立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:19 發表 hi !hi!
伯爵府
積分: 18922
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:19 PM 發表 hi !hi!
大宅
積分: 2968
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:17 發表 係呀, 我個仔尋日食我mami度訓, 聽日先湊返返黎, 我地兩個都好掛住個仔呀...
侯爵府
積分: 20768
別墅
積分: 982
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:29 發表 HI..
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:27 發表 May,你好呀
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:29 發表 我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:30 發表 HELLO 皓媽~~~咁晏架??
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:32 發表 嘻...係呀~ 頭先同個仔一齊瞓晏覺.. o岩o岩起身冇耐....所以咪咁晏o羅.
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:31 發表 哦?老公轉o左1-5..唔係好o的咩??? 起碼星期6/日..多o的時間family day 嘛~
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:33 發表 亞仔開學喇喎...有無唔肯咁早起身呀???
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:29 PM 發表 我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:35 發表 佢仲未開學呀~ 呢間學校放埋呢個星期.. 下星期一先返呀!!! 搞到佢呢幾日都唔願瞓晏覺.. o係張床到玩,唔肯瞓...激c我!!!!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy