跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2881#
發表於 09-6-1 14:44 |只看該作者
個電腦壞左成個星期 ~~~
重壞到整唔到c6要買個架新野 ~

自從買左 disney 張annual pass 成鬼日入左去玩 ..

各位媽媽有個好介紹weekend 帶小朋友去邊度玩好呀 ?

之前入左珀麗灣羅亞方舟玩, 甘岩鬼甘大雨個幾日 ..
無得去outdoor d 公園, 剩係去左佢d 展覽館 ..
不過未係好岩阿女玩 .. 我唸起碼初小先岩 ..


大宅

積分: 3513


2882#
發表於 09-6-1 15:35 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-1 14:44 發表
個電腦壞左成個星期 ~~~
重壞到整唔到c6要買個架新野 ~

自從買左 disney 張annual pass 成鬼日入左去玩 ..

各位媽媽有個好介紹weekend 帶小朋友去邊度玩好呀 ?

之前入左珀麗灣羅亞方舟玩, 甘岩鬼甘大雨個幾日 ..
...

唔怪得咁耐唔見你啦...
有時真係唔知同佢地邊度玩好, 不過夏天有多個地方去-游水, 星期六上午先同呀臭去左呂小個公園玩, 可惜冇小朋友, 呀臭好失望, 不停問點解冇小朋友架, 佢只係玩左一次滑梯就話返屋企啦.


禁止訪問

積分: 4430


2883#
發表於 09-6-1 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


2884#
發表於 09-6-2 13:34 |只看該作者
咩今日冇人係到嘅???
好似我個仔去到公園:"點解冇小朋友嘅???"


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2885#
發表於 09-6-2 13:46 |只看該作者
整水電千析唔好幫趁街市生果鋪果邊起第一檔, 好似叫東x or x 城 ...
之前我搵佢整toilet 水箱整到我想c ...

銀城金輝係貴d, 但係阿哥哥仔好得架 ~


原帖由 margelee 於 09-6-1 23:55 發表
Which "interior design" shop and "water electricity" is good in City One?


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2886#
發表於 09-6-2 15:22 |只看該作者
各位....我計劃有變....因為新工人思鄉....成日發呆...唔放心交吵仔俾佢睇....所以我聽日搬喇...正式成為一城之友....仔仔暫時會俾住係MOS既朋友屋企....遲D再有安排.....最唔想再請工人.....依家一個人執屋仲要照顧呀仔....好忙....


別墅

積分: 769


2887#
發表於 09-6-2 15:58 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-2 13:46 發表
整水電千析唔好幫趁街市生果鋪果邊起第一檔, 好似叫東x or x 城 ...
之前我搵佢整toilet 水箱整到我想c ...

銀城金輝係貴d, 但係阿哥哥仔好得架 ~


唔知果間金輝整唔整空調滴水呢?
我樓上個部空調真是好煩啊,晚晚都滴水,搞到無覺好訓,我打算在一城搵個師傅看看...唔知你地有無試過咁的問題呢,或者有好的師傅介紹呢? 多謝...


別墅

積分: 769


2888#
發表於 09-6-2 15:59 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-6-2 15:22 發表
各位....我計劃有變....因為新工人思鄉....成日發呆...唔放心交吵仔俾佢睇....所以我聽日搬喇...正式成為一城之友....仔仔暫時會俾住係MOS既朋友屋企....遲D再有安排.....最唔想再請工人.....依家一個人執屋仲要照顧 ...


聽你咁講,都deng你辛苦呀,加油啊!


大宅

積分: 3513


2889#
發表於 09-6-2 16:23 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 09-6-2 15:22 發表
各位....我計劃有變....因為新工人思鄉....成日發呆...唔放心交吵仔俾佢睇....所以我聽日搬喇...正式成為一城之友....仔仔暫時會俾住係MOS既朋友屋企....遲D再有安排.....最唔想再請工人.....依家一個人執屋仲要照顧 ...

本來應該好開心歡迎你搬來一城, 不過突然冇工人又真係煩d, 我有d fr工人放假都已經想死啦, 我就一直都係冇工人, 所以都捱得住, 亦都係咁都唔係好夠胆請朋友來我屋企, 因為真係一個"亂" 字... anyway有咩幫手就出聲啦!
咁仔仔習慣唔習慣呀, 要搵人出來吹下水, or 真係唔掂想搵人同你睇下仔 (我估1-2hr... 我都ok掛, 哈哈, 未試過)
點都好... 歡迎你搬來一城啦, 希望你同仔仔住得開心啦!


大宅

積分: 3513


2890#
發表於 09-6-2 16:28 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-2 13:46 發表
整水電千析唔好幫趁街市生果鋪果邊起第一檔, 好似叫東x or x 城 ...
之前我搵佢整toilet 水箱整到我想c ...

銀城金輝係貴d, 但係阿哥哥仔好得架 ~

我都係街市入面最尾果檔, 亦係唔掂, 先後整左3次, 捱左幾個月, 最近又開始唔得....


別墅

積分: 704


2891#
發表於 09-6-2 18:52 |只看該作者
你今日放假? 我今日下午冇去呂小, 去左濱景向城門河的公園, 我多數下午3:00後得閒, 會同仔仔落街, 如你放假可搵我
謙謙好鍾意同哥哥玩嫁...

原帖由 pangchaimami 於 09-6-2 13:34 發表
咩今日冇人係到嘅???
好似我個仔去到公園:"點解冇小朋友嘅???"


別墅

積分: 704


2892#
發表於 09-6-2 19:10 |只看該作者
歡迎

突然冇工人又要搬屋又要湊仔, 我明白真係好辛苦...
有咩幫手就出聲, 大家互相幫忙, 吹下水都得嫁

原帖由 littlecar 於 09-6-2 15:22 發表
各位....我計劃有變....因為新工人思鄉....成日發呆...唔放心交吵仔俾佢睇....所以我聽日搬喇...正式成為一城之友....仔仔暫時會俾住係MOS既朋友屋企....遲D再有安排.....最唔想再請工人.....依家一個人執屋仲要照顧 ...


大宅

積分: 4995


2893#
發表於 09-6-2 23:06 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-1 14:44 發表
個電腦壞左成個星期 ~~~
重壞到整唔到c6要買個架新野 ~

自從買左 disney 張annual pass 成鬼日入左去玩 ..

各位媽媽有個好介紹weekend 帶小朋友去邊度玩好呀 ?

之前入左珀麗灣羅亞方舟玩, 甘岩鬼甘大雨個幾日 ..
...



咁岩既, 我524 都去左方舟, 又係好大雨, 冇去花園. 不過好在之前跟學校去過者. 524果日勁勁勁多人. 排隊排好耐. 上次跟學校星期六去都冇乜人, 都幾好玩. 不過524果日就真係唔多掂. 落住雨要係露天地方排隊, 差不多排成個鐘. 累死人.


大宅

積分: 4995


2894#
發表於 09-6-2 23:07 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-6-1 15:35 發表

唔怪得咁耐唔見你啦...
有時真係唔知同佢地邊度玩好, 不過夏天有多個地方去-游水, 星期六上午先同呀臭去左呂小個公園玩, 可惜冇小朋友, 呀臭好失望, 不停問點解冇小朋友架, 佢只係玩左一次滑梯就話返屋企啦. ...



有冇興趣星期六朝去馬鞍山玩?? 我重未同阿仔下水禮, 星期日經常撞正落雨呢 ~~


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2895#
發表於 09-6-2 23:13 |只看該作者
你打去管理處投訴啦 .. 佢地會做野架啦 ..
滴緊果時打比佢地 .. 佢地會話上去你屋企睇 ..
你方便咪比佢地上黎 .. 唔得既你話小朋友訓左,
佢地會係街睇架啦 ..

我間房個位之前都甘滴 .. 投訴完就ok 架啦 ..
你夜晚12點打去都得 ~


原帖由 stellarlj 於 09-6-2 15:58 發表


唔知果間金輝整唔整空調滴水呢?
我樓上個部空調真是好煩啊,晚晚都滴水,搞到無覺好訓,我打算在一城搵個師傅看看...唔知你地有無試過咁的問題呢,或者有好的師傅介紹呢? 多謝... ...


大宅

積分: 3513


2896#
發表於 09-6-3 15:51 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-2 23:13 發表
你打去管理處投訴啦 .. 佢地會做野架啦 ..
滴緊果時打比佢地 .. 佢地會話上去你屋企睇 ..
你方便咪比佢地上黎 .. 唔得既你話小朋友訓左,
佢地會係街睇架啦 ..

我間房個位之前都甘滴 .. 投訴完就ok 架啦 ..
你夜晚12 ...

係呀... 我都試過, 投訴完好快就有管理員check, 睇到邊層, 佢地就會立即上去叫佢地停冷氣架啦.... 我仲以為係你自己部機滴水tim...


大宅

積分: 3513


2897#
發表於 09-6-3 15:54 |只看該作者
剛剛打去靈糧堂問過啦full day班滿晒, k1只可以讀am班, 好失望呀!


大宅

積分: 2224


2898#
發表於 09-6-3 16:33 |只看該作者
歡迎你呀....有咩幫手出聲啦...

原帖由 littlecar 於 09-6-2 15:22 發表
各位....我計劃有變....因為新工人思鄉....成日發呆...唔放心交吵仔俾佢睇....所以我聽日搬喇...正式成為一城之友....仔仔暫時會俾住係MOS既朋友屋企....遲D再有安排.....最唔想再請工人.....依家一個人執屋仲要照顧 ...


大宅

積分: 2224


2899#
發表於 09-6-3 16:47 |只看該作者

我屋企成日都有管理員上嚟check,但check完之後又話唔係我地間屋...好鬼煩...

原帖由 pangchaimami 於 09-6-3 15:51 發表

係呀... 我都試過, 投訴完好快就有管理員check, 睇到邊層, 佢地就會立即上去叫佢地停冷氣架啦.... 我仲以為係你自己部機滴水tim...


大宅

積分: 2224


2900#
發表於 09-6-3 16:49 |只看該作者
唔冼失望am班都好好啦....

原帖由 pangchaimami 於 09-6-3 15:54 發表
剛剛打去靈糧堂問過啦full day班滿晒, k1只可以讀am班, 好失望呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo