跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2841#
發表於 04-11-11 22:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
我生2個都係奀豬,我豬女足月不過得5磅,仲要有病,我既pressure一定比你大好多,因為我成日比人笑,宜家亞女有心漏,又比人多個話柄啦,............... :cry: :cry:
所以你放鬆d啦


男爵府

積分: 7065


2842#
發表於 04-11-11 22:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

各位好:

遲左上來報料。

今回返tsan yuk, settled down 好多野。
1. 我d蛋白尿無事, 通過 !
2. 陰道 lin chu 菌, 通過無事 !

由於今日有成75case, 個醫生死吹難吹叫我make decision (試生or開刀), 我便choose半身麻醉開刀, 已book24/11開刀, 23/11入院, 老公可以陪產。

我都plan, 好想試生, but 由於過2個星期好exciting.... 我現在反宜想安安穩穩, 唔好再俾pressure自已。

anyway.... 亞b要玩就23/11前玩, otherwise, take it easy 了。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


2843#
發表於 04-11-11 23:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Carol, MamaJOE,

放心wo, 你地個仔將來一定成材。

IQ高=normal
eq高=good

IQ高+eq高 才是excellent

要bb EQ高, 首先要亞媽亞爸的eq高。你地兩個甘快打柴, 仲有邊個來train亞b。

快快站起來.... 沒mug係你地做唔lai...你地兩個甘醒。 carol, 你個樂觀小宇宙locked入drawer呀?? 快D羅番出LAI用啦。

MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


2844#
發表於 04-11-11 23:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

豬媽:

小心奀豬女, 有時D人把口收下都天下太平。我好明白 !!

MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


2845#
發表於 04-11-11 23:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

3歲定80係真架!

我也信3歲定80。 但做起LAI好DIFF.

我由AGE2, 已買家滕條打MONSTER, 就是一句3歲定80。但打在身, pain在身。 有苦自已知.... 仲之 順其自然, 每個細路都有佢地自已的特性.... 做媽媽只可以盡力栽培佢地而不是/不能改變佢的一生。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24274


2846#
發表於 04-11-11 23:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

收到!MM!
會銘記之!

Good night ~ 02:45要起身呢!!


男爵府

積分: 6152


2847#
發表於 04-11-12 01:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MM,,,,,,,,,我都好想可以教好佢,不過到時係咪我教都未知,我同老公計過,我地儲錢買樓,買到近返奶奶個度咪可以晚晚囉返呀B返黎湊囉,不過而家都要放係奶奶度啦,我盡快出去搵野做,可以快D儲錢,,


大宅

積分: 4607


2848#
發表於 04-11-12 08:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Morning all
今日最早係我, 因為尋晚都瞓唔到, 唔知點解 呢個 week 幾晚都眼光光等天光


大宅

積分: 4607


2849#
發表於 04-11-12 08:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

CAROL
[size=x-large]happy birthday
祝你為所欲為
謙謙快 d 做大隻仔, 唔再係奀 chi 仔
sbb 今日點同你慶祝呢 ?-( ?-(
係喎, 八卦吓先 佢有冇送咩禮物比你


子爵府

積分: 12555


2850#
發表於 04-11-12 08:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

all ma,
早晨

car 仔
早晨啦, 今日有幾聲咳 carol今日生日嗎?
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2851#
發表於 04-11-12 08:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada 寫道:
all ma,
早晨

car 仔
早晨啦, 今日有幾聲咳 carol今日生日嗎?

係呀, 佢今日生日, 佢同我 best friend 係同年同月同日生 ga
你要小心身體, 唔好比自已病呀!! 小 bb 隨時出世 la...


珍珠宮

積分: 48885


2852#
發表於 04-11-12 09:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MM

咪幾好
又陪產又半身
我同你一樣但埋單條數就差得遠

祝一切順利


子爵府

積分: 12555


2853#
發表於 04-11-12 09:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol, Mama Joe,
你哋唔好怪自己身體唔好或自己你新手媽咪好似乜都唔識咁。carol,其病自己都唔想,BB早出嚟都唔緊要,只要小寶寶身體健康咪得囉,Joe,冇一個媽媽天生識凑BBo架,唔識係正確,唔識咪去學、睇多D書,問下人,至於奶奶、老公唔好理,講乜都好,冇需放係心,我自己係過來人,我奶奶需然冇幫過我(因為大女出世冇耐便有病,阿女大概歲幾便過身),但我老公其他家人都俾好多壓力我,尤其係姑奶,嗰時見'親'我個女,就話我個女呢度乜乜、嗰度又話有風、我同老公真係當佢發'嗡'風,我唔理咪佢有佢講我有我聽囉。
所以你哋唔好俾壓力自己,你哋係BB媽咪唔通會害BB咩,BB病自己個心都會唔舒服心都會痛。
開心D。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2854#
發表於 04-11-12 09:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]carol

[size=x-large]生日快樂,開心心


[size=large]越嚟越靚

_______________________________________

[size=xx-large]Happly Birthday



[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


2855#
發表於 04-11-12 09:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Morning~

車仔:
我都知你一定同我say Happy Birthday啫! :mrgreen:
多謝你.

Ada:
多謝你.
會多些從好的方面去想.

Joe:
一齊學啦我地!共勉之∼


侯爵府

積分: 24274


2856#
發表於 04-11-12 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

婷蔚:
今日條氣好D嘛?
希望你快D好番啦!!


別墅

積分: 554


2857#
發表於 04-11-12 10:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

GOOD MORNING! Everybody!

草本, 謙謙終於 = Ernest 嗱??! :mrgreen:

合皮拔地呀!


琥珀宮

積分: 165356


2858#
發表於 04-11-12 10:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]草本靚媽咪

[size=large] 祝: 生日快樂 , 身體健康。

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7640


2859#
發表於 04-11-12 10:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]HAPPY BIRTHDAY TO CAROL !

你1112牛一喎, 點慶祝呀! 我早兩日已經同大,中, 細仔係屋企切左蛋糕同影相, 好開心! :-P


琥珀宮

積分: 165356


2860#
發表於 04-11-12 10:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

疑 與 麻 醉 藥 相 沖   全 球 首 宗 個 案
婦 服 蘆 薈 丸 手 術 大 出 血




【 記 者 梁 洵 瑜 報 道 】 吃 蘆 薈 可 改 善 腸 胃 及 皮 膚 等 問 題 , 但 本 港 發 現 首 宗 蘆 薈 與 麻 醉 藥 相 沖 個 案 , 一 名 女 病 人 在 手 術 期 間 異 常 大 量 出 血 多 達 五 公 升 , 相 信 是 蘆 薈 與 麻 醉 藥 均 會 令 血 小 板 難 以 凝 固 有 關 。 醫 學 界 提 醒 病 人 手 術 前 一 周 , 應 停 止 服 用 中 草 藥 及 健 康 食 品 補 充 劑 , 如 人 蔘 及 維 他 命 E 等 均 會 增 加 出 血 機 會 。

須 輸 血 及 血 小 板
中 文 大 學 醫 學 院 麻 醉 及 深 切 治 療 學 系 助 理 教 授 李 煥 坤 接 受 本 報 查 詢 時 稱 , 該 名 三 十 五 歲 女 病 人 去 年 在 本 港 進 行 足 部 血 管 瘤 手 術 , 其 間 大 量 出 血 五 公 升 , 須 輸 血 及 血 小 板 。 她 指 出 , 醫 生 其 後 分 析 , 雖 然 病 人 進 行 的 血 管 瘤 手 術 , 有 機 會 出 血 較 多 , 但 相 信 導 致 預 期 以 外 大 量 出 血 , 與 病 人 吃 蘆 薈 及 使 用 的 麻 醉 藥 Sevoflurane 有 關 。
她 解 釋 , 蘆 薈 分 子 可 以 抑 制 血 小 板 凝 固 , 即 會 令 血 液 較 難 凝 固 , 而 手 術 時 使 用 的 吸 入 麻 醉 藥 Sevoflurane , 也 同 樣 會 令 血 小 板 較 難 凝 固 , 導 致 出 血 , 相 信 這 次 異 常 出 血 與 兩 種 物 質 相 沖 有 關 , 是 本 港 及 全 球 首 宗 報 告 個 案 。
她 又 稱 , 該 名 病 人 在 手 術 前 兩 周 , 都 有 服 用 蘆 薈 丸 , 每 天 四 粒 , 但 並 不 清 楚 每 粒 的 份 量 及 含 多 少 蘆 薈 成 份 。 她 強 調 , 目 前 只 有 一 宗 個 案 出 現 這 種 情 況 , 暫 時 未 能 了 解 究 竟 吃 多 少 蘆 薈 , 或 進 食 新 鮮 蘆 薈 會 否 出 現 問 題 。

手 術 前 應 停 服 用
至 於 該 種 麻 醉 藥 屬 常 用 藥 物 , 自 該 宗 個 案 後 , 醫 生 均 會 詢 問 接 受 手 術 的 病 人 , 有 否 服 用 中 草 藥 或 健 康 食 物 補 充 劑 , 並 會 要 求 病 人 手 術 前 數 天 停 止 服 用 , 若 手 術 並 非 緊 急 , 而 病 人 又 有 進 食 上 述 食 品 習 慣 , 則 會 把 手 術 推 遲 一 至 兩 周 , 以 免 出 現 藥 物 反 應 , 倘 若 有 病 人 手 術 前 進 食 蘆 薈 , 則 會 使 用 其 他 麻 醉 藥 。
李 煥 坤 說 , 其 實 一 些 如 人 蔘 、 薑 、 大 蒜 、 銀 杏 及 維 他 命 E , 均 有 個 別 個 案 及 動 物 實 驗 , 顯 示 增 加 出 血 機 會 , 尤 其 當 這 些 物 質 與 薄 血 藥 例 如 阿 士 匹 靈 一 同 服 用 , 手 術 時 或 有 機 會 增 加 出 血 機 會 。 但 她 強 調 , 日 常 飲 食 中 會 使 用 薑 及 大 蒜 , 「 煮 時 用 少 少 」 並 無 問 題 , 但 大 量 服 用 或 進 食 精 華 丸 , 則 必 須 先 告 知 醫 生 。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo