立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 64904
原帖由 tp168 於 13-03-11 發表 我下一次就係想試用乾豆功能整杏仁合桃糊喇
翡翠宮
積分: 81530
worldrecord 發表於 13-3-11 01:24 乾豆好似煲左至打豆,應該唔會太傷
瑪瑙宮
積分: 135797
珍珠宮
積分: 46466
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:19 你有好多積分喎
Cayee 發表於 13-3-11 01:26 點解要用乾豆功能唔係用五谷咩?
原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表 好毒,我成日想買呢整杏仁茶
大宅
積分: 4342
原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表 唔好講,我唔想聽
Cayee 發表於 13-3-11 01:09 我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。
原帖由 worldrecord 於 13-03-11 發表 恭喜你,咁快找到下個目標
原帖由 tp168 於 13-03-11 發表 乾豆要煲架? 其實我都唔知呢個mode點用,說明書唔係講得好清楚 ...
worldrecord 發表於 13-3-11 01:29 唔係呀,個程式係煲左先,然後至打豆,再慢慢打
worldrecord 發表於 13-3-11 01:41 我而家玩緊mode 9 \"布里歐程式"呀!聽朝唔知有無包做早餐呢? ...
豬豬822 發表於 13-3-11 01:32 首領使唔使開多個豆漿、豆渣Group,專教點配點溝,豆渣可以整咩食 ...
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:28 日日諗住整乜好野畀魔公食就得, 唔好畀個腦想其他野
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:26 我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~!
原帖由 tp168 於 13-03-11 發表 好邪惡嘅布里歐呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy