立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 158845
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:13 發表 係咪用熱水浸脫模? 係咪浸一陣就得既啦?
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 23:05 發表 真實我十八廿二果時好鐘意整野食架 不過舊年過左廿三歲就唔整囉
伯爵府
積分: 18281
原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:08 發表 我都係最怕食葯水我個b就自從識食葯丸之後先知食葯丸仲正 ...
原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:15 發表 芒果布丁就唔駛浸啦, 攞出黎灘一灘已經倒得出
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:17 發表 不個太大粒阿b又唔掂, 睇醫生實會提佢唔好開咁大粒 我都係唔like 藥水, 食完真係打晒冷陣.mouth:mouth:" />
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:19 發表 係呀, 咁你上整咩要用熱水浸 ?
男爵府
積分: 5101
原帖由 littlesister 於 09-3-9 10:11 發表 亞b今朝又fever, 但係佢又一定要去比賽, 攪左好耐都唔肯唔去, 結果俾左葯佢食退左燒先返, 比賽完要嗱嗱聲去食e生
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:54 發表 係咪唔鐘意d紅豆硬呀 我自己整都鐘意煲到d豆起晒沙至整架
瑪瑙宮
積分: 149930
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 11:03 發表 sister, bebe, 同事wednesday 去korea, 妳地d UGbang order jor la, 每人16萬千won, free 1支serum. sister, 妳支eye cream dao 係3萬3, 原來hk 代理1/3 號+價賣HK$420 ah, 妳買得好抵ah, 早g 我dao 買 ...
原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 10:38 發表 妳g 我兩隻b 食嘢幾麻煩ga la , d 嘢未試過就話唔好味 , 小b 上次試食年糕食到想
原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:13 發表 我上次芒果舖底, 倒出黎有幾粒甩左出黎, 有幾個"燶"仔, 個kitty唔靚
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:33 發表 佢講明係瑞士糖架, 不過好似有黑加倫子同酸糖, 唔知有無記錯
原帖由 kitbebe 於 09-3-9 11:08 發表 Thank you 即係港紙幾多錢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy