跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2861#
發表於 09-5-27 12:44 |只看該作者
甘佢點答呀....我對沙田既學校都唔係好熟...不過呂明才應該好難入.....

原帖由 kelok 於 09-5-27 12:36 發表
應該ok 哦! 因為兩個仔都係果度讀過, 反而我問佢地呂明才工課多唔多? 小朋友會唔會覺得深?鋪定入小學條路



禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2862#
發表於 09-5-27 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2863#
發表於 09-5-27 14:28 |只看該作者
不過有時我地安排得好好....都未必一定入到....有時入到未必夾到自己小朋友...所以有時我都好矛盾....

原帖由 kelok 於 09-5-27 12:57 發表
佢兩個細路一聽見我問就話:" 唔深丫! 功課都唔係好多,
4樣咋嗎~"
功課唔多先係我要既point, 好鬼怕d課程又深功課又多, 盞要做媽咪既辛苦.陪太子讀書


...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2864#
發表於 09-5-27 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2224


2865#
發表於 09-5-27 15:12 |只看該作者
我都覺得係..做左先,得唔得最後都係睇佢地自己...


大宅

積分: 2224


2866#
發表於 09-5-27 15:18 |只看該作者
littercar 你有無帶亞仔去私家做評估,因我前日帶亞仔去做治療,姑娘同我講可以apply資助....so我就問下你有無去私家,


別墅

積分: 704


2867#
發表於 09-5-27 19:25 |只看該作者
唉...中招啦, 今日去左睇醫生, 有少少發燒, 37.8度, 當時好驚呀 , 唔知係唔係豬流感?! 醫生問我好多問題, 好彩唔係豬流感, 係普通流感姐

lee間診所好平$70(診金+3日藥), 醫生起碼用左10分鐘時間睇我, 醫生同姑娘都好nice tim....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-26 11:34 發表

吓... 小心d啦, 小心傳番比呀仔呀...
睇左醫生未呀? 西醫就一定消炎藥, 中醫可考慮樓下榮華, 我c6咳到cc下, 先前d醫生都唔掂, 睇左樓下榮華5,6次就ok啦. ...


別墅

積分: 704


2868#
發表於 09-5-27 19:38 |只看該作者
lee 度d supermarket賣的豬肉好差, 唔新鮮, d豬肉有臭味嫁, 我未試過係第一城街市買豬肉, 我覺得lee度賣的食物比出面貴, $30豬展for2人實在貴左d, $20已經好足夠..

原帖由 pangchaimami 於 09-5-27 09:54 發表
今日學校有包糭親子班, 所以請左假.
果日一田on sales買左個新玩具-真空煲, 請大家不要見笑, 本人係連豬肉同牛肉都唔識分, heheee 今早就打算煲個清補涼, 去到街市, 仲諗梗果當係豬定係牛之際, 果個人就話"買野煲湯 ...

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-5-27 19:40 編輯 ]


別墅

積分: 704


2869#
發表於 09-5-27 19:57 |只看該作者
唔知8座好唔好, 不過我地好近, 我搬來這裹幾個月, 我覺得好住, 夠靜, 鄰居好友善

原帖由 margelee 於 09-5-26 01:04 發表
Any Blk 8 flat G mama? I am planning to move to Blk 8 flat G, is that good?


別墅

積分: 704


2870#
發表於 09-5-27 20:18 |只看該作者
多謝關心

恭喜晒...入到心儀的學校, 我都想問聖三一係邊?

原帖由 ^.^morris 於 09-5-25 22:23 發表
小心身體呀....

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-5-27 20:23 編輯 ]


大宅

積分: 2224


2871#
發表於 09-5-27 21:13 |只看該作者
比條LINK你睇下.... (係九龍馬頭涌道)

http://www.tstkg.edu.hk/

原帖由 tps0701 於 09-5-27 20:18 發表
多謝關心

恭喜晒...入到心儀的學校, 我都想問聖三一係邊?


大宅

積分: 3513


2872#
發表於 09-5-29 14:10 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-5-27 14:28 發表
不過有時我地安排得好好....都未必一定入到....有時入到未必夾到自己小朋友...所以有時我都好矛盾....

碧濤都ok架, 我果時去in都覺得d老師好好, 學校嘅理念好好, 只可惜學外環境差小小, 我老公唔鐘意碧濤好舊周圍滴水, 其實間學校幾好架, 你可以放心啦.....
至於呂小就真係又愛又狠啦, 因為真係一間好學校, 不過有真係驚佢地讀得辛苦, 所以e+覺得入唔到都唔太緊要啦!


大宅

積分: 3513


2873#
發表於 09-5-29 14:16 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-27 19:38 發表
lee 度d supermarket賣的豬肉好差, 唔新鮮, d豬肉有臭味嫁, 我未試過係第一城街市買豬肉, 我覺得lee度賣的食物比出面貴, $30豬展for2人實在貴左d, $20已經好足夠..

...

係呀... 果d豬肉真係好臭, 可能我唔識點樣整走d豬味啦.
tps0701 飲d康鈣c啦, 果時我大肚唔敢食藥, 都係靠康鈣c呀, 希望快d好番啦....


大宅

積分: 3513


2874#
發表於 09-5-29 14:17 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-27 19:57 發表
唔知8座好唔好, 不過我地好近, 我搬來這裹幾個月, 我覺得好住, 夠靜, 鄰居好友善

呢度d 鄰居更係好啦, 睇我地呢度d mami就知啦.... heheee


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2875#
發表於 09-5-29 15:30 |只看該作者
我又唔覺環境好差..更加無留意有滴水...我反而覺得佢空氣流通...同真係細左少少...

原帖由 pangchaimami 於 09-5-29 14:10 發表

碧濤都ok架, 我果時去in都覺得d老師好好, 學校嘅理念好好, 只可惜學外環境差小小, 我老公唔鐘意碧濤好舊周圍滴水, 其實間學校幾好架, 你可以放心啦.....
至於呂小就真係又愛又狠啦, 因為真係一間好學校, 不過有真 ...


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2876#
發表於 09-5-29 15:30 |只看該作者
我無去私家呀...7月睇下醫生點睇先...

原帖由 ^.^morris 於 09-5-27 15:18 發表
littercar 你有無帶亞仔去私家做評估,因我前日帶亞仔去做治療,姑娘同我講可以apply資助....so我就問下你有無去私家,


別墅

積分: 769


2877#
發表於 09-5-29 16:07 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-5-27 19:25 發表
唉...中招啦, 今日去左睇醫生, 有少少發燒, 37.8度, 當時好驚呀 , 唔知係唔係豬流感?! 醫生問我好多問題, 好彩唔係豬流感, 係普通流感姐

lee間診所好平$70(診金+3日藥), 醫生起碼用左10分鐘時間睇 ...



邊間診所咁好呢?是唔是一城里面架?

我平時去開21座附近的果個女西醫,一般情況下要200蚊,包診金同埋3日藥...

[ 本帖最後由 stellarlj 於 09-5-29 16:08 編輯 ]


大宅

積分: 3513


2878#
發表於 09-5-29 17:55 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-5-29 15:30 發表
我又唔覺環境好差..更加無留意有滴水...我反而覺得佢空氣流通...同真係細左少少...

唔係環境好差, 只係我c6小小唔滿意, 但你講得對, 空氣流通- e+真係好重要, 不過佢都唔算細嘅, 麻雀雖小, 五臟俱全...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2879#
發表於 09-5-30 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 704


2880#
發表於 09-6-1 13:23 |只看該作者
浸信會醫院社區診所係瀝源Shatin Baptist Church
d藥ok, 醫到牙肉痛, 但是喉嚨痛就未醫好, 唯有睇返以前睇開的醫生, 係葵芳(好遠), 而家好返好多啦


原帖由 stellarlj 於 09-5-29 16:07 發表



邊間診所咁好呢?是唔是一城里面架?

我平時去開21座附近的果個女西醫,一般情況下要200蚊,包診金同埋3日藥...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo