Blythemia 寫道:
maumau,
你個包咪幾靚仔丫!個蛋糕可能未夠熟.我第一次整都唔掂,你睇睇溫度同時間駛唔駛重手d.我都係用甩底模做,本來都唔入水,竟然盤水滾起時彈左入錫紙裏面都得.失敗乃成功之母,我個芝士蛋糕都有兩個亞媽.
chokye,
通常如果個爐比較細,個蛋糕太近發熱線既話會容易焗焦而個心唔熟,可以係個表面焗好適當顏色後加蓋錫紙,就可以繼續焗熟個蛋糕而唔會成個焗焦.
小琪,
唔係太明白你既意思,如果忌廉打好左,唔會咁易塌格.你係咪用普通淡忌廉係做飾面?
我好想整卷蛋 ,(我個仔好鍾意食架) 但係捲既時候好易捲爛, 係咪代表d蛋糕唔夠軟呢? 還有是我打蛋白時, 是否如果打過頭, 溝落d材料度會有一粒粒泡, 攪極都有 。 謝謝指導!