烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


子爵府

積分: 11487

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2821#
發表於 13-3-11 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+terubozu+於+13-03-11+發表你

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
係。我真係好好彩。我有事佢仲會山長水遠一個老人家買餸煮飯比我,又會預備定果幾日我既3餐有時 ...
你要好好珍惜, 我就冇你咁好彩, 不過我有個非常就得我同埋俾我勁恰嘅c6

ps: 你要加油, 唔好嘅事我都經歷過, 休息過後又係一條好漢, 加油


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2822#
發表於 13-3-11 00:38 |只看該作者
ichiko_c 發表於 13-3-10 22:35
整左豬肉鬆!真係好方便

hehe連肉鬆都可以自己整,真係好味又健康
  


子爵府

積分: 11487

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2823#
發表於 13-3-11 00:39 |只看該作者

引用:Quote:prisyan+發表於+13-3-11+00:31+我唔

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
OIC, 我以為你咁快手
blender整到, 唔買啦, 又大舊


男爵府

積分: 7997


2824#
發表於 13-3-11 00:40 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-11 00:31
我唔係豆漿機, 係高速blender, 要自己再煲十幾分鐘

icic


男爵府

積分: 7997


2825#
發表於 13-3-11 00:41 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 00:30
Summe 26L 最後一爐成品,明天新大焗爐會送到喇,yeah

換左邊款焗呀?


子爵府

積分: 11487

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2826#
發表於 13-3-11 00:41 |只看該作者

引用:Summe+26L+最後一爐成品,明天新大焗爐會送

原帖由 hallonatalie 於 13-03-11 發表
Summe 26L 最後一爐成品,明天新大焗爐會送到喇,yeah
買咗乜新爐呀


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2827#
發表於 13-3-11 00:42 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 00:24
咁你都買部黎玩下啦

我已經敗咗貴夫人喇
  


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2828#
發表於 13-3-11 00:45 |只看該作者
bobosweet 發表於 13-3-10 23:32
試新磅1.4乾酵的牛奶超軟吐司 w+日清粉,效果好好!
又一高大威猛ga出品
  


子爵府

積分: 11487

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2829#
發表於 13-3-11 00:45 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+00:24+咁你都

原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表
我已經敗咗貴夫人喇
貴夫人我嫌佢個名太老土又貴. 果時冇棟佢

不過佢都應該係一部好機, 你唔駛喊喎


珍珠宮

積分: 44664


2830#
發表於 13-3-11 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobosweet+於+13-03-10+發表

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
睇吓你要蒸麵包定焗麵包啦, 蒸要加, 焗唔加不過要洗pan先, 說明書有寫

...
我睇左說明書,個個半pad都話要加,原來焗可以唔加明白哂




珍珠宮

積分: 44664


2831#
發表於 13-3-11 00:49 |只看該作者

引用:Summe+26L+最後一爐成品,明天新大焗爐會送

原帖由 hallonatalie 於 13-03-11 發表
Summe 26L 最後一爐成品,明天新大焗爐會送到喇,yeah
最後你換邊款大爐呀?




珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2832#
發表於 13-3-11 00:49 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 00:30
Summe 26L 最後一爐成品,明天新大焗爐會送到喇,yeah
Yeah ....送舊迎新
  


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2833#
發表於 13-3-11 00:53 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-11 00:45
貴夫人我嫌佢個名太老土又貴. 果時冇棟佢

不過佢都應該係一部好機, 你唔駛喊喎
貴夫人係一部好機,不過我有部細ga搞拌機,要非必要貴夫人都唔使出手,依家變咗得個擺字
  


水晶宮

積分: 64904


2834#
發表於 13-3-11 00:54 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+00:28+係。我

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
好好珍惜大家彼此的關係,唔係好多婆媳都可以相處融洽,Cayee,你好成功 ...
知道

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2835#
發表於 13-3-11 00:54 |只看該作者
追咗23頁真係追到金精火眼
  


水晶宮

積分: 64904


2836#
發表於 13-3-11 00:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表係。

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
你要好好珍惜, 我就冇你咁好彩, 不過我有個非常就得我同埋俾我勁恰嘅c6

ps: 你要加油, 唔好 ...
所以我好羨慕有小朋友既你地 99好老公好都唔及有仔女好

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2837#
發表於 13-3-11 00:56 |只看該作者

引用:Quote:prisyan+發表於+13-3-11+00:31+我唔

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
OIC, 我以為你咁快手
我都以為係

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 44664


2838#
發表於 13-3-11 00:57 |只看該作者

引用:Quote:prisyan+發表於+13-3-11+00:24+我都

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
你收咗機喇
首領,你部機整豆漿D豆洗唔洗浸?




水晶宮

積分: 64904


2839#
發表於 13-3-11 00:57 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+00:24+咁你都

原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表
我已經敗咗貴夫人喇
敗多個囉 敗野冇人嫌多

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2840#
發表於 13-3-11 00:58 |只看該作者

引用:Quote:prisyan+發表於+13-3-11+00:45+貴夫

原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表
貴夫人係一部好機,不過我有部細ga搞拌機,要非必要貴夫人都唔使出手,依家變咗得個擺字 ...
咁更加要敗豆漿機好好玩架 整糖水又得 自家芝麻糊由此起 正正正

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo