烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


水晶宮

積分: 64904


2861#
發表於 13-3-11 01:26 |只看該作者

引用:Quote:bobosweet+發表於+13-3-11+01:21+好

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
我下一次就係想試用乾豆功能整杏仁合桃糊喇
點解要用乾豆功能唔係用五谷咩?



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2862#
發表於 13-3-11 01:26 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 01:24
乾豆好似煲左至打豆,應該唔會太傷
乾豆要煲架?
其實我都唔知呢個mode點用,說明書唔係講得好清楚


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2863#
發表於 13-3-11 01:26 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 13-3-11 01:27 編輯

我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~!


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2864#
發表於 13-3-11 01:26 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:19
你有好多積分喎

我覺得貴ga但依家用積分換又有折平好多,我先捨得買2隻大ga用嚟燉湯,其他用嚟整甜品同布甸

  


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2865#
發表於 13-3-11 01:27 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:26
點解要用乾豆功能唔係用五谷咩?
我想試下呢個mode


水晶宮

積分: 64904


2866#
發表於 13-3-11 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-03-11+發表我地

原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
好毒,我成日想買呢整杏仁茶
我都係因為想整杏仁茶,芝麻糊所以先買架不過仲未整過 而家整下豆漿豆花已經覺得好好玩



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 4342


2867#
發表於 13-3-11 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬豬822+於+13-03-11+發表我

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
唔好講,我唔想聽
恭喜你,咁快找到下個目標




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2868#
發表於 13-3-11 01:28 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:09
我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。
cheer up
多d上黎吹水,唔好收埋自己


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2869#
發表於 13-3-11 01:28 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:09
我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。
日日諗住整乜好野畀魔公食就得, 唔好畀個腦想其他野


水晶宮

積分: 64904


2870#
發表於 13-3-11 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表唔好

原帖由 worldrecord 於 13-03-11 發表
恭喜你,咁快找到下個目標
冇啊,唔准講恭喜



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 4342


2871#
發表於 13-3-11 01:29 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+01:24+

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
乾豆要煲架?
其實我都唔知呢個mode點用,說明書唔係講得好清楚
...
唔係呀,個程式係煲左先,然後至打豆,再慢慢打




珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2872#
發表於 13-3-11 01:32 |只看該作者
首領使唔使開多個豆漿、豆渣Group,專教點配點溝,豆渣可以整咩食
  


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2873#
發表於 13-3-11 01:34 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:09
我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。

我之前都有好多嘢想唔通,我咪係咁整嘢食,又或者一個人散步曬吓太陽,我個人覺得有幫助ga,悶ga話呢度又有好多姊妹同妳傾計
  


大宅

積分: 4342


2874#
發表於 13-3-11 01:41 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

我而家玩緊mode 9 \"布里歐程式"呀!聽朝唔知有無包做早餐呢?




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2875#
發表於 13-3-11 01:51 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 01:29
唔係呀,個程式係煲左先,然後至打豆,再慢慢打
OIC, 咁即係都可以用黎整杏仁合桃糊啦,反正呢D屋企常備存貨


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2876#
發表於 13-3-11 01:51 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 01:41
我而家玩緊mode 9 \"布里歐程式"呀!聽朝唔知有無包做早餐呢?



...
好邪惡嘅布里歐呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2877#
發表於 13-3-11 01:52 |只看該作者
豬豬822 發表於 13-3-11 01:32
首領使唔使開多個豆漿、豆渣Group,專教點配點溝,豆渣可以整咩食 ...
出面有個豆漿機吹水區呀,你唔知我地係個邊都有吹水咩


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2878#
發表於 13-3-11 01:53 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:28
日日諗住整乜好野畀魔公食就得, 唔好畀個腦想其他野


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2879#
發表於 13-3-11 01:53 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:26
我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~!


大宅

積分: 4342


2880#
發表於 13-3-11 02:10 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+01:41+

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
好邪惡嘅布里歐呀
今晚出左去遊至知P仔有個專for布里歐的程式
可以牛油後下
105t仲改進左可以選烤色同加乾果,P仔真係勁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo