烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2841#
發表於 12-8-19 23:43 |只看該作者
是因 發表於 12-8-19 19:06
今日整17 小時中種,主麵團用左北海道奶,真係唔同 d,
失敗在趕唔切喺二搓時加藍莓乾,所以甩左好多出嚟: ...


睇都覺好鬆軟....
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


2842#
發表於 12-8-19 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 NoelB 於 12-08-19 發表
整咗你教的那個藍莓芝士餅,但不想揾6吋模出嚟,所以用4吋的,細細地,迷你版,明天試味




...

放鮮果仲吸引




子爵府

積分: 11813


2843#
發表於 12-8-19 23:58 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-19+22:17+bk+apps+

原帖由 patpat234 於 12-08-19 發表
我up 相要去返play store 入bk 先得...就咁入bk apps 就up唔到...

唔知你明唔明我講乜...哈哈~
而家回几個 post 又唔得,就算唔 up 相都唔掂。。。
又要强關之後再開又唔係次次得




子爵府

積分: 11813


2844#
發表於 12-8-20 00:02 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-19+19:06+今日整17

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-19 發表
睇都覺好鬆軟....
食完個 魔鬼abc 後,點整都係爭 d ,
就算今次昭和+北海道奶都覺麻麻地
几時先介毒成功





子爵府

積分: 11813


2845#
發表於 12-8-20 00:06 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-18+21:03+又唔似

原帖由 patpat234 於 12-08-18 發表
本帖最後由 patpat234 於 12-8-18 21:35 編輯
我都係 bb 班咋

有佢地既功力就好好多




子爵府

積分: 11813


2846#
發表於 12-8-20 00:09 |只看該作者

引用:另一隻大盒d++36元一盒+ +

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-18 發表
另一隻大盒d 36元一盒
thx ar
咁大盒裝有冇飲過?
好味嗎?
好味既,去到見到是但一種都可以買嘛




男爵府

積分: 8605


2847#
發表於 12-8-20 08:23 |只看該作者

引用:朱古力菠蘿包+ +

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-19 發表
朱古力菠蘿包
好正呀。我成日都懶學菠蘿包塊面但又好想食,又怕好煩




男爵府

積分: 8605


2848#
發表於 12-8-20 08:31 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

報下料先,聖安拿賣$39.9!入定整柚子包
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8605


2849#
發表於 12-8-20 08:32 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

呢個weekend偷懶咩包都無整過,種都無整,啲細路食咗兩朝餅了今晚都係要開工喇




男爵府

積分: 8605


2850#
發表於 12-8-20 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 ameliakwok 於 12-08-19 發表
原來只係幅相未出哂,睇到topping喇,好靚靚喔比起放藍莓醬多左份貴氣呢下次禾又抄考下先:q ...
個芝士餡好正,一點都不「漏」,可能因為有檸檬皮同檸檬汁。大少二少都搶住食不過個藍莓醬出事,要整開先食就好啲呢個要再整,好好味,都好容易做,果然無介錯




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2851#
發表於 12-8-20 10:49 |只看該作者
本帖最後由 KBIB2008 於 12-8-20 11:11 編輯



天使麥提沙朱古力包





點評

hinhin_ma    發表於 12-8-20 22:18


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2852#
發表於 12-8-20 10:53 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-17 17:11
花面米奇。邊個要米奇頭?請揮手。
我要,唔該晒!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2853#
發表於 12-8-20 11:15 |只看該作者
星期六, 整咗成朝包扲去比99,
姑奶s, 整咗900g 粉, 每樣 450g,
每樣木約 23個, 企到脚軟,
第一次整咁多包, 有啲雞手鴨脚,
同埋做形手脚慢, 要練多啲

液種 - 迷你腸仔包


液種 - 芝士包


點評

hinhin_ma  ...好勤力....個個肥DO DO  發表於 12-8-20 22:19


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


2854#
發表於 12-8-20 11:18 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-20 11:18 編輯

我啲芝士包入面有好大個窿,
點可以改善

點評

hinhin_ma  應該排氣..."顏"多幾下會唔會好D ???  發表於 12-8-20 22:20


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2855#
發表於 12-8-20 13:07 |只看該作者
是因 發表於 12-8-20 00:09
thx ar
咁大盒裝有冇飲過?
好味嗎?


無買過, 因為對我來講算大盒.....少少地食完再買....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


2856#
發表於 12-8-20 13:09 |只看該作者



琴晚都整左幾款朱力饀朱力包....用左朱奶+COCO粉....



Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2857#
發表於 12-8-20 13:21 |只看該作者
GG9190 發表於 12-8-20 11:18
我啲芝士包入面有好大個窿,
點可以改善
街買果d都係咁喎...你用咩芝士 ?
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 56409


2858#
發表於 12-8-20 13:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-08-19+發

原帖由 NoelB 於 12-08-20 發表
好正呀。我成日都懶學菠蘿包塊面但又好想食,又怕好煩
喂好易架咋,將所有料撈埋一齊就得,唔洗搓架,我咁懶都整左咁多次就知啦!用KBIB 媽個譜,用液體油的話要減油呀,減到30 先,唔夠再加。
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


2859#
發表於 12-8-20 13:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+KBIB2008+於+12-8-20+11:11+編

原帖由 KBIB2008 於 12-08-20 發表
本帖最後由 KBIB2008 於 12-8-20 11:11 編輯
嘩好靚好靚,米奇頂得靚呀!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


大宅

積分: 4669


2860#
發表於 12-8-20 14:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-08-19+發表

原帖由 NoelB 於 12-08-19 發表
係呀,第一張剛焗起,第二張係放涼後,我用匙更仔壓下個邊先放topping。

其實我係懶整藍莓醬,屋企 ...
放水果仲靚喔,不過藍莓醬酸酸地就有少少中和番芝士膩既感覺囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo