跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2861#
發表於 04-11-12 10:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SBB-theking 寫道:
草本, 謙謙終於 = Ernest 嗱??! :mrgreen:

你唔喜歡有個A字嘛!
就叫做 Ernest 囉!

佢又分Part 1 & 2咁食奶喇!


侯爵府

積分: 24274


2862#
發表於 04-11-12 10:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

多謝絲&Cecilia!

駿駿同弟弟張相好warm呀!
我同SBB-theking都未同亞仔映全家福呀!!


琥珀宮

積分: 165356


2863#
發表於 04-11-12 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

下 周 三 氣 溫 降 至 17 ℃




【 本 報 訊 】 香 港 天 文 台 預 料 , 一 股 清 勁 的 東 北 季 候 風 將 在 下 周 為 本 港 帶 來 較 涼 的 天 氣 , 下 周 三 及 周 四 的 最 低 氣 溫 將 下 跌 至 攝 氏 十 七 度 。 本 港 今 日 天 氣 預 測 , 氣 溫 介 乎 攝 氏 二 十 四 至 二 十 六 度 , 大 致 多 雲 , 有 一 兩 陣 雨 , 吹 和 緩 東 至 東 北 風 , 稍 後 風 勢 增 強 。 展 望 周 末 期 間 部 份 時 間 有 陽 光 , 氣 溫 二 十 四 至 二 十 七 度 。 下 周 初 顯 著 轉 涼 , 下 周 一 氣 溫 下 降 至 十 九 度 , 周 二 跌 至 十 八 度 , 大 致 多 雲 ; 而 下 周 三 至 周 四 , 氣 溫 更 下 跌 至 只 有 十 七 度 , 大 致 天 晴 及 乾 燥 。




別墅

積分: 554


2864#
發表於 04-11-12 10:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

草本, 謙謙個名要低調D架! ^^


侯爵府

積分: 24274


2865#
發表於 04-11-12 10:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SBB-theking 寫道:
草本, 謙謙個名要低調D架! ^^

知喇!
眠一眠先.
11:30再起身準備餵奶!!


子爵府

積分: 12555


2866#
發表於 04-11-12 10:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


各位坐緊月靚媽、未生嘅靚媽,

記得著多件衫呀,下星期開始凍啦,唔好冷'親'。

:mrgreen:
tw,
特別係你呀,著多件衫,唔好再冷'親'呀。

:mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


2867#
發表於 04-11-12 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada,
我昨晚半夜起身抱bb餵奶時, 突然間個身振哂, 好似發冷甘, 但係我個頭熱到出哂汗喎, 不過, 大家坐緊月子真係要小心身體, 著多件衫至得!


男爵府

積分: 7640


2868#
發表於 04-11-12 10:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,

BB個樣日日都吾同, 甘就一於今日影張全家福啦!
我老公係屋企用腳架影咋!

kyleung 寫道:
多謝絲&Cecilia!

駿駿同弟弟張相好warm呀!
我同SBB-theking都未同亞仔映全家福呀!!


子爵府

積分: 12555


2869#
發表於 04-11-12 11:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunchunmama,
你仔仔好靚仔呀。 :mrgreen:
半夜會涼D,你半夜起身要披件衫先至好餵奶,就算頭熱、出哂汗,你都坐陣至除。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3065


2870#
發表於 04-11-12 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Carol,
今日係你牛一呀! 祝生日快樂! 身體健康! 謙謙肥肥白白! 聰明伶俐!
話你知, 我個侄仔個名都有個謙字, 叫"誼謙".


子爵府

積分: 14830


2871#
發表於 04-11-12 11:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Carol,

[size=medium]Happy Birthday to You !!!

[size=medium]祝身體健康 !!!


男爵府

積分: 6998


2872#
發表於 04-11-12 11:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

草本...牛一快樂呀! 今年有謙謙陪你過一定好開心!


大宅

積分: 3065


2873#
發表於 04-11-12 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunma,
早兩日係你牛一呀! 補祝你生日快樂! 身體健康! chunchun同細佬相親相愛!
chunchun係咪好錫細佬架? 有無幫你手照顧細佬?


男爵府

積分: 6998


2874#
發表於 04-11-12 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunchunma...駿駿同bb兩兄弟好似樣呀!一個餅印!


大宅

積分: 4607


2875#
發表於 04-11-12 11:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

周先生急 call, 去叉電先, 晏 d 先再 chat 過


子爵府

積分: 12555


2876#
發表於 04-11-12 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=xx-small]引文
______________________________________

[size=x-small]紅孩兒 寫道:

[size=x-small]chunma,
[size=x-small]早兩日係你牛一呀! 補祝你生日快樂! 身體健康! chunchun同細佬相親相愛!
______________________________________

chunma,
原來早兩日都係你牛一,我唔知,希望你唔好介意,依家先至同你講聲:


[size=xx-large]生日快樂,身體健康

[size=x-large]日日都咁靚

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


2877#
發表於 04-11-12 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman...噤妳喂人奶時, e.g. 喂緊左邊, 右邊會唔會"流"奶呀? 會即係代表夠奶架啦.

mamajoe/草本....妳地去邊樹擺滿月呀? 我可能去聘珍樓呀. 有冇其他平靚正推介. ?-(

rolexma.... 似貓王 ?-(

草本... 生日快樂呀

all....陪月教燉鹿茸/參, 首先將雞/元肉/己子...等材料燉兩個鐘, 然後先將湯取出, 將鹿茸/參放入湯中再燉4個鐘.


男爵府

積分: 6998


2878#
發表於 04-11-12 11:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cindy...喺?只係試過幾次係咁咋喎!呢幾日唧少少出嚟好水添呀!都唔知要唧幾多先至係奶白色呀!好水嗰d阿b唔飽嘛,但係後奶出時阿b又啜到好攰啦!


大宅

積分: 3899


2879#
發表於 04-11-12 11:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman... 係架, 開頭d奶係好水架, 所以喂人奶唔洗飲水囉.


男爵府

積分: 6998


2880#
發表於 04-11-12 11:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

你個b宜家食幾耐至會停呀?係咪不停咁啜呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo