立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 158845
原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:22 發表 考試費好貴喎
瑪瑙宮
積分: 149930
原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:44 發表 belle, bebe 我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過 ...
原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:46 發表 考試費愈高級愈貴添, 3級好似已經過千 所以而家d人都儘量考少d
伯爵府
積分: 18281
原帖由 twinprincess 於 09-3-7 21:50 發表 今日呀媽上左位, 同呀爸一齊喇
男爵府
積分: 5101
原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:54 發表 我見跟bb學琴有個師兄, 由4級先開始考, 咁我要考慮下考唔考琴啦, 究竟考黎有咩用 唔想益左d奸商
原帖由 dindonbelle 於 09-3-8 20:27 發表 唔駛ga, but 帶埋去就開心d law, btw要買一樣野sin 可以換一包
積分: 16212
原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:23 發表 係咩糖黎架 我睇下bb食先換
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:25 發表 可以自己選味道仲開心d, 係咪未咁快到期呀, 咁仲可以又換多d
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:29 發表 次次唔同架 ?
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:31 發表 今日買野在屋企打邊爐, 買野時唔知hb做乜買左包馬蹄 咁我見屋企有包馬蹄粉, 咪整左2底hello kitty馬蹄榚囉 整完大小b都話好靚, 好開心呀 ...
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:33 發表 佢講明係瑞士糖架, 不過好似有黑加倫子同酸糖, 唔知有無記錯
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:27 發表 我大小b都無得換呀
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:29 發表 依家係咪又興玩番搖搖呢? 阿b 今期係咁要我買比佢玩.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy