跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


2861#
發表於 05-10-13 17:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
緊係, 你地眼太大嗎. miss左有咩奇啫


有幾大啫? [/quote]

吾會大到跌出黎掛?? 我驚架!


伯爵府

積分: 15050


2862#
發表於 05-10-13 17:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你唔記得我得要mr so既真傳咩


咁要睇睇你個盤開成點先得啦,如果係女.....我就信你掂。 [/quote]
你話我呢胎呀. 我真係無所謂仔女我都好happy. 真架.


伯爵府

積分: 15050


2863#
發表於 05-10-13 17:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[quote]
聰明豆 寫道:
[quote]
Shirleywuwu 寫道:
阿豆,
唔好 :-( ,以後唔好買”窩輪”


侯爵府

積分: 21322


2864#
發表於 05-10-13 17:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
[quote]
Shirleywuwu 寫道:
各位放工走啦 bye bye

bye 我今日又要等老公呀 [/quote]

舊石依傢多左d野, 記得去加返呀!


伯爵府

積分: 15050


2865#
發表於 05-10-13 17:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
你係醫生嚟架?你點知會生女架?


醫生都吾會未有就知啦!!

妳吾記得喇, 如花相士嘛!! [/quote]
係呀, 信我啦 信我啦 信我啦 信我啦


伯爵府

積分: 15050


2866#
發表於 05-10-13 17:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
緊係, 你地眼太大嗎. miss左有咩奇啫


有幾大啫? [/quote]

吾會大到跌出黎掛?? 我驚架! [/quote]
好難講


侯爵府

積分: 21322


2867#
發表於 05-10-13 17:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你話我呢胎呀. 我真係無所謂仔女我都好happy. 真架.


啱既! 啱既! 是但啦!! 妳話嘜就嘜啦!! 小氣架!!!


伯爵府

積分: 15050


2868#
發表於 05-10-13 17:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
舊石依傢多左d野, 記得去加返呀!

多左d咩呀


侯爵府

積分: 21322


2869#
發表於 05-10-13 17:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔知就唔好亂咁根人買啦, 又唔係小數目. 今次當買個教訓啦.


仲講d咁既說話!! :evil: :evil:


伯爵府

積分: 16171


2870#
發表於 05-10-13 17:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

吾會大到跌出黎掛?? 我驚架!


唔跌都驚啦~


伯爵府

積分: 15050


2871#
發表於 05-10-13 17:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔知就唔好亂咁根人買啦, 又唔係小數目. 今次當買個教訓啦.


仲講d咁既說話!! :evil: :evil: [/quote]
我講真心話. 買呢d野要做好多research架, 好似我好想買hsbc我都睇左幾年啦. 外幣我只會買澳元, 因我都留意左幾年, 一到我心目中個價我先會買. earn得少不過我唔會提心吊膽. 我玩我熟果d咋. 


伯爵府

積分: 16171


2872#
發表於 05-10-13 17:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
係呀, 信我啦 信我啦 信我啦 信我啦


嘩~~~ 仲驚, 你好似個d邪邪地既教咁...係咁叫人信你,我真係睬你都傻。 :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 15050


2873#
發表於 05-10-13 17:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀, 信我啦 信我啦 信我啦 信我啦


嘩~~~ 仲驚, 你好似個d邪邪地既教咁...係咁叫人信你,我真係睬你都傻。 :tongue: :tongue: [/quote]
唔信咪算囉 :tongue: :tongue: :tongue: 我唔like迫人架.


侯爵府

積分: 21322


2874#
發表於 05-10-13 17:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
舊石依傢多左d野, 記得去加返呀!

多左d咩呀 [/quote]

成日話人扮儍, 我以為妳好醒既添??


侯爵府

積分: 21322


2875#
發表於 05-10-13 17:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我講真心話. 買呢d野要做好多research架, 好似我好想買hsbc我都睇左幾年啦. 外幣我只會買澳元, 因我都留意左幾年, 一到我心目中個價我先會買. earn得少不過我唔會提心吊膽. 我玩我熟果d咋. 


洗無呀?? 個個學妳睇幾年, 經濟點復甦呀???


侯爵府

積分: 21322


2876#
發表於 05-10-13 17:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

如花,
妳既新蒲點啱傾嘛??


伯爵府

積分: 16171


2877#
發表於 05-10-13 17:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔知就唔好亂咁根人買啦, 又唔係小數目. 今次當買個教訓啦.


我襯家個教訓已經係好大架啦。 :-( :-(


伯爵府

積分: 16171


2878#
發表於 05-10-13 17:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔信咪算囉 :tongue: :tongue: :tongue: 我唔like迫人架.


嘻嘻~~ 我都唔like俾人迫既。


伯爵府

積分: 15050


2879#
發表於 05-10-13 17:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
舊石依傢多左d野, 記得去加返呀!

多左d咩呀 [/quote]

成日話人扮儍, 我以為妳好醒既添?? [/quote]
我覺得呢排我蠢左好多


伯爵府

積分: 15050


2880#
發表於 05-10-13 17:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我講真心話. 買呢d野要做好多research架, 好似我好想買hsbc我都睇左幾年啦. 外幣我只會買澳元, 因我都留意左幾年, 一到我心目中個價我先會買. earn得少不過我唔會提心吊膽. 我玩我熟果d咋. 


洗無呀?? 個個學妳睇幾年, 經濟點復甦呀??? [/quote]
經濟復甦係要靠你地呢d有$$人唔係我呢d窮人.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo