| xeniayuen, 我no. 係112xxxx呢, 早你少少, 我都係揀左市區架, 不過我知自己派左樓但未收到信, 通常都係去見佢之前一個月先收 到要去見佢既信既~ 再等咩結果呢? 唔明你問咩~ 不過見完佢除非 佢話你又唔合資格啦, 如果唔係都好順利進入派樓階段既~ 至於你 問填租金負擔果part, 你填多d並唔係代表佢會派大單位比你架, 佢 只係睇下個填咩價再唸下派唔派新樓比你, as你填得果一千幾百, 佢 大機會派舊樓, 你填over二千, 佢就有可能比新樓~ 呢d係我問果個 主任佢話我知既~ 當然你要真係affort得到先得啦~~~ |