跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2841#
發表於 09-3-8 21:44 |只看該作者
belle, bebe

我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過我諗比賽完都接佢返ok休息架啦


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2842#
發表於 09-3-8 21:46 |只看該作者
原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:22 發表
考試費好貴喎


考試費愈高級愈貴添, 3級好似已經過千 所以而家d人都儘量考少d


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2843#
發表於 09-3-8 21:50 |只看該作者
祝你阿b早日康復!!



原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:44 發表
belle, bebe

我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過 ...


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2844#
發表於 09-3-8 21:51 |只看該作者
過千咁誇張



原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:46 發表


考試費愈高級愈貴添, 3級好似已經過千 所以而家d人都儘量考少d


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2845#
發表於 09-3-8 21:54 |只看該作者
我見跟bb學琴有個師兄, 由4級先開始考, 咁我要考慮下考唔考琴啦, 究竟考黎有咩用 唔想益左d奸商


伯爵府

積分: 18281


2846#
發表於 09-3-8 22:22 |只看該作者
咁已定下來, 你都唔好唸咁多啦 !

原帖由 twinprincess 於 09-3-7 21:50 發表
今日呀媽上左位, 同呀爸一齊喇


男爵府

積分: 5101


2847#
發表於 09-3-8 22:25 |只看該作者
5 g ga, 不過5g da b 彈琴可以堅持到幾耐, 老師又想da b 2/4/6 gum 考, mic 報law

原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:54 發表
我見跟bb學琴有個師兄, 由4級先開始考, 咁我要考慮下考唔考琴啦, 究竟考黎有咩用 唔想益左d奸商


伯爵府

積分: 18281


2848#
發表於 09-3-8 22:25 |只看該作者
可以自己選味道仲開心d, 係咪未咁快到期呀, 咁仲可以又換多d

原帖由 dindonbelle 於 09-3-8 20:27 發表
唔駛ga, but 帶埋去就開心d law, btw要買一樣野sin 可以換一包


伯爵府

積分: 16212


2849#
發表於 09-3-8 22:26 |只看該作者
好彩退左燒, 咁聽日係咪入tm 好彩由會場返屋企都係一程車唧
原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:44 發表
belle, bebe

我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過 ...


男爵府

積分: 5101


2850#
發表於 09-3-8 22:27 |只看該作者
今日係瑞士糖

原帖由 kitbebe 於 09-3-8 21:23 發表
係咩糖黎架 我睇下bb食先換


伯爵府

積分: 16212


2851#
發表於 09-3-8 22:27 |只看該作者
我大小b都無得換呀
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:25 發表
可以自己選味道仲開心d, 係咪未咁快到期呀, 咁仲可以又換多d


伯爵府

積分: 18281


2852#
發表於 09-3-8 22:28 |只看該作者
咁要阿b早d休息,聽日仲要去比賽,希望佢聽日好番晒啦.

原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:44 發表
belle, bebe

我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過 ...


伯爵府

積分: 18281


2853#
發表於 09-3-8 22:29 |只看該作者
依家係咪又興玩番搖搖呢? 阿b 今期係咁要我買比佢玩.

[ 本帖最後由 korumi-08 於 09-3-8 22:32 編輯 ]


伯爵府

積分: 16212


2854#
發表於 09-3-8 22:31 |只看該作者
今日買野在屋企打邊爐, 買野時唔知hb做乜買左包馬蹄 咁我見屋企有包馬蹄粉, 咪整左2底hello kitty馬蹄榚囉 整完大小b都話好靚, 好開心呀


男爵府

積分: 5101


2855#
發表於 09-3-8 22:32 |只看該作者
ah b dao 參加jor 好多比賽wor, 希望tmr 好返晒

原帖由 littlesister 於 09-3-8 21:44 發表
belle, bebe

我冇帶亞b睇e生呀, 佢食左兩次葯先退燒, 第一次食葯水發覺唔知俾幾多佢食, 之後落街買左葯丸, 食左就退燒, 不過冇胃口又好攰, 明天又要比賽節奏樂, 個傻豬話一定要去喎 希望佢明天冇燒喇, 不過 ...


伯爵府

積分: 16212


2856#
發表於 09-3-8 22:33 |只看該作者
佢講明係瑞士糖架, 不過好似有黑加倫子同酸糖, 唔知有無記錯
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:29 發表
次次唔同架 ?


伯爵府

積分: 18281


2857#
發表於 09-3-8 22:34 |只看該作者
係咪好易整ga 咋 ? 不過我中意食紅豆糕. 但唔識整

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:31 發表
今日買野在屋企打邊爐, 買野時唔知hb做乜買左包馬蹄 咁我見屋企有包馬蹄粉, 咪整左2底hello kitty馬蹄榚囉 整完大小b都話好靚, 好開心呀 ...


男爵府

積分: 5101


2858#
發表於 09-3-8 22:37 |只看該作者
今日係sweet & sour mango 味 wor, 無得choose

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:33 發表
佢講明係瑞士糖架, 不過好似有黑加倫子同酸糖, 唔知有無記錯


男爵府

積分: 5101


2859#
發表於 09-3-8 22:40 |只看該作者
last year 果d 都得ga, d staff dao 5 望個date ge

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:27 發表
我大小b都無得換呀


男爵府

積分: 5101


2860#
發表於 09-3-8 22:42 |只看該作者
無留意bor

原帖由 korumi-08 於 09-3-8 22:29 發表
依家係咪又興玩番搖搖呢? 阿b 今期係咁要我買比佢玩.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo