想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 9601

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章


2821#
發表於 12-9-27 18:17 |只看該作者
KA-Kay 發表於 12-9-27 16:57

笑咩者?


男爵府

積分: 6981


2822#
發表於 12-9-27 19:58 |只看該作者

引用:Quote:litaitai+發表於+12-9-27+16:51+我試

原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表
頭嗰半年真係度日如年㗎,之後我老公發現我成日比壓力自己,就叫我乜都無理,我地乜都無介,只係CHECK哈哈 ...
你老公都好,我地等咗一年,佢俾足一年說話我聽,有苦自己知!




男爵府

積分: 5027


2823#
發表於 12-9-27 21:02 |只看該作者

搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

仲有岩岩睇埋腸專科喇, 醫生話冇乜大問題呀,係有少少初期痔瘡,目前唔擔心,但去到6-7 個月就好難講喎




伯爵府

積分: 17558


2824#
發表於 12-9-27 21:08 |只看該作者

引用:仲有岩岩睇埋腸專科喇,+醫生話冇乜大問題

原帖由 3妹 於 12-09-27 發表
仲有岩岩睇埋腸專科喇, 醫生話冇乜大問題呀,係有少少初期痔瘡,目前唔擔心,但去到6-7 個月就好難講喎



...
無事就好啦飲多D水,食多D菜,盡量少食炸同辣野,就唔會有事





男爵府

積分: 5027


2825#
發表於 12-9-27 21:44 |只看該作者

引用:我好開心呀我c6今日去拎驗丁丁report,+resu

原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表
我好開心呀我c6今日去拎驗丁丁report, result好好呀,不过volumn欠少少先pass, 其他都好好,之前佢驗 ...
重質不重量,volume 唔緊要架!




男爵府

積分: 5027


2826#
發表於 12-9-27 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-27+發表仲有岩

原帖由 litaitai 於 12-09-27 發表
無事就好啦飲多D水,食多D菜,盡量少食炸同辣野,就唔會有事



...
希望啦!take it easy 煮到黎再食




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2827#
發表於 12-9-27 22:16 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-27 21:02
仲有岩岩睇埋腸專科喇, 醫生話冇乜大問題呀,係有少少初期痔瘡,目前唔擔心,但去到6-7 個月就好難講喎



...

無事就好啦...


大宅

積分: 4790


2828#
發表於 12-9-27 22:28 |只看該作者

引用:我終於完成第一對BB鞋喇+

原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表
我終於完成第一對BB鞋喇
So cute




大宅

積分: 4790


2829#
發表於 12-9-27 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+szeman1106+於+12-09-27+發表

原帖由 KA-Kay 於 12-09-27 發表
哈哈哈⋯c6由d10已經話日日交功課⋯佢都short short地,我驚未到排8已經腳軟



...
你c6咁好精力




大宅

積分: 4790


2830#
發表於 12-9-27 22:38 |只看該作者

引用:我好開心呀我c6今日去拎驗丁丁report,+resu

原帖由 RWBABY 於 12-09-27 發表
我好開心呀我c6今日去拎驗丁丁report, result好好呀,不过volumn欠少少先pass, 其他都好好,之前佢驗 ...
咁已經成功咗一半




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2831#
發表於 12-9-27 22:42 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-27 12:13
勾野好難呀!
我以前都覺得好難咖~ 所以, 喜好編織多啲, 但身邊嘅朋友成日同我講, 織嘢用咁耐時間, 勾嘢仲好啦~ 又快又易, 我試過真係好難同揸唔慣手, 結果掉低咗十年~ 終於今年有時間拎返起支勾針, 試咗好幾次, 初初都覺得難同成日跌支針, 但試多幾次, 依家上咗手就真係覺得原來勾嘢係易同快過織咖~ 你都試下呀~ 試過之後, 我早兩日織咗頂BB帽都嫌耐呀!!


大宅

積分: 4790


2832#
發表於 12-9-27 22:43 |只看該作者

引用:仲有岩岩睇埋腸專科喇,+醫生話冇乜大問題

原帖由 3妹 於 12-09-27 發表
仲有岩岩睇埋腸專科喇, 醫生話冇乜大問題呀,係有少少初期痔瘡,目前唔擔心,但去到6-7 個月就好難講喎



...
冇事就好喇!




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2833#
發表於 12-9-27 22:43 |只看該作者
RWBABY 發表於 12-9-27 12:41
但好多肥c9再生第二胎ga wor
其實我覺得最緊要身體好, 唔係過份肥就唔會影響到啦~!!


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2834#
發表於 12-9-27 22:45 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-27 12:51
頭先之前睇開果個ec 打俾我問我做咩有左就唔睇醫生呀
其實有咗可以繼續睇, 佢會開啲安胎藥俾你, 好過西醫要你有事先開俾你呀~!!


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2835#
發表於 12-9-27 22:46 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-9-27 13:11
衰計,引c人了,我好好辣架,而家無得食
乖乖, 十個月~ 忍十個月之後就可以大食特食


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2836#
發表於 12-9-27 22:47 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-9-27 13:13
無錯。呢個cycle係你地
thanks


男爵府

積分: 6981


2837#
發表於 12-9-27 22:47 |只看該作者

引用:仲有岩岩睇埋腸專科喇,+醫生話冇乜大問題

原帖由 3妹 於 12-09-27 發表
仲有岩岩睇埋腸專科喇, 醫生話冇乜大問題呀,係有少少初期痔瘡,目前唔擔心,但去到6-7 個月就好難講喎



...
咁就好啦!




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2838#
發表於 12-9-27 22:48 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-27 13:19
我阿媽話冇信心俾我食中藥,同埋我本身係食藥粉,如果有左,一定要煲架,攪唔掂



...
其實煲藥好簡單咖咋~ 我老公都煲得掂, 中藥對安胎好咖~!!


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2839#
發表於 12-9-27 22:49 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 13:26
係架咩?我宜家都食藥粉架喎,有咩問題架?
煲點都好過藥粉, 都同藥份點都經過製造。


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2840#
發表於 12-9-27 22:50 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-27 14:55
我睇完我個中醫啦,佢話我脈象好好,唔駛食藥啦!我lur咗一陣佢先執埋三日藥俾我,佢話都係提下氣同安神, ...
脈象好, 人質好, 媽媽好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo