跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


2881#
發表於 08-8-28 12:08 |只看該作者
tammy夠高玩未?
你平時有做開運動都咁mouth:
多唔多人呀? 中華鐞好唔好睇?

我似唔似問題少婦
原文章由 jey 於 08-8-28 11:19 發表
morning.............

噚日去完海洋公園e家週身骨痛好似比人打咗一身.....


伯爵府

積分: 17542


2882#
發表於 08-8-28 14:22 |只看該作者
小朋友又開始返學啦!!!

不過我今晚先有書攞,
今年三聯都唔知攪mud鬼,
咁遲先有


男爵府

積分: 5289


2883#
發表於 08-8-28 21:06 |只看該作者
問題少婦:
tammy夠高la.玩下海盜船
呢排放暑假小咗跑步,但都唔知點解咁倦
好多人有d感到受罪,但中華鐞好靚
小小似問題少婦,有問有答生活至有樂趣



原文章由 karencircle 於 08-8-28 12:08 發表
tammy夠高玩未?
你平時有做開運動都咁mouth:
多唔多人呀? 中華鐞好唔好睇?

我似唔似問題少婦


伯爵府

積分: 17542


2884#
發表於 08-8-29 09:30 |只看該作者
早晨!!!

咁我一諗到就問多d,
等我地多d樂趣

阿囡10月頭考樂理,
睇怕要遲d先有時間去探下中華鱘
原文章由 jey 於 08-8-28 21:06 發表
問題少婦:
tammy夠高la.玩下海盜船
呢排放暑假小咗跑步,但都唔知點解咁倦
好多人有d感到受罪,但中華鐞好靚
小小似問題少婦,有問有答生活至有樂趣



...


侯爵府

積分: 20954


2885#
發表於 08-8-29 13:19 |只看該作者
早呀

諗諗下, 我都好耐冇去過 OP


伯爵府

積分: 17542


2886#
發表於 08-8-29 14:20 |只看該作者
9月尾去呀...十.一國慶前會少dd人
原文章由 cherrybibi 於 08-8-29 13:19 發表
早呀

諗諗下, 我都好耐冇去過 OP


伯爵府

積分: 17542


2887#
發表於 08-9-1 09:51 |只看該作者
早晨!

返學啦!!! 這兩日都重係返半日, 我都可以適應下
今朝起床真係好眼訓


侯爵府

積分: 20954


2888#
發表於 08-9-1 10:21 |只看該作者
早呀

今朝我都一早起身送車厘搭校車, 跟手返上去再叉多大半個鐘先返工 , 唔係我怕休克.


伯爵府

積分: 17542


2889#
發表於 08-9-1 11:38 |只看該作者
車厘幾點上車呀?
你有無諗著日日送佢上校車呢

阿囡這兩日返半日, 我都有送完佢車後返屋企訓返50分鐘
原文章由 cherrybibi 於 08-9-1 10:21 發表
早呀

今朝我都一早起身送車厘搭校車, 跟手返上去再叉多大半個鐘先返工 , 唔係我怕休克.


男爵府

積分: 5289


2890#
發表於 08-9-1 12:05 |只看該作者
morning..........

亞囡今日第1日返上年班,我噚晚唔知係咪飲咗杯9茶,成晚訓唔著,
e家想訓又要去揍囡........mouth: mouth:


伯爵府

積分: 16163


2891#
發表於 08-9-1 12:47 |只看該作者
車厘幾點要上校車呀
不如mon-fri 係琳琳度寄宿啦

原文章由 cherrybibi 於 08-9-1 10:21 發表
早呀

今朝我都一早起身送車厘搭校車, 跟手返上去再叉多大半個鐘先返工 , 唔係我怕休克.


侯爵府

積分: 20954


2892#
發表於 08-9-1 12:55 |只看該作者
車厘 7點上車, 寄宿 ... 佢就想喇, 校長湊 2個好快會暈底


伯爵府

積分: 17542


2893#
發表於 08-9-1 14:05 |只看該作者
咁家陣這個時間, 湊完囡...係咪同囡俩個攬著齊齊訓呢
原文章由 jey 於 08-9-1 12:05 發表
morning..........

亞囡今日第1日返上年班,我噚晚唔知係咪飲咗杯9茶,成晚訓唔著,
e家想訓又要去揍囡........mouth: mouth:


男爵府

積分: 5289


2894#
發表於 08-9-1 14:26 |只看該作者
o no.....亞囡唔肯訓,唔知係咪內冇見到d老c好似好high
e家食僅ice-cream降溫


原文章由 karencircle 於 08-9-1 14:05 發表
咁家陣這個時間, 湊完囡...係咪同囡俩個攬著齊齊訓呢


伯爵府

積分: 17542


2895#
發表於 08-9-1 14:51 |只看該作者
夏天...阿囡日日都話要食雪糕雪條.
原文章由 jey 於 08-9-1 14:26 發表
o no.....亞囡唔肯訓,唔知係咪內冇見到d老c好似好high
e家食僅ice-cream降溫


伯爵府

積分: 16163


2896#
發表於 08-9-1 15:43 |只看該作者
應該係比機會校長, 等佢練成一身好身手。。。。

原文章由 cherrybibi 於 08-9-1 12:55 發表
車厘 7點上車, 寄宿 ... 佢就想喇, 校長湊 2個好快會暈底


伯爵府

積分: 17542


2897#
發表於 08-9-1 16:54 |只看該作者
好悶...好悶...好悶呀............................................


伯爵府

積分: 17542


2898#
發表於 08-9-1 17:36 |只看該作者

鴻 星 開 設 月 餅 工 作 坊 - 有無興趣??

鴻 星 開 設 月 餅 工 作 坊
與 家 人 邊 賞 月 邊 食 月 餅 , 是 中 秋 人 月 兩 團 圓 的 好 時 光 , 想 再 花 多 點 心 思 ? 有 沒 有 想 過 吃 自 家 出 品 ? 鴻 星 集 團 的 月 餅 師 傅 將 於 九 月 開 設 月 餅 工 作 坊 , 詳 細 授 製 作 月 餅 的 過 程 , 由 包 餡 料 到 拍 打 餅 模 , 師 傅 都 會 逐 一 示 範 。 於 工 作 坊 內 除 了 可 為 製 成 品 拍 照 留 倩 影 , 更 可 將 月 餅 帶 回 家 中 , 與 親 友 一 同 品 嚐 極 具 心 思 的 月 餅 。 每 位 參 加 者 亦 可 獲 贈 兩 個 裝 迷 你 月 餅 一 盒 。



中 秋 月 餅 工 作 坊


■ 只 需 約 齊 十 位 好 友 便 可 自 行 開 班 , 時 間 更 彈 性 , 大 廚 變 成 私 人 授 。
日 期 : 9 月 3 日 開 始
時 間 : 3:00pm-5:00pm
地 點 : 銅 鑼 灣 時 代 廣 場 食 通 天 10 樓 1005 號 舖
      尖 沙 嘴 彌 敦 道 83-97 號 華 源 大 廈 1 樓
收 費 : $280/ 位
查 詢 : 2628 0080


水晶宮

積分: 54392


2899#
發表於 08-9-2 09:17 |只看該作者
早晨ar

開左學真係累d...同埋吾夠訓tim ka...可能尋晚包書包到好累la


伯爵府

積分: 17542


2900#
發表於 08-9-2 09:39 |只看該作者
早晨!!!

真係好眼訓

我除左小一, 之後都無包書了
原文章由 tszyau2000 於 08-9-2 09:17 發表
早晨ar

開左學真係累d...同埋吾夠訓tim ka...可能尋晚包書包到好累la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo