跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


2881#
發表於 09-2-5 16:20 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:19 發表
hi !hi!


HELLO 好耐無喺度見到妳喇


伯爵府

積分: 18922


2882#
發表於 09-2-5 16:21 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:19 PM 發表
hi !hi!


hihi May~


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2883#
發表於 09-2-5 16:26 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:17 發表


係呀, 我個仔尋日食我mami度訓, 聽日先湊返返黎, 我地兩個都好掛住個仔呀...


我個情況就係咁喇


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2884#
發表於 09-2-5 16:27 |只看該作者
May,你好呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2885#
發表於 09-2-5 16:29 |只看該作者
HI..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2886#
發表於 09-2-5 16:29 |只看該作者
o岩o岩瞓醒,一入o黎..大家咁熱鬧呀~


別墅

積分: 982


2887#
發表於 09-2-5 16:29 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 16:17 發表


係呀, 我個仔尋日食我mami度訓, 聽日先湊返返黎, 我地兩個都好掛住個仔呀...


我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.


子爵府

積分: 10503


2888#
發表於 09-2-5 16:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:29 發表
HI..


HELLO 皓媽~~~咁晏架??


別墅

積分: 982


2889#
發表於 09-2-5 16:30 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:27 發表
May,你好呀


Hi...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2890#
發表於 09-2-5 16:31 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:29 發表

我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.

哦?老公轉o左1-5..唔係好o的咩???
起碼星期6/日..多o的時間family day 嘛~


子爵府

積分: 10503


2891#
發表於 09-2-5 16:32 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 16:29 發表


我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.


唔怕啦...捱多幾個月等亞仔開學咪可以自己揍返囉 係喎...妳個仔係咪讀全日呀???


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2892#
發表於 09-2-5 16:32 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:30 發表
HELLO 皓媽~~~咁晏架??

嘻...係呀~
頭先同個仔一齊瞓晏覺..
o岩o岩起身冇耐....所以咪咁晏o羅.


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2893#
發表於 09-2-5 16:33 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:29 發表
HI..


你好呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2894#
發表於 09-2-5 16:33 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 16:27 發表
May,你好呀

b~ma..
你好呀~
頭先睇番o的post..
你老公守上水呀?
我老公都係守上水呀!!!


子爵府

積分: 10503


2895#
發表於 09-2-5 16:33 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:32 發表

嘻...係呀~
頭先同個仔一齊瞓晏覺..
o岩o岩起身冇耐....所以咪咁晏o羅.


亞仔開學喇喎...有無唔肯咁早起身呀???


別墅

積分: 982


2896#
發表於 09-2-5 16:35 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:31 發表

哦?老公轉o左1-5..唔係好o的咩???
起碼星期6/日..多o的時間family day 嘛~


有好有唔好啦,反而平日就見少左阿仔.唯有放工辛苦d都番屯門睇佢.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2897#
發表於 09-2-5 16:35 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-5 16:33 發表


亞仔開學喇喎...有無唔肯咁早起身呀???

佢仲未開學呀~
呢間學校放埋呢個星期..
下星期一先返呀!!!

搞到佢呢幾日都唔願瞓晏覺..
o係張床到玩,唔肯瞓...激c我!!!!!!


伯爵府

積分: 18922


2898#
發表於 09-2-5 16:36 |只看該作者
原帖由 mayho1119 於 09-2-5 04:29 PM 發表


我都好掛住阿仔.....自從老公轉左番1-5之后,只有5,6,日先見到佢,以前老公番shift反而佢平日揍阿仔番黎.



轉左1-5其實會唔會多d時間係屋企?


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2899#
發表於 09-2-5 16:36 |只看該作者
會唔會係以前係更份上偷到時間接返黎,感覺好似相處時間比起星期六日多d咁呀!?


子爵府

積分: 10503


2900#
發表於 09-2-5 16:37 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 16:35 發表

佢仲未開學呀~
呢間學校放埋呢個星期..
下星期一先返呀!!!

搞到佢呢幾日都唔願瞓晏覺..
o係張床到玩,唔肯瞓...激c我!!!!!!


咁遲先開學??? 好多都開咗喇喎!!!
唔好激氣啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo