烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10672


2821#
發表於 04-3-8 15:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花 花
吾 該 晒 , 期 實我 都 係 用 8吋 模 架 , 即 係 我 都 要 將
份 量 加 倍 。
等 我 呢 兩 日 試 下 先 。


大宅

積分: 2106


2822#
發表於 04-3-8 15:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
係呀,19號有個好友生日,佢好鍾意食cheese cake的,所以打算整呢個比佢lor.
請問係咪呢隻?

如果係的話,你係咪將佢隔左水,跟住磅90g再混合在chesse漿中呢?
咁個面的藍莓漿你又點做,就咁不落去就得?洗唔洗煮煮佢呢?thank u.


大宅

積分: 4334


2823#
發表於 04-3-8 15:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

dau :

你show 出來果隻係响 baking warehoue 售的, 我果隻响百佳有售, 約 $3x, 2隻唔同, 我果隻係漿內有一粒粒藍莓, 成罐都係漿來. 我自己冇加鮮藍莓.

我有個提議, 如你朋友喜歡食實d cheese cake, 可以試下唔加 cream, 可能會實d , 呢個係我朋友講比我知, 因佢整個類似 receipe. :-P

cottontail :

唔記得問, 你有冇去到建宏, 有冇買車輪包模?


大宅

積分: 2106


2824#
發表於 04-3-8 15:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
我諗我朋友鍾意食鬆小小的,所以照返claudia個recipe應該正啦! thank u!
希望到時成功啦! :-P


大宅

積分: 3399


2825#
發表於 04-3-8 16:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

daudua,
有呀有呀, 我用左, 好正呀. 真係唔痴架, 又易洗又易收埋, 合晒我lee個懶人用. 我琴日用黎做麵包, 搓得好好玩, 搓完冬就用佢包埋舊粉去發how. 方便非常.

多謝你的好介紹. 我買32.- 同事係中環ifc, 過機時78, 再去查價錢牌就32. 我估可能真係78.-


大宅

積分: 2106


2826#
發表於 04-3-8 16:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

maumau,
哈哈,太好啦!唔理得咁多啦!佢打錯價錢佢ge事啦!大公司sit得起喎!話知佢啦!我地d c9仔受惠就最緊要,執到平貨真係好happy
尋日整咩包包呀?有冇相睇?


大宅

積分: 4803

牛年勳章 開心吸收勳章


2827#
發表於 04-3-8 16:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
請問3)加淡忌廉攪至滑 { 駛唔駛打起定係真係攪至滑就得??}
另: 藍莓醬90g, {係咪分45g係cake入面,另外放一半45g係cake果面度呀?}
用二德惠果D雪凍既藍莓醬得唔得呀??
Thanks~~ :)


大宅

積分: 4334


2828#
發表於 04-3-8 17:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

kkyyho :

d cream 係不用打起, 只要攪到佢滑滑便可, 都要d 時間.

我就咁將d 藍莓醬份量倒晒入去, 感覺上只得 45g 太少啦! 到焗完後再加藍莓醬响面. 我未用過二德惠藍莓醬, 唔知得唔得? claudia : 有否補充


子爵府

積分: 10672


2829#
發表於 04-3-8 17:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花 花
吾 好 意 思 , 請 問 點 樣 至 為 之 攪 至 滑呢 ?
成 Cream 狀 未 架 。


大宅

積分: 3282


2830#
發表於 04-3-8 17:59 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
我唔記得同你講番, 我仲未去建宏, 尼個星期比較忙, 我唸我星期五先會去倒。


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2831#
發表於 04-3-8 20:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1119


2832#
發表於 04-3-8 21:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Pingku,

I bought the oven at Tin Shui Wai Pricerite and is the last one, sorry, I don't know where have stock

JA6803


複式洋房

積分: 372


2833#
發表於 04-3-8 22:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
我老公唔聽話架, 佢成日都話要自創style, 比佢激死:-x 佢做完え後, 我話個包好核突, 佢笑笑口話佢個包有偪爆feel

Crystal,
我老公係好仲意食包包同旦糕, 因為佢太肥, 我最近整d成品都係比左d朋友食, 佢嬲起上嚟咪自己整law

Dau,
個面包其實唔掂架, 不過諗住post上嚟做吓反面教材.

花花, 好正, 好正.... 我又想再整啦:-P
Claudia, 你個 blueberry cheese cake 真係好hit 呀

Claudia, Monica, Cottontail,
如果20/3唔得, 可以諗諗27/3呀, 請問其他友好有冇興趣呀
Cottontail, 我老公星期六會係樂富打波, 或者可以接部份朋友入嚟.
Claudia, 如果有聚會, 你可唔可以示範表演呀, 因為你係我心目中的高手嚟架


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2834#
發表於 04-3-8 22:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1159


2835#
發表於 04-3-8 23:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc,
你都知我住元朗,我係元朗去錦繡好近,睇睇其他靚媽咪邊一日得閒,我邊一日都得架


男爵府

積分: 8828


2836#
發表於 04-3-9 09:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Hello Dau,

Please try again.

Harrymama


Strawberry Pie :-P


大宅

積分: 4334


2837#
發表於 04-3-9 09:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc :

我而家先留message比你, 係因為我將你hubby 整包包show 比我老公睇, 等佢唔好咁自大, 成日話自己好幫老婆搓dough, 其實我仲想佢幫手整埋tim :-P 不過我知呢d 唔係佢興趣, 佢果d 係"敗家"玩意 :-x

呀! 3,4 月我都好fully booking, 不過唔緊要, 睇你地定左日子再決定吧. 我都好近啫

harryma :

我都係睇唔到個 strawberry pie, 我想你個album 未"公開" 呀!

winnieyiu :

唔個低粉同cream 好似開粉槳咁lor, 一路攪, 攪到冇一粒粒咁, 唔知點講.


大宅

積分: 2106


2838#
發表於 04-3-9 09:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
係呀!我老公玩埋果d都係敗家玩意 :-x 好不切實際果d :-x

harryma,
係喎,都仲係睇唔到,好心急呀!

abc,
我3-4月都係好忙,不過你地定左日子睇下我得唔得,如果得就join你地啦!多謝你邀請呀!我都好想睇claudia表演

winnieyiu,
我諗大概好似開即食花生糊咁,加水後咪要攪佢ge,攪到唔見粒粒,好幼細咁就叫滑啦!


男爵府

積分: 8828


2839#
發表於 04-3-9 10:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sorry,

我已剔了公開. PEASE 再試下. :-P
Harrymama
Strawberry Pie


大宅

積分: 4015


2840#
發表於 04-3-9 10:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc-abc,

不如我地將 3,4,5 月得的日子post 出來, 大家就就啦.

Harrymama,
好靚, 好好味!
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo