跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2881#
發表於 09-3-8 23:15 |只看該作者
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:13 發表
係咪用熱水浸脫模? 係咪浸一陣就得既啦?


芒果布丁就唔駛浸啦, 攞出黎灘一灘已經倒得出


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2882#
發表於 09-3-8 23:17 |只看該作者
原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 23:05 發表
真實我十八廿二果時好鐘意整野食架 不過舊年過左廿三歲就唔整囉


me2, 我係亞b出左世唔得閒+ 過左二十怕肥唔敢整咁多


伯爵府

積分: 18281


2883#
發表於 09-3-8 23:17 |只看該作者
不個太大粒阿b又唔掂, 睇醫生實會提佢唔好開咁大粒

我都係唔like 藥水, 食完真係打晒冷陣.mouth:


原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:08 發表
我都係最怕食葯水我個b就自從識食葯丸之後先知食葯丸仲正

...
[/quote]


伯爵府

積分: 18281


2884#
發表於 09-3-8 23:19 |只看該作者
係呀, 咁你上整咩要用熱水浸 ?

原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:15 發表


芒果布丁就唔駛浸啦, 攞出黎灘一灘已經倒得出


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2885#
發表於 09-3-8 23:20 |只看該作者
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:17 發表
不個太大粒阿b又唔掂, 睇醫生實會提佢唔好開咁大粒

我都係唔like 藥水, 食完真係打晒冷陣.mouth:mouth:" />
[/quote]

我個b都係, 仲要一粒一粒咁吞


伯爵府

積分: 18281


2886#
發表於 09-3-8 23:23 |只看該作者
唔緊要啦, 你中意整咪整多 d, 最多我地幫你食咁 d law

原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 23:05 發表
真實我十八廿二果時好鐘意整野食架 不過舊年過左廿三歲就唔整囉


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2887#
發表於 09-3-9 09:55 |只看該作者
Good morning


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2888#
發表於 09-3-9 09:55 |只看該作者
原帖由 korumi-08 於 09-3-8 23:19 發表
係呀, 咁你上整咩要用熱水浸 ?


以前整jelly浸過, 上次整布丁亞b 自己倒左出黎都唔駛浸 不過用strawberry模整布丁原來唔靚囉


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


2889#
發表於 09-3-9 10:11 |只看該作者
亞b今朝又fever, 但係佢又一定要去比賽, 攪左好耐都唔肯唔去, 結果俾左葯佢食退左燒先返, 比賽完要嗱嗱聲去食e生


男爵府

積分: 5101


2890#
發表於 09-3-9 10:28 |只看該作者
Good Morning !!


男爵府

積分: 5101


2891#
發表於 09-3-9 10:30 |只看該作者
gum 堅持, 妳陪佢一齊去

原帖由 littlesister 於 09-3-9 10:11 發表
亞b今朝又fever, 但係佢又一定要去比賽, 攪左好耐都唔肯唔去, 結果俾左葯佢食退左燒先返, 比賽完要嗱嗱聲去食e生


男爵府

積分: 5101


2892#
發表於 09-3-9 10:38 |只看該作者
妳g 我兩隻b 食嘢幾麻煩ga la , d 嘢未試過就話唔好味 , 小b 上次試食年糕食到想


原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:54 發表
係咪唔鐘意d紅豆硬呀 我自己整都鐘意煲到d豆起晒沙至整架


男爵府

積分: 5101


2893#
發表於 09-3-9 11:03 |只看該作者
sister, bebe,

同事wednesday 去korea, 妳地d UGbang order jor la, 每人16萬千won, free 1支serum.

sister,
妳支eye cream dao 係3萬3, 原來hk 代理1/3 號+價賣HK$420 ah, 妳買得好抵ah, 早g 我dao 買支la. , 支bb cream 就要hk 同事過去幫妳買, korea 同事5可以係duty free shop買嘢??


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2894#
發表於 09-3-9 11:07 |只看該作者
Morning~~


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2895#
發表於 09-3-9 11:08 |只看該作者
Thank you 即係港紙幾多錢



原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 11:03 發表
sister, bebe,

同事wednesday 去korea, 妳地d UGbang order jor la, 每人16萬千won, free 1支serum.

sister,
妳支eye cream dao 係3萬3, 原來hk 代理1/3 號+價賣HK$420 ah, 妳買得好抵ah, 早g 我dao 買 ...


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2896#
發表於 09-3-9 11:10 |只看該作者
唔怕, bb咪一樣唔食年糕 大大下就會肯食多d唔同類形既食物




原帖由 dindonbelle 於 09-3-9 10:38 發表
妳g 我兩隻b 食嘢幾麻煩ga la , d 嘢未試過就話唔好味 , 小b 上次試食年糕食到想


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2897#
發表於 09-3-9 11:11 |只看該作者
好有鬥心喎 bb就好怕比賽 睇完醫生休息下啦, take care!!




原帖由 littlesister 於 09-3-9 10:11 發表
亞b今朝又fever, 但係佢又一定要去比賽, 攪左好耐都唔肯唔去, 結果俾左葯佢食退左燒先返, 比賽完要嗱嗱聲去食e生


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2898#
發表於 09-3-9 11:13 |只看該作者
我仲未整添 因為次次買左芒果, 就想食左佢先




原帖由 littlesister 於 09-3-8 23:13 發表


我上次芒果舖底, 倒出黎有幾粒甩左出黎, 有幾個"燶"仔, 個kitty唔靚


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2899#
發表於 09-3-9 11:16 |只看該作者
瑞士糖就唔換lu, 屋企仲有未食完


原帖由 菇芝bebi 於 09-3-8 22:33 發表
佢講明係瑞士糖架, 不過好似有黑加倫子同酸糖, 唔知有無記錯


男爵府

積分: 5101


2900#
發表於 09-3-9 11:18 |只看該作者
同事個朋友yesterday arm arm 係korea 返la, 見到airport個exchange rate 對200, then HK$就around 825, 如果le 幾日keep 住 or 繼續drop 個rate dao 幾好

原帖由 kitbebe 於 09-3-9 11:08 發表
Thank you 即係港紙幾多錢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo