立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2040
原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表 我有心理準備會早產嫁啦,見到你朋友個case都成功,我就無咁擔心。時間好快過,我唔貪心,希望可以捱到32週 ...
男爵府
積分: 5259
原帖由 大豆芽 於 12-10-17 發表 比D信心阿b啦,呢個世界好多奇蹟既
原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表 無問題啦!一定可以足月。
原帖由 minny125 於 12-10-17 發表 正能量!
珍珠宮
積分: 31517
jasmine08 發表於 12-10-17 10:38 回覆 siujanjan 的帖子 我照個日係 22w5d 喇 ~~ 所以好似好遲咁 ....
積分: 1305
siujanjan 發表於 12-10-17 11:32 都唔差好遠jeh, OK呀
jasmine08 發表於 12-10-17 11:51 咁我就唔出去睇 C+喇 ~~ 留待下次再睇啦 !! 慳番少少
積分: 4195
原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表 都唔差好遠jeh, OK呀
侯爵府
積分: 21862
BigBear2011 發表於 12-10-17 11:56 係咪講緊照結構呀? 咁幾多周先係至啱去check ar?
積分: 3853
大豆芽 發表於 12-10-17 12:02 唔知係咪尋晚夜左訓,今日個人好暈
minny125 發表於 12-10-17 11:15 尋日去永安睇,chuchu 4支普通奶樽$288抵嗎?
原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表 無咩事嘛?! 或者趁lunch瞓一陣睇下會唔會好D
大豆芽 發表於 12-10-17 12:08 成朝好難集中精神,頭先食左粒糖好少少,今晚要早點訓先得
積分: 3571
雨嫣 發表於 12-10-17 12:10 我就已經好早瞓, 最夜都係10:30就瞓, 但晚晚瞓極都瞓唔冧成日醒, 日日返工都好勊好眼瞓 ...
伯爵府
積分: 15109
jorlam 發表於 12-10-17 11:10 我會成日入班房吸收正能量
原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表 抵呀, 吉之島最平都係$283(感謝日買), 不過已經無晒普通果隻set裝喇, 我係卓悅單個買就$75/個, 吉之島/千 ...
積分: 15117
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy