烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1013


2861#
發表於 04-3-9 16:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

MAU:

我估你個爐唔夠熱,所以咁淺色,而且d麵糊一路焗一路消泡,而d麵糊未熟,所以d氣泡咁大呢,開大多d(試下開大20-30度)睇睇,因為每種焗爐就算調至一樣的溫度掣,d溫度都有出入呢。

自從自己焗日式芝士蛋糕後,減了食譜中的糖,我依家覺得e藤家d日式芝士蛋糕太甜了。

choyke:

我款焗爐係到了預設的溫度係會熄燈的。而且比較快預熱好,所以我會在打蛋白時預熱的。
但有d爐係永遠都著燈的,那麼安全起見,一開始就先預熱呢!


大宅

積分: 4462


2862#
發表於 04-3-9 16:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

maumau,
你個包咪幾靚仔丫!個蛋糕可能未夠熟.我第一次整都唔掂,你睇睇溫度同時間駛唔駛重手d.我都係用甩底模做,本來都唔入水,竟然盤水滾起時彈左入錫紙裏面都得 .失敗乃成功之母,我個芝士蛋糕都有兩個亞媽.

chokye,
通常如果個爐比較細,個蛋糕太近發熱線既話會容易焗焦而個心唔熟,可以係個表面焗好適當顏色後加蓋錫紙,就可以繼續焗熟個蛋糕而唔會成個焗焦.

小琪,
唔係太明白你既意思,如果忌廉打好左,唔會咁易塌格.你係咪用普通淡忌廉係做飾面?


大宅

積分: 3399


2863#
發表於 04-3-9 16:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta,
你保重身子呀, 焗野好燥, 收住爐先. 我地每星期都交功課你睇. ok?

至於張gin, 我去times square 見係78.- 係ifc 就mark 32.- 但過機就78. 最後, 當然係32.- 如果係去cwb博下32, 你就係賣cake decoration eg. chocolate 針, 銀珠.....個架既對面, 有蛋糕模賣果個架, 不過, 係lee 個架既背脊先至找到. 仲要係眼睛水平線既高度, 好似一塊日本城賣緊既洗碗/抹布一樣,用透明袋入住, 封面有圖像係搓粉/給cookie 模 / 包住個粉團放入雪櫃. 唔知打得清楚否, 係咁上下啦. :-P


大宅

積分: 4334


2864#
發表於 04-3-9 16:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta :

你真係要保重身體, 你病左, 囡囡點算! 開爐 ---- 來日方長啦! :-P

cottontail :

carb meat sandwich 未試過, 找日試下.

各位 :

我想問下, 你地有冇買蛋糕轉轉盤, 呢方便"敏" cream 果d 呢, 我想買, 但見到成 $8x-$11x 一個, 不付合我的 budget.


大宅

積分: 4462


2865#
發表於 04-3-9 16:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
以前我睇cookeasy,佢地話係實惠或十蚊店個類鋪頭買個d圓型轉轉盤(裝豉油,油.鹽,胡椒粉個d)一樣得.我都係用呢d咋,當然唔會好似成百蚊個d咁pro,不過都OK架.

mau,
Time Square個間我星期六至去望過,真係mark 78個大洋架.


大宅

積分: 2106


2866#
發表於 04-3-9 16:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
去友誠家品買個電腦mon轉盤@18.-我用緊,放8"蛋糕好fit,有半寸邊多出比你敏.
實惠$10鼓油轉盤
唔好買專用果d啦!好貴呀!

sheeta,
小心身體呀!好返再焗焗焗


大宅

積分: 2106


2867#
發表於 04-3-9 16:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

blythemia,
give me five

各位,
如果真係買塊gin的話,最好去ifc果間,因為唔知佢mark錯price定係得ifc呢間大特價,得佢係mark $32咋,有買趁手啦!


別墅

積分: 517


2868#
發表於 04-3-9 17:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

等我都要試試先, 我次次整完都失敗. 好有挫敗感呀. 次次做完出離都唔食得, 硬硬咁. 仲有D粉味道. 點解我咁失敗架.

我覺得你地個個都好利害, 我個D連CAKE 都唔叫得. 餅都唔算呀. :-x


大宅

積分: 1013


2869#
發表於 04-3-9 17:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

choyke 寫道:
等我都要試試先, 我次次整完都失敗. 好有挫敗感呀. 次次做完出離都唔食得, 硬硬咁. 仲有D粉味道. 點解我咁失敗架.

我覺得你地個個都好利害, 我個D連CAKE 都唔叫得. 餅都唔算呀. :-x


唔好咁講啦!個個開頭都係咁ga la!我都唔例外,要不停學習呢!


大宅

積分: 3399


2870#
發表於 04-3-9 17:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

多謝ck 鼠, blythemia, 花花, 豆豆既批評及提點, 我個cake 已有4個阿媽, 我會再小心, 用心, 靜心 d 去做好佢. 不負ck 鼠既獨門秘方.

choyke,
你睇下我就知道, 一山還有一山低喇. 唔屎怕, 又見你唔到, 只係見到個cake之馬, 唔醜唔醜. 我陪你嘛. 一日都未埋單, 都未叫失敗. 嘻嘻. 加油啦. :-P :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2871#
發表於 04-3-9 17:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1823


2872#
發表於 04-3-9 20:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔好意思, 左左大家, 報o下料先

今日去左上海街諗住去陳枝記買muffin焗盤, 45元(細12個)35元(大6個), 見到都仲係唔"寫"得買, 咁諗住上二德x, 見到有間舖買30元(大6個), 結果見到平5蚊就買左la :-P (上海街284號)

另外好似有媽咪想買忠臣牌焗爐? $295元實惠 柴灣興華村分店仲有貨

再另外, 二德x 見到有卡夫忌廉芝士2kg裝$78

報告完畢
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2873#
發表於 04-3-9 20:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1823


2874#
發表於 04-3-9 21:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

其實我行街都好烏烏o下o家 :-P 對眼唔係咁睇到野, 係咁橋入左去那間舖睇到價錢至知平o乍

咁我下次再去上海街時會去你講的間舖頭再睇睇 (有平野當然唔好少得我份) :-P
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


大宅

積分: 1013


2875#
發表於 04-3-9 23:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

今日在公司想整泡芙,買左d蛋返家,可是返到家又唔係好想整,當將d蛋拿入雪櫃,見到有6隻蛋烈左,所以局住整左泡芙呢!


子爵府

積分: 10369


2876#
發表於 04-3-9 23:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia 寫道:
maumau,
你個包咪幾靚仔丫!個蛋糕可能未夠熟.我第一次整都唔掂,你睇睇溫度同時間駛唔駛重手d.我都係用甩底模做,本來都唔入水,竟然盤水滾起時彈左入錫紙裏面都得 .失敗乃成功之母,我個芝士蛋糕都有兩個亞媽.

chokye,
通常如果個爐比較細,個蛋糕太近發熱線既話會容易焗焦而個心唔熟,可以係個表面焗好適當顏色後加蓋錫紙,就可以繼續焗熟個蛋糕而唔會成個焗焦.

小琪,
唔係太明白你既意思,如果忌廉打好左,唔會咁易塌格.你係咪用普通淡忌廉係做飾面?


Blythemia
係呀! 你好叻 ! 我真係用淡忌廉做面, 我以為任何一隻cream 都得添, 甘請問係咪要買某種cream,。 我好想整卷蛋 ,(我個仔好鍾意食架) 但係捲既時候好易捲爛, 係咪代表d蛋糕唔夠軟呢? 還有是我打蛋白時, 是否如果打過頭, 溝落d材料度會有一粒粒泡, 攪極都有 。 謝謝指導!


子爵府

積分: 10369


2877#
發表於 04-3-9 23:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠
你好勁呀 ! 好羨慕呀! 睇到流口水。

mau
其實你個cheese cake都做好靚呀! 加油呀!


男爵府

積分: 8828


2878#
發表於 04-3-10 00:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

等我講D瘀野比大家笑o下, 話說我今晚跟先前某個媽咪個朱古力蛋糕recipe 做啦, 整呀整, 整呀整, 好快攪匀咗, o米(那那林)擺入焗爐啦, 好喇.........過咗幾分鐘, 我望到枱上有d野係度, 隻眼當堂放大幾倍, 我竟然唔記得放牛油呀. 天呀, 結果焗完之後, 雖然賣相同味道都不錯, 但就有d(鞋口)囖.

另外, 今次個蛋糕係用乳化劑的, 所以幾易做, 我希望不久將來,可以唔用都做到又鬆又軟啦 :-P


大宅

積分: 1013


2879#
發表於 04-3-10 00:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[quote]
HarryMaMa 寫道:
等我講D瘀野比大家笑o下, 話說我今晚跟先前某個媽咪個朱古力蛋糕recipe 做啦, 整呀整, 整呀整, 好快攪匀


大宅

積分: 1159


2880#
發表於 04-3-10 04:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,mau,
上次我整奶油包包都係一凍左就唔好食同硬,要叮番熱個包先得呀,都唔知點解會咁

choyke,
你整蛋糕係咪用自發粉黎整??

唔好灰心,岩岩學整蛋糕係咁,我學整果陣都掉左好多個好難食既蛋糕 :-P

sheeta,
唔舒服唔好開爐住,抖多 d ,好番先開爐啦

ck鼠,
比個泡芙我做消夜

harrymama,
講起瘀野,我諗我仲瘀過你,早排成日整敏敏芝士蛋糕,次次個蛋糕整出黎都唔好濕同一切開就成個蛋糕都爛晒,整左4-5個都係咁,當時個心好唔份氣,有咩理由整戚風蛋糕次次都成功,整芝士蛋糕就次次都失敗,後尾先知原來我之前失敗左果幾個芝士蛋糕,係失敗在我未焗熟就拎左出黎!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo