立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2968
子爵府
積分: 10503
原帖由 julieann 於 09-2-5 15:42 發表 掛住你地嘛~~ 我"痴"完, 等一陣乾左泵漲佢睇下點.....買吹氣果d真係煩, 但唔係吹氣果d又唔好玩..... 真係想知點解milk果個咁耐都仲keep到, 我地呢個兩個月就漏氣.... ...
伯爵府
積分: 18922
原帖由 B~ma 於 09-2-5 03:48 PM 發表 我屋企都有個波波池,不過就唔係膠做,佢係D帆布料(應該咁叫),真係冇膠果D咁好玩,冇咁彈
原帖由 elkykit 於 09-2-5 03:48 PM 發表 做咩無情情會咁架??? 穿咗呀???
原帖由 B~ma 於 09-2-5 03:51 PM 發表 原來你地都喜歡,遲D有機會就相約去飲丫
原帖由 julieann 於 09-2-5 15:51 發表 唔知係咪我妹囉, 上次佢一入去同wallace玩, 第二日就漏氣, 之後我話你呀, 肥得滯整爆wallace個波波池呀....
原帖由 B~ma 於 09-2-5 15:51 發表 原來你地都喜歡,遲D有機會就相約去飲丫
原帖由 elkykit 於 09-2-5 03:52 PM 發表 哈哈...叫姨姨賠呀
原帖由 julieann 於 09-2-5 15:56 發表 下次有咩想買就搵姨姨~
原帖由 B~ma 於 09-2-5 03:59 PM 發表 你等陣泵漲再睇下囉,你仔仔會唔會喊咖 我個仔以前會因為佢喜歡既玩具壞左而喊 而家就唔會喊,但就會唔開心
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:04 發表 e....唔知係BK有問題窕係我有問題
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:10 發表 BK成日都有問題架啦...但今日又好似正常喎!!! 做咩呀???
原帖由 B~ma 於 09-2-5 04:11 PM 發表 去飲野都真係要夾下時間,有時有屋企人幫手照顧佢時, 我地去拍拖都會心掛掛,去耐D都會掛住,哈哈
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:12 發表 我頭先D野睇唔到,而家又冇晒D表情......
別墅
積分: 982
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy