立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
nainaitze 發表於 13-10-28 17:48 想請教下大家焗造型包嘅時候,應該用錫紙好d定用呢種焗爐紙好d?焗之際有dd膠味,焗完之後見d膠有少少pop起 ...
tensi819 發表於 13-10-28 18:27 大家大曬冷 我好幸運見過嘔像,好似見過明星咁
waiwaiwan 發表於 13-10-28 18:08 放Core Leave 先可以week day 交功課 粟米吐司(鮮粟米榨汁 加 部份粟米渣 減糖)
tinnaan2011 發表於 13-10-28 19:27 可否解釋邊度可以改進,因為切開好多個洞
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 19:06 錫紙好似係反射熱力,擺底會令爐內熱力更均勻,擺面會反射走d熱力,個面冇咁易燶,不過我估下咋,我都係一 ...
eunice23 發表於 13-10-28 19:54 頭先係數字屋買左呢個抽真空碗,可以用嚟裝麵團做低温發酵
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 20:15 有冇人知 LC Flower Cocotte 香港大概賣幾錢呀? 開倉會有幾多折?
nainaitze 發表於 13-10-28 20:59 所以好想知用咩會好d健康d
MaiGao 發表於 13-10-28 21:29 蜜糖麥糠小餐包 都仲係唔多正常...
波子 發表於 13-10-28 21:33 肉鬆雪糕球
eunice23 發表於 13-10-28 22:04 有D野急問呀,雞蛋用左一半,可唔可以用密實碗放雪櫃 聽日再用架?
PrettyMother 發表於 13-10-28 22:11 你地有冇用過左面果包麵粉呀?好嗎?
nainaitze 發表於 13-10-28 22:44 請教下可否用muffin模去焗造型包?
伯爵府
積分: 16364
tp168 發表於 13-10-28 23:16 我個仔成日叫我 "早D瞓啦"
禁止訪問
積分: 337
tp168 發表於 13-10-28 23:26 滾得未夠圓,同埋好似發得唔夠
大宅
積分: 1633
子爵府
積分: 14184
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 剛睇到呢個盤,好似幾好,唔知幾錢 :
珍珠宮
積分: 44184
原帖由 tp168 於 13-10-28 發表 你講放落麵包機定焗爐? 放焗爐一定無問題,如果放落麵包機唔放得好多個 ...
tinnaan2011 發表於 13-10-28 23:31 回覆 tp168 的帖子 水份我下了170g,烤母下3g,高粉250g,是日本粉,乳酪40g,不知道出了什麼問題我用p仔1 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy