立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
原帖由 carollam310 於 09-2-24 18:05 發表 我睇直播...同日本同步... 我日日睇日本電視節目架...日劇,,音樂節目..搞笑節目..連廣告都睇埋..由朝追到晚..中午先停下..上下BK...
原帖由 carollam310 於 09-2-24 18:06 發表 其實facebook係咪好似寫blog咁架...但功能多D??
原帖由 carollam310 於 09-2-24 21:43 發表 我覺得個結局好求其..趕住收工咁... 就咁講善美(林依晨)唔嫁走去搵法蘭克(鄭元暢)...就完左lu..都冇講佢地love love既...我等睇佢地恩恩愛愛架嘛..呢套"麵包"成日講佢地吵吵鬧鬧既... ...
原帖由 carollam310 於 09-2-24 21:45 發表 佢電話入面全部係呢D人既歌
原帖由 carollam310 於 09-2-24 21:49 發表 韓劇我完全唔識...大長今都冇睇過..out爆..我只睇日劇.. 惡吻都係阿女介紹架..佢兩父女話好睇...我咪睇下囉.. 點知...呢個直樹...又ok喎...
珍珠宮
積分: 36823
原帖由 laamling 於 09-2-24 22:27 發表 大長金我果時都有睇過下, 但唔係集集囉~~~ 同你一樣, 惡吻都係囡囡話好睇我先睇, 直樹又真係好得, 咁你除左睇元暢既惡吻同麵包之外, 仲有冇睇過佢其他既劇~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 22:18 發表 係~~~ 咁啫係佢地一句鐘意對方既說話都冇講過啦喎,等我仲以為好似惡吻咁添~~~
原帖由 carollam310 於 09-2-24 22:37 發表 台劇真係麻麻..我女睇得多D..佢like台灣人+台劇.. 我like日本人+日劇
原帖由 carollam310 於 09-2-24 22:39 發表 我都好想似惡吻咁sweet sweet...好可惜... 唔係..我拎返惡吻1+2出黎煲好過
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:14 發表 咁大約幾多錢呀, 你用既係前置式定頂置式呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:16 發表 你講緊既係邊套既結局麻麻呀, 係麵包定惡吻2~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:18 發表 咁冧點解一早換喎~~~ 點解頂唔順呀, 我今日剛剛睇完惡吻, 明日開始睇惡2, 所以 lee 幾日朝早同下午都會比較少上 BK 架啦~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:20 發表 咁你就去創辦啦~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:21 發表 係咪之前果個教得好差呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:22 發表 佢鐘意德國~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:23 發表 咁你地聽到果時既反應係咪咁呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-24 21:25 發表 我諗佢如果講唔滿意, 驚連一樣都冇得學~~~ 咁二胡拉起黎又真係幾老餅既~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy