跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2224


2841#
發表於 09-5-25 16:48 |只看該作者
見左啦...聖三一收左亞仔,所以我無去碧濤....


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2842#
發表於 09-5-25 16:52 |只看該作者
都好丫....甘你放心晒啦...第時大家都可以交流下唔同幼稚園既情況.....

原帖由 ^.^morris 於 09-5-25 16:48 發表
見左啦...聖三一收左亞仔,所以我無去碧濤....


別墅

積分: 769


2843#
發表於 09-5-25 17:00 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-25 16:48 發表
見左啦...聖三一收左亞仔,所以我無去碧濤....


希望焯然在新的幼稚園開開心心,快高長大 ^^


大宅

積分: 2224


2844#
發表於 09-5-25 17:27 |只看該作者
多謝...但我而家想搵校車既資枓,都唔知係邊到搵....

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-25 17:36 編輯 ]


別墅

積分: 704


2845#
發表於 09-5-25 19:26 |只看該作者
仔仔已經好返晒

但是到我唔舒服, 牙肉+喉嚨痛, 痛到訓唔到


大宅

積分: 2224


2846#
發表於 09-5-25 22:23 |只看該作者
小心身體呀....

原帖由 tps0701 於 09-5-25 19:26 發表
仔仔已經好返晒

但是到我唔舒服, 牙肉+喉嚨痛, 痛到訓唔到


大宅

積分: 2224


2847#
發表於 09-5-25 22:24 |只看該作者
係....到時交流下,可以知道唔同學校既野....^.^

原帖由 littlecar 於 09-5-25 16:52 發表
都好丫....甘你放心晒啦...第時大家都可以交流下唔同幼稚園既情況.....


禁止訪問

積分: 4430


2848#
發表於 09-5-26 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2849#
發表於 09-5-26 09:46 |只看該作者
係呀....希望大家既小朋友返幼稚園都開開心心.....另校車你可以問下校學...應該有資料.....碧濤會幫家長安排...相信聖三一都會有.....

原帖由 ^.^morris 於 09-5-25 22:24 發表
係....到時交流下,可以知道唔同學校既野....^.^


大宅

積分: 3513


2850#
發表於 09-5-26 11:26 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-5-22 18:20 發表
臭臭媽,
今日出咗去開會, 早咗番屋企, 撞到臭臭放學一齊搭電梯呀! 揍佢果個唔知係唔係嫲嫲呢? 佢都好後生喎!

咁啱... 係呀, 果個係嫲嫲呀, 都60歲啦, 可能染左髮啫! heheee....


大宅

積分: 3513


2851#
發表於 09-5-26 11:31 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-25 16:48 發表
見左啦...聖三一收左亞仔,所以我無去碧濤....

恭喜啦... 聖三一都好好架, morris 你可以放心啦, 我有個同事都打算比佢個小朋友讀聖三一 (n1), 其實聖三一係邊架?
至於校車應該學校有資料, 可能register時會講, 你可以打去問問.


大宅

積分: 3513


2852#
發表於 09-5-26 11:34 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-25 19:26 發表
仔仔已經好返晒

但是到我唔舒服, 牙肉+喉嚨痛, 痛到訓唔到

吓... 小心d啦, 小心傳番比呀仔呀...
睇左醫生未呀? 西醫就一定消炎藥, 中醫可考慮樓下榮華, 我c6咳到cc下, 先前d醫生都唔掂, 睇左樓下榮華5,6次就ok啦.


大宅

積分: 3513


2853#
發表於 09-5-26 11:37 |只看該作者
原帖由 margelee 於 09-5-26 01:04 發表
Any Blk 8 flat G mama? I am planning to move to Blk 8 flat G, is that good?

sorry 啦, 其實我都唔知 where is Blk 8, anyway, welcome !!!


大宅

積分: 2224


2854#
發表於 09-5-26 14:01 |只看該作者
多謝...我都唔知好唔好,但上網睇過D媽咪話小朋友返得好開心,同埋我老公細個都係讀聖三一...HAHA
而校車我問過學校,佢地話第一城無..所以咪想問下你地會唔會知有無其他既校車資枓囉

原帖由 pangchaimami 於 09-5-26 11:31 發表

恭喜啦... 聖三一都好好架, morris 你可以放心啦, 我有個同事都打算比佢個小朋友讀聖三一 (n1), 其實聖三一係邊架?
至於校車應該學校有資料, 可能register時會講, 你可以打去問問. ...


大宅

積分: 3513


2855#
發表於 09-5-27 09:54 |只看該作者
今日學校有包糭親子班, 所以請左假.
果日一田on sales買左個新玩具-真空煲, 請大家不要見笑, 本人係連豬肉同牛肉都唔識分, heheee 今早就打算煲個清補涼, 去到街市, 仲諗梗果當係豬定係牛之際, 果個人就話"買野煲湯呀?", 咁佢應該係豬肉啦, 我就話要豬展煲湯, 兩個人, 佢就話$30啦... 之後我同個fr & mami講, 佢地都話我比人欺騙啦, $15-$20都ok啦.... 其實定係一城街市貴呢?其實我先前試過係百住買架, 不過煲完好臭呀, 倒晒冇飲, 我已經出左水, 仍然有d好臭豬肉味... 唉, 浪費我d心機... 希望今次成功啦!


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2856#
發表於 09-5-27 10:10 |只看該作者
hhee...豬肉淺色d....30蚊豬展真係可以好大舊....同埋新鮮既點整都唔應該臭架....我都係生左呀仔先入廚房....整多d就識架喇....



原帖由 pangchaimami 於 09-5-27 09:54 發表
今日學校有包糭親子班, 所以請左假.
果日一田on sales買左個新玩具-真空煲, 請大家不要見笑, 本人係連豬肉同牛肉都唔識分, heheee 今早就打算煲個清補涼, 去到街市, 仲諗梗果當係豬定係牛之際, 果個人就話"買野煲湯 ...


大宅

積分: 2224


2857#
發表於 09-5-27 10:15 |只看該作者
哈哈...我以為真係買左個玩具.....
你係邊檔買呀....正常$15蚊-$20蚊已經ok既啦....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-27 09:54 發表
今日學校有包糭親子班, 所以請左假.
果日一田on sales買左個新玩具-真空煲, 請大家不要見笑, 本人係連豬肉同牛肉都唔識分, heheee 今早就打算煲個清補涼, 去到街市, 仲諗梗果當係豬定係牛之際, 果個人就話"買野煲湯 ...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2858#
發表於 09-5-27 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2859#
發表於 09-5-27 11:58 |只看該作者
我仔仔9月都入碧濤讀k1...都想知多d幼稚園既野....你鄰居覺得碧濤d老師好唔好.....

原帖由 kelok 於 09-5-27 11:32 發表
Blk 8 應該係我附近. welcome


尋日放工落左去游水, 呵呵~原來真係要住戶証先入得.
鄰居兩個細路讀緊樓下間呂明才之前係碧濤讀.


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2860#
發表於 09-5-27 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo