親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


大宅

積分: 3663


2861#
發表於 16-5-19 23:18 |只看該作者
樓主,我7月頭兩大一小,三日兩夜,住西門町愛悅酒店,下午1點桃園機場落機,5點上機返香港,想去五份埔,饒河夜市,兒童新樂園,行下西門町,想食燒肉,上引水產,唔知點plan行程好呀


珍珠宮

積分: 34040


2862#
發表於 16-5-21 11:56 |只看該作者
3514 發表於 16-5-19 05:23
請問菜瓜水點用架?thx!

http://www.cucumber.com.tw/mobile/index.php?webtype=1

廣源良菜瓜水,是保濕化妝水,即 toner!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2863#
發表於 16-5-21 12:00 |只看該作者
SYLAM9663 發表於 16-5-19 23:18
樓主,我7月頭兩大一小,三日兩夜,住西門町愛悅酒店,下午1點桃園機場落機,5點上機返香港,想去五份埔, ...

三日兩夜……時間好倉促!
◆五份埔,饒河夜市,可同一天去。

◆兒童新樂園,上引水產,傍晚行下西門町,想食燒肉。
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3663


2864#
發表於 16-5-21 18:01 |只看該作者
唔該哂,如果想食燒肉(熊一定田季發爺)邊間好食d呢?


別墅

積分: 816


2865#
發表於 16-5-21 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

請問9/6-10/6 台灣係咪放連假? 如果公眾假期台灣商店會唔會公休定係只有法定機構公休?


珍珠宮

積分: 34040


2866#
發表於 16-5-21 19:24 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 16-5-21 18:29
請問9/6-10/6 台灣係咪放連假? 如果公眾假期台灣商店會唔會公休定係只有法定機構公休?
...

http://news.hopetrip.com.hk/area/taiwan/holiday-2016.html
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2867#
發表於 16-5-21 19:26 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 16-5-21 18:29
請問9/6-10/6 台灣係咪放連假? 如果公眾假期台灣商店會唔會公休定係只有法定機構公休?
...

商店都會開門!政府部門、银行 、公共機構 closed!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2868#
發表於 16-5-21 19:45 |只看該作者
SYLAM9663 發表於 16-5-21 18:01
唔該哂,如果想食燒肉(熊一定田季發爺)邊間好食d呢?

不清楚!
http://rmlove30.pixnet.net/blog/post/10864132-西門町‧熊一燒肉吃到飽

http://cheberry0110.pixnet.net/blog/post/175919451-『taipei臺北美食』臺北西門町單點燒肉店nico

http://rmlove30.pixnet.net/blog/post/9925610-台北西區‧燒匠火烤吃到飽
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2869#
發表於 16-5-21 19:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 16-5-21 19:56 編輯

http://travel.ettoday.net/article/700586.htm

轉載:
高雄市區中的「忘憂森林」
Screenshot_2016-05-21-19-55-10.JPEG


珍珠宮

積分: 34040


2870#
發表於 16-5-21 20:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 16-5-21 20:03 編輯

http://www.news99.site/?post=172871

轉載:
台灣必去超漂亮景點


珍珠宮

積分: 34040


2871#
發表於 16-5-22 13:41 |只看該作者

回覆樓主:

光南大批發門市

http://knn.com.tw
002.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2872#
發表於 16-5-22 13:50 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-17 19:53
在台北車站,先去M區,再轉去Z區,在Z4出口出,即到新光三越,在旁邊街直入後街即見!
...

光南大批發
Screenshot_2016-05-22-13-48-35.JPEG
台北車站文具.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2873#
發表於 16-5-22 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

台北車站周邊
633999616769030000_tb475.JPEG
TIGmapB.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2874#
發表於 16-5-24 17:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 16-5-24 17:35 編輯

https://www.walkerland.com.tw/subject/view/111239

轉載:
五家在台濃厚日式的甜點店


珍珠宮

積分: 34040


2875#
發表於 16-5-24 19:12 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.gotrip.hk/travel_hacker/%E6%8E%9F%E7%88%86%E5%96%BC%E9%BB%9E%E7%AE%97%E8%A1%8C%E6%9D%8E%E6%90%8D%E6%AF%803%E5%A4%A7%E6%B3%A8%E6%84%8F%E4%BA%8B%E9%A0%85/

轉載:
掟爆喼點算??……行李損毀3大注意事項!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2876#
發表於 16-5-25 20:43 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
#Walker愛美食 假期不遠!該來約約三五好友出來吃肉了~

大部分吃到飽品質都差強人意
但這家不得了啊~食材新鮮又豐富!!
現在還有優惠活動!即日起至五月底,只要平日四人同行拍照打卡,就送『特級Prime美國背肩巨無霸牛排一份』❗️
還有五天的機會啊~~還不快衝(emoji)(emoji)(emoji)

https://www.walkerland.com.tw/article/view/115202
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2877#
發表於 16-5-27 19:00 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
【騙徒手法層出不窮】大家去台灣士林夜市幫襯水果檔要小心!因為分分鐘係黑店,開天殺價劏到你一頸血。唔想中計即睇:www.gotrip.hk/?p=107635
#駐場博客:國際通 国際通りエリア
▼窮遊福音 | 台北捷運 3大抵坐車票
www.gotrip.hk/?p=120595
▼台北美食 | 22cm雙汁味噌炸豬扒
www.gotrip.hk/?p=83915
▼台北人龍店 | 必試Pantone粉色果汁
www.gotrip.hk/?p=76726

#GOtip台灣 #GOtrip台北 #台灣
http://www.gotrip.hk/columns/%e9%81%8a%e5%8f%b0%e7%81%a3%e6%ba%ab%e9%a6%a8%e6%8f%90%e7%a4%ba%e5%a3%ab%e6%9e%97%e5%a4%9c%e5%b8%82%e8%a6%81%e5%b0%8f%e5%bf%83%e5%a4%a9%e5%83%b9%e6%b0%b4%e6%9e%9c%e6%aa%94%e5%b0%88%e5%9d%91/
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2878#
發表於 16-5-27 19:01 |只看該作者
wai001 發表於 16-5-27 19:00
轉載:
【騙徒手法層出不窮】大家去台灣士林夜市幫襯水果檔要小心!因為分分鐘係黑店,開天殺價劏到你一頸 ...

大家去台灣,宜去''傳統市場''或超市買水果,便宜又大件!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 7673


2879#
發表於 16-5-29 23:42 |只看該作者

回覆樓主:

請問台北邊到有得買有殼既風乾龍眼乾同荔枝乾,上年親戚買完 番來 超好食,但佢都唔知邊到買我上網查左都無


珍珠宮

積分: 34040


2880#
發表於 16-5-31 20:12 |只看該作者
mislcshan 發表於 16-5-29 23:42
請問台北邊到有得買有殼既風乾龍眼乾同荔枝乾,上年親戚買完 番來 超好食,但佢都唔知邊到買我上網 ...

http://hanasang.pixnet.net/blog/post/40113605-便宜好吃的桂味荔枝乾
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo