自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 253


2861#
發表於 08-1-24 20:47 |只看該作者
re: cute~QQ
日日都有打去2712架 不過次次都係聽到輪侯配房

re:pigpigpat
我都知第二期派緊喇 所以而家心情更加灰
我諗我都冇機會派清河邨架喇
原文章由 pigpigpat 於 08-1-24 15:44 發表



清河第二期上個月已經派緊囉

好明白你既心情
同你一樣 之前真係好希望派清河
但派左四次都係天水圍同tuen門
我直接上房署 同佢講我要清河
佢地好官腔 叫我有咩要求
就寫低交返比佢
我寫左幾次(每次都成篇文咁長 ...


男爵府

積分: 9823

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2862#
發表於 08-1-24 21:47 |只看該作者
原文章由 maisie123 於 08-1-24 16:02 發表

cindy,
第二輪仲有得揀架?咁叫你幾時去揀?剩返d咩單位?


封信話有12 個屯門,9個離島,3個東涌,如果有心水就寄番附件二比佢,再跟 no. 去間囉!!
我就冇心水喇,所以唔會寄番比佢!!


禁止訪問

積分: 6156


2863#
發表於 08-1-24 21:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 20403


2864#
發表於 08-1-24 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2865#
發表於 08-1-24 22:23 |只看該作者
如果你淨係間一間磚房連門,鋪地磚,牆身油5合1乳膠漆,3萬內埋單應該冇問題.
我543呎,間3間房,拉過晒電線,鋪地,油牆,換鋁窗,加2個廚櫃,走廊位加多個龍門架,7萬幾埋單.

原文章由 娃娃菜 於 08-1-24 13:59 發表
想請教各位入伙或等緊入伙既媽咪,如公屋420呎左右,新樓2房(其中一間要自己間)單位,裝修費各位會預大約幾錢?
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


複式洋房

積分: 170


2866#
發表於 08-1-24 23:40 |只看該作者
原文章由 850212 於 08-1-24 21:51 發表


我同你一樣,第一次東涌,第2次美田邨,仲要2樓同向西,我都諗緊要唔要好?如果我第3次要返美田邨和要高層,唔知機會大唔大,我最驚第3次比old樓我,其實會唔會第3次比第2次差的呢? ...

好難诀择
請比多啲意見...............

[ 本文章最後由 yeah-c9 於 08-1-25 15:48 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2867#
發表於 08-1-24 23:46 |只看該作者
HIHI....咁多位靚媽,好耐無見喇!! 今晚屯門好凍呀,有無幫仔仔,囡囡著多件衫呢??
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


2868#
發表於 08-1-25 03:00 |只看該作者
我大伯同大嫂個case就係咁樣la(純粹參考)
第一次派秀茂坪(底層近垃圾房唔要)
第二次派香港仔新樓唔要(聽佢地講話搭車唔方便唔要)
第三次派順利(冇得再選擇,焗要)
原文章由 850212 於 08-1-24 21:51 發表


我同你一樣,第一次東涌,第2次美田邨,仲要2樓同向西,我都諗緊要唔要好?如果我第3次要返美田邨和要高層,唔知機會大唔大,我最驚第3次比old樓我,其實會唔會第3次比第2次差的呢? ...


大宅

積分: 3248


2869#
發表於 08-1-25 08:57 |只看該作者
xeniayuen, 我no. 係112xxxx呢, 早你少少, 我都係揀左市區架,
不過我知自己派左樓但未收到信, 通常都係去見佢之前一個月先收
到要去見佢既信既~ 再等咩結果呢? 唔明你問咩~ 不過見完佢除非
佢話你又唔合資格啦, 如果唔係都好順利進入派樓階段既~ 至於你
問填租金負擔果part, 你填多d並唔係代表佢會派大單位比你架, 佢
只係睇下個填咩價再唸下派唔派新樓比你, as你填得果一千幾百, 佢
大機會派舊樓, 你填over二千, 佢就有可能比新樓~ 呢d係我問果個
主任佢話我知既~ 當然你要真係affort得到先得啦~~~


男爵府

積分: 5652


2870#
發表於 08-1-25 09:00 |只看該作者
原文章由 patpat234 於 08-1-24 22:23 發表
如果你淨係間一間磚房連門,鋪地磚,牆身油5合1乳膠漆,3萬內埋單應該冇問題.
我543呎,間3間房,拉過晒電線,鋪地,油牆,換鋁窗,加2個廚櫃,走廊位加多個龍門架,7萬幾埋單.

...

唔該曬!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


2871#
發表於 08-1-25 10:47 |只看該作者
thanks~
個職員話我先會收到房署寄黎叫我去見主任既信,見完之後兩個月內會收到個審查結果(合唔合乎資格),之後再等唔知幾耐先配到屋..
咁你派邊呀 ? 幾多人呢 ? 你審查完幾耐先派樓呀 ?


另外我想問大家..如果我每個月底薪係固定,但某一兩個月有花紅..咁入息果度佢地會點計 ? 平均數(6個月加埋除6)定照按每月月薪計 ?

原文章由 poo_law 於 08-1-25 08:57 發表
xeniayuen, 我no. 係112xxxx呢, 早你少少, 我都係揀左市區架,
不過我知自己派左樓但未收到信, 通常都係去見佢之前一個月先收
到要去見佢既信既~ 再等咩結果呢? 唔明你問咩~ 不過見完佢除非
佢話你又唔合資格啦, 如 ...


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2872#
發表於 08-1-25 11:15 |只看該作者
xeniayuen,

係會計平均數,如果出左花紅6個月內審查,咁你呢6個月個平均數,一定會多左.


原文章由 於 08-1-25 10:47 發表
thanks~
個職員話我先會收到房署寄黎叫我去見主任既信,見完之後兩個月內會收到個審查結果(合唔合乎資格),之後再等唔知幾耐先配到屋..
咁你派邊呀 ? 幾多人呢 ? 你審查完幾耐先派樓呀 ?


另外我想問 ...
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


別墅

積分: 535


2873#
發表於 08-1-25 11:30 |只看該作者
想問下審查時如果薄仔內每月都有貸款扣數會唁會問.
信用卡需唔需要申報.


侯爵府

積分: 22443


2874#
發表於 08-1-25 11:43 |只看該作者
原文章由 850212 於 08-1-24 21:51 發表


我同你一樣,第一次東涌,第2次美田邨,仲要2樓同向西,我都諗緊要唔要好?如果我第3次要返美田邨和要高層,唔知機會大唔大,我最驚第3次比old樓我,其實會唔會第3次比第2次差的呢? ...


唉.... 真係唔識答 ... 但你諗下 d 人配高層, 會唔會唔要先... so 你真係要自己諗啦 ..
但配返同邨, 機會其實唔高.... 而家擴展市區 only 得葵涌邨係新樓... 但佢有 250 個 左右既一房 - 30.xx 平方已經留返嚟調遷用, so 我唔知仲有幾多單位可以配出去喎 ...


大宅

積分: 3248


2875#
發表於 08-1-25 14:15 |只看該作者
xeniayuen, 我係4人家庭申請既, 見完之後都好幾個月後先派第一次樓既, 跟住第一次無要(上年6月), 跟住就到而家再派彩盈~~~

原文章由 xeniayuen 於 08-1-25 10:47 發表
thanks~
個職員話我先會收到房署寄黎叫我去見主任既信,見完之後兩個月內會收到個審查結果(合唔合乎資格),之後再等唔知幾耐先配到屋..
咁你派邊呀 ? 幾多人呢 ? 你審查完幾耐先派樓呀 ?


另外我想問 ...


大宅

積分: 2706

好媽媽勳章


2876#
發表於 08-1-25 15:37 |只看該作者
原文章由 Tasha46 於 08-1-24 20:47 發表


re:pigpigpat
我都知第二期派緊喇 所以而家心情更加灰
我諗我都冇機會派清河邨架喇


唔好咁灰
我自己都係棟樓入左伙年幾
先派比我
同埋清河重有一期起緊嫁


禁止發言

積分: 2093


2877#
發表於 08-1-25 15:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 170


2878#
發表於 08-1-25 15:48 |只看該作者
[quote]原文章由 yeah-c9 於 08-1-24 23:40 發表

好難诀择
請比多啲意見...................


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2879#
發表於 08-1-25 16:39 |只看該作者
其實我都係低層"6樓",但跟據有位媽咪post嘅相,我個單位望唔到"大酒店",不過會西斜,但我哋都會要lo......

原文章由 yeah-c9 於 08-1-25 15:48 發表
[quote]原文章由 yeah-c9 於 08-1-24 23:40 發表

好難诀择
請比多啲意見...................


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2880#
發表於 08-1-25 16:43 |只看該作者
強積金唔關事,只計收入&支出(租屋,供車:如做貨車司機.....)

原文章由 Carman_mami 於 08-1-25 15:47 發表
請問審左查d媽咪,審d咩呀,有冇查強績金呀?thanks

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo