想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2841#
發表於 12-10-17 12:14 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 12:11
我夜訓早起, 所以今日自己休息一日先

宜家先就嚟24w都已經瞓得唔好, 遲下去到30幾w都唔知點算


伯爵府

積分: 15109


2842#
發表於 12-10-17 12:19 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 12:14
宜家先就嚟24w都已經瞓得唔好, 遲下去到30幾w都唔知點算

我暫時又一覺瞓到天光喎, 不過都係好攰啦, 瞓得多條腰又痛


大宅

積分: 3853


2843#
發表於 12-10-17 12:19 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-10-17+12:08+成朝

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
我地個班房應該實施宵禁, 過左11點唔比入, 迫自己早d訓
有舊同學下個月結婚要派帖,所以尋晚出左去食飯,傾下傾下太開心,傾到成10:30半先走,返到屋企到成11:30體力真係大不如前




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2844#
發表於 12-10-17 12:20 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 12:13
我有tt 2大3細,仲買左個大既玻璃chuchu,其實仲要唔要買呢?chuchu我見有圖嗰啲好靚$388 3大1小,應該幾耐 ...
chuchu有圖案果set應該係$338咋(3大1細), 我個Friend就半年換1次D奶樽, 我覺得好似快左D囉


大宅

積分: 3853


2845#
發表於 12-10-17 12:21 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-10-17+12:08+成朝

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
我就已經好早瞓, 最夜都係10:30就瞓, 但晚晚瞓極都瞓唔冧成日醒, 日日返工都好勊好眼瞓 ...
平時我11:00就訓教,好自然睇睇下電視訓著左




大宅

積分: 3571


2846#
發表於 12-10-17 12:21 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 12:14
宜家先就嚟24w都已經瞓得唔好, 遲下去到30幾w都唔知點算

我咪又係, 本身訓得少, 仲要唔"林", 好醒訓, 我21咋


大宅

積分: 3571


2847#
發表於 12-10-17 12:23 |只看該作者
拎sick leave 紙, 諗緊睇普通定係睇返婦科, 睇婦科又可以問下同埋check 下, 其實我個多星期前先check 完


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2848#
發表於 12-10-17 12:26 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 12:21
我咪又係, 本身訓得少, 仲要唔"林", 好醒訓, 我21咋

最慘宜家要習慣左側瞓, 一轉右邊瞓唔夠一陣醒起又要轉返左邊瞓, 成晚就係咁轉嚟轉去


大宅

積分: 3571


2849#
發表於 12-10-17 12:26 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 12:26
最慘宜家要習慣左側瞓, 一轉右邊瞓唔夠一陣醒起又要轉返左邊瞓, 成晚就係咁轉嚟轉去 ...

我轉得好論盡TIM AR


大宅

積分: 2040


2850#
發表於 12-10-17 12:27 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-10-17+12:13+我

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
chuchu有圖案果set應該係$338咋(3大1細), 我個Friend就半年換1次D奶樽, 我覺得好似快左D囉
...
係呀係呀,記錯哂好有衝動買返set




大宅

積分: 2776


2851#
發表於 12-10-17 12:36 |只看該作者

版主 的帖子

我媽今朝買左成袋合桃,迫我一日食10粒




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2852#
發表於 12-10-17 12:38 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 12:36
我媽今朝買左成袋合桃,迫我一日食10粒
Ok呀, 我每日都食d果仁呀


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2853#
發表於 12-10-17 12:39 |只看該作者
阿囡學校親子旅行, 我報咗兩個家長去, 早幾日老師打嚟, 因為人數超額, 問我可唔可以一個家長去, 如果唔係有咗二B我都ok, 但我想去呀嘛, 咁我自己一個又唔得, 所以都覆番老師我想兩個家長去, 有d唔好意思哩


大宅

積分: 2776


2854#
發表於 12-10-17 12:39 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表其實我

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
唔好食咁多肉醬意粉呀,唔知佢係咪用新鮮肉整。
想食。。又唔想煮痳。。咁超市“葉”好既排骨呢?




大宅

積分: 2040


2855#
發表於 12-10-17 12:41 |只看該作者

引用:我媽今朝買左成袋合桃,迫我一日食10粒 +

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
我媽今朝買左成袋合桃,迫我一日食10粒
6粒左右ok喇




大宅

積分: 2776


2856#
發表於 12-10-17 12:42 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+00:54+但咁樣果

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
有嫁, 梗係有啦, 琴晚一訓低就肚實實, 好短時間, 同埋冇之前果晚咁實, 一次咁多, 唔知點解訓唔著, 成2點先 ...
唔係要連續4日以上,仲要有足夠病假數量先得咩?




大宅

積分: 2776


2857#
發表於 12-10-17 12:43 |只看該作者

Quote:minny125+發表於+12-10-17+08:47+係

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
所以次次睇親醫生都預3000左右啦, 點鬼知會唔會又話驗一驗血, d錢真係唔知去左邊 ...
到到都唔收咭架?




大宅

積分: 4195


2858#
發表於 12-10-17 12:43 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-10-17+11:56+

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
18~22w, 不過我果時係21w4d去照, 一般20w後去照會好D
21w 2d 去照… 咁都應該ok ar




大宅

積分: 3571


2859#
發表於 12-10-17 12:44 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 12:42
唔係要連續4日以上,仲要有足夠病假數量先得咩?

連續4日即係??


大宅

積分: 3571


2860#
發表於 12-10-17 12:46 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 12:43
到到都唔收咭架?

上次劉子健就收eps, 我知中環有d clinic係收card的, 不過唔知有冇婦科收card

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo