想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2040


2821#
發表於 12-10-17 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表
我有心理準備會早產嫁啦,見到你朋友個case都成功,我就無咁擔心。時間好快過,我唔貪心,希望可以捱到32週 ...
正能量!




男爵府

積分: 5259


2822#
發表於 12-10-17 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-17+發表我有

原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表
比D信心阿b啦,呢個世界好多奇蹟既
我要相信小B佢會乖乖咁留係我肚度住18weeks。




男爵府

積分: 5259


2823#
發表於 12-10-17 11:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-17+發表我有

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
無問題啦!一定可以足月。
一定會



點評

carmenyung629  add oil  發表於 12-10-17 11:19


男爵府

積分: 5259


2824#
發表於 12-10-17 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-10-17+發表我有

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
正能量!
我會成日入班房吸收正能量





大宅

積分: 2040


2825#
發表於 12-10-17 11:15 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

尋日去永安睇,chuchu 4支普通奶樽$288抵嗎?




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2826#
發表於 12-10-17 11:32 |只看該作者
jasmine08 發表於 12-10-17 10:38
回覆 siujanjan 的帖子

我照個日係 22w5d 喇 ~~ 所以好似好遲咁 ....
都唔差好遠jeh, OK呀


大宅

積分: 1305


2827#
發表於 12-10-17 11:51 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-10-17 11:32
都唔差好遠jeh, OK呀

咁我就唔出去睇 C+喇 ~~ 留待下次再睇啦 !! 慳番少少


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2828#
發表於 12-10-17 11:55 |只看該作者
jasmine08 發表於 12-10-17 11:51
咁我就唔出去睇 C+喇 ~~ 留待下次再睇啦 !! 慳番少少
係呀, 我由上次oscar到下星期照結構, 都相隔6個星期呢, 雖然都心思思想知道佢大咗幾多, 不過都係等吓啦


大宅

積分: 4195


2829#
發表於 12-10-17 11:56 |只看該作者

引用:Quote:jasmine08+發表於+12-10-17+10:38+回

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
都唔差好遠jeh, OK呀
係咪講緊照結構呀? 咁幾多周先係至啱去check ar?




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2830#
發表於 12-10-17 12:00 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-17 11:56
係咪講緊照結構呀? 咁幾多周先係至啱去check ar?

18~22w, 不過我果時係21w4d去照, 一般20w後去照會好D


大宅

積分: 3853


2831#
發表於 12-10-17 12:02 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

唔知係咪尋晚夜左訓,今日個人好暈




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2832#
發表於 12-10-17 12:04 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 12:02
唔知係咪尋晚夜左訓,今日個人好暈
無咩事嘛?! 或者趁lunch瞓一陣睇下會唔會好D


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2833#
發表於 12-10-17 12:08 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 11:15
尋日去永安睇,chuchu 4支普通奶樽$288抵嗎?

抵呀, 吉之島最平都係$283(感謝日買), 不過已經無晒普通果隻set裝喇, 我係卓悅單個買就$75/個, 吉之島/千色店都要賣緊$98/個


大宅

積分: 3853


2834#
發表於 12-10-17 12:08 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-10-17+12:02+唔知

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
無咩事嘛?! 或者趁lunch瞓一陣睇下會唔會好D
成朝好難集中精神,頭先食左粒糖好少少,今晚要早點訓先得




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2835#
發表於 12-10-17 12:10 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 12:08
成朝好難集中精神,頭先食左粒糖好少少,今晚要早點訓先得

我就已經好早瞓, 最夜都係10:30就瞓, 但晚晚瞓極都瞓唔冧成日醒, 日日返工都好勊好眼瞓


大宅

積分: 3571


2836#
發表於 12-10-17 12:10 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 12:08
成朝好難集中精神,頭先食左粒糖好少少,今晚要早點訓先得

我地個班房應該實施宵禁, 過左11點唔比入, 迫自己早d訓


大宅

積分: 3571


2837#
發表於 12-10-17 12:11 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 12:10
我就已經好早瞓, 最夜都係10:30就瞓, 但晚晚瞓極都瞓唔冧成日醒, 日日返工都好勊好眼瞓 ...

我夜訓早起, 所以今日自己休息一日先


伯爵府

積分: 15109


2838#
發表於 12-10-17 12:12 |只看該作者
jorlam 發表於 12-10-17 11:10
我會成日入班房吸收正能量

你自己既正能量都唔弱丫, 好好呀


大宅

積分: 2040


2839#
發表於 12-10-17 12:13 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-10-17+11:15+尋

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
抵呀, 吉之島最平都係$283(感謝日買), 不過已經無晒普通果隻set裝喇, 我係卓悅單個買就$75/個, 吉之島/千 ...
我有tt 2大3細,仲買左個大既玻璃chuchu,其實仲要唔要買呢?chuchu我見有圖嗰啲好靚$388 3大1小,應該幾耐換一次樽架?




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2840#
發表於 12-10-17 12:13 |只看該作者
各位同學早晨....我其實星期一晚半夜返咗嚟啦....但係因為要去政府部門做一D證明...所以都未有返班房....宜家又要出去啦....有關勞工法例我今晚返嚟就詳細解答下有關同學啦...請妳多等我半天

另外jasmine08我都係QE做結構架....佢哋照結構都算詳細架...姑娘都係每樣嘢搵俾妳睇...仲問妳睇唔睇到...等妳應咗睇到先會照下一個地方架...佢照唔到既地方就會話轉頭先照返...到最後又再數一次有冇照漏嘢...最後就會同妳好清楚咁講有冇一D小既問題係照唔到咁囉....而且照結構個環境相當好...我都係22W4D...同妳個期差唔多...但係記得先去會計部攞咗張收據先上去登記喎...仲有都差唔多跟足個預約時間架...都唔使點等...基本上等候室又係得妳一個...仲有好多BB/媽媽雜誌俾妳睇...我個人覺得OK架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo