

又係D公式包.
高手!吐司簡簡單單最好吃,連牛油也不塗呢!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2829#
發表於 12-8-19 18:21 |只看該作者


整左蝴蝶酥...簡單好味易整....用左太古輕盈糖, 無禁甜...

Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


2830#
發表於 12-8-19 19:06 |只看該作者

回覆:null

今日整17 小時中種,主麵團用左北海道奶,真係唔同 d,
失敗在趕唔切喺二搓時加藍莓乾,所以甩左好多出嚟
1345374383801.jpg




子爵府

積分: 11813


2831#
發表於 12-8-19 19:08 |只看該作者

引用:整左蝴蝶酥...簡單好味易整....用左太古輕

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-19 發表
整左蝴蝶酥...簡單好味易整....用左太古輕盈糖, 無禁甜...

高手喎,

朋友問冇牛油紙,用鍚紙墊底焗曲奇得唔得?
要唔要搽油?




子爵府

積分: 11813


2832#
發表於 12-8-19 19:11 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-18+21:03+又唔似上

原帖由 Chumeiying 於 12-08-19 發表
看起來又白又滑呢!十七小時中種太軟不好切,像惡夢一樣啊!
你有冇買寶刀呀?
不過我而家除左白方包外,
好多時切積木咁一個分 24 粒,
方便細路食




子爵府

積分: 11813


2833#
發表於 12-8-19 19:18 |只看該作者

引用:我無洒可可粉,只掃上蛋液,好似燶左咁,但

原帖由 patpat234 於 12-08-19 發表
我無洒可可粉,只掃上蛋液,好似燶左咁,但其實唔係,味道都唔錯。




...
味道好就好了




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2834#
發表於 12-8-19 19:36 |只看該作者

引用:整左蝴蝶酥...簡單好味易整....用左太古輕

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-19 發表
整左蝴蝶酥...簡單好味易整....用左太古輕盈糖, 無禁甜...
用現成酥皮定係自己搓?



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2835#
發表於 12-8-19 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patpat234+於+12-08-19+發表

原帖由 是因 於 12-08-19 發表
味道好就好了
暫時係呀,遲下學好基本功先整靚佢



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2836#
發表於 12-8-19 20:41 |只看該作者
是因 發表於 12-8-19 19:08
高手喎,

朋友問冇牛油紙,用鍚紙墊底焗曲奇得唔得?


應該OK...佢都有牛油...留意下溫度WOR...佢D糖,牛油會易黑, 用錫箔紙可能會快D
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2837#
發表於 12-8-19 20:42 |只看該作者
patpat234 發表於 12-8-19 19:36
用現成酥皮定係自己搓?


簡單易整...當然係現成啦...
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


2838#
發表於 12-8-19 22:11 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-19+19:08+高手喎,

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-19 發表
應該OK...佢都有牛油...留意下溫度WOR...佢D糖,牛油會易黑, 用錫箔紙可能會快D
...
thx




子爵府

積分: 11813


2839#
發表於 12-8-19 22:17 |只看該作者

引用:+個BK+APPS+好鬼麻煩..用用下又唔得...想UP

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-19 發表
個BK APPS 好鬼麻煩..用用下又唔得...想UPLOAD又有問題.....
bk apps 都係想車爆佢
次次u/l 唔到相,就去應用程式到强制關閉佢先 up到

d 字成日要由頭打過,攪到冇心再打




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2840#
發表於 12-8-19 22:27 |只看該作者
是因 發表於 12-8-19 22:17
bk apps 都係想車爆佢
次次u/l 唔到相,就去應用程式到强制關閉佢先 up到
我up 相要去返play store 入bk 先得...就咁入bk apps 就up唔到...

唔知你明唔明我講乜...哈哈~
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo