跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6998


2881#
發表於 04-11-12 11:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cindy...你個b宜家食幾耐至會停呀?係咪不停咁啜呀?


侯爵府

積分: 24274


2882#
發表於 04-11-12 11:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Cindy:
聘珍樓月尾已full 左,去左問喇!
我會去九龍灣美心擺呀!
你都好快d諗喇!因為年尾好多人擺酒,好full 架!!!


珍珠宮

積分: 48885


2883#
發表於 04-11-12 11:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


Carol

Happy Birthday !!!!


睇住中醫
希望唔好再咳


男爵府

積分: 5167


2884#
發表於 04-11-12 11:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

收到~!!
你可以食鹿茸/參喇? 我都係呢個星期先記得要食咋.
真係好呀.......POST出黎教下我點整野補身嘛, 我冇陪月架, 嘻嘻.
呢排.......唔見SANDY出現?! ?-(

hkcindy 寫道:
all....陪月教燉鹿茸/參, 首先將雞/元肉/己子...等材料燉兩個鐘, 然後先將湯取出, 將鹿茸/參放入湯中再燉4個鐘.

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


複式洋房

積分: 237


2885#
發表於 04-11-12 12:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

0411出世表:(Updated on 11/11/2004)
===========
No. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. ToTo_Mum...11月4日(14/11)...法國/開刀/囡/7lb8oz
18. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
19. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
20. pumpkin_mama...11月8日(13/11)...養和/開刀/囡/??lb
=======================
0411預產期一覽表 EDD list
=======================
1. snowman...........11月1日 (第一胎)..QE/仔
2. ROLEXMA...........11月1日 (第一胎)..法國/仔
3. hkcindy.............11月2日 (第一胎)..法國/仔
4. ck1656.............11月3日 (第一胎)..浸會/囡
5. circleyu..............11月4日 (第二胎) ??
6. JJ9198................11月4日 (第二胎)..Union
7. yeelam123...........11月4日 (第一胎)..仔
8. 奀豬mami~~.........11月5日 (第二胎)..QE
9. veroshea..............11月6日 (第二胎)..廣華
10. gogoma..............11月7日 (第一胎)..聯合
11. pooh88……………….11月7日(第一胎)..廣華/仔
12. mrsho................11月8日 (第二胎)..Union
13. JOE914..............11月8日 (第一胎)
14. kpcandy.............11月8日 (第一胎) ??
15. miumiumilk.........11月8日 (第二胎)..廣華
16. 亞珍小姐..............11月8日(第一胎) ??
17. ymc2727... 11月8日(第一胎)...法國/囡
18. happy_mother.... 11月9日 (第二胎)..Union
19. elainecnc.............11月11日 (第一胎)...威爾斯/囡
20. car_pretty...........11月11日(第一胎)...威爾斯/囡
21. MiniMickeyMouse..11月12日 (第一胎)..荃灣港安/仔
22. Chim................... 11月12日 (第一胎)..Macau/囝
23. Pumpkin_mama...11月13日 (第一胎)
24. chunchunmama....11月14日 (第二胎)..屯門/仔
24a. 78ada......... 14/11(3rd child)... Wales
25. Pigfat.................11月15日 (第?胎)..東區??
26. 惜如媽咪..............11月16日 (第二胎)..Paris ??
27 MaMaJOE............11月16日 (第一胎).../囝
28. monchichi818.......11月17日 (第二胎) ??
29 Pekkle女.............11月17日 (第一胎)...囡囡
30. Jinis..............11月18日(第一胎)...瑪麗/仔仔
31. carmenw.............11月19日(第一胎)..廣華/囡囡
32. TamaCat.............11月20日 (第一胎)..法國
33. CI.....................11月21日 (第一胎)..廣華/囝囝
34. Carmen2004........11月22日(第一胎). ??
35. pyemily.............11月22日(第一胎)聯合
36. hkclownfish.........11月22日(第一胎)..嘉諾撒
37. ritalovebaby........11月22日(第一胎)..仁安/仔仔梓希
38. ki2002................11月23日 (第二胎)..屯門/女
39. Ting Wai ............11月23日 (第二胎)..仁安
40. cng....................11月25日(第一胎)..廣華
41. ShinTeresa..........11月25日(第一胎)..QE
42. karen&angus.......11月25日(第一胎)
43. waywaybb…………..11月25日(第一胎)..QE/女
44. Anna....................11月26日(第一胎)..廣華/囝囝
45. 紅孩兒..............11月26日 (第一胎)..聯合/囝囝
46. wing1016............11月27日 (第二胎)..QE
47. SzeYuen……………..11月27日..QE
48. tolai..................11月28日(第二胎)??
49. kyleung....... 11月28日(第一胎)...法國/囝囝
50. MM.............. 11月28日(第二胎)...瑪麗/囝囝
51. queenie80...........11月30日(第一胎)東區
52. Mimikayee..........11月30日(第二胎)東區
53. sofat..................11月?日 (第二胎)??
54. Appletea.............11月?日 (第?胎)??
55. Wu2004..............11月?日 (第?胎)??
56. nokyin................11月?日 (第?胎)??
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid132/pc9da7b29ebf71191269531bc3e3d03c4/f79d07a6.jpg[/img]


子爵府

積分: 10053


2886#
發表於 04-11-12 13:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

草本~
生日快樂^^
睇怕你今年開始, 生日願望梗係SBB身體健康, 快高長大, 聽聽話話啦
卡嘢


男爵府

積分: 6152


2887#
發表於 04-11-12 13:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cindy,,,,,,我個陣時都有一邊食一邊溜架BOR,不過我必個陣,必黎必去都係水水個D,未試過有後奶,可能我營養吾夠(我呀媽話)所以BB一飲全人奶第二日就無尿尿,,應該吾夠食,,

[size=medium]carol,,,,,,,生日快樂呀,去邊度興祝呀??祝你快D修身成功,做返個靚靚媽咪,大家一齊努力呀,湊到BB肥肥白白,聽教聽話,,

我去柴灣一間cheap cheap酒樓擺呀,因為老爺係個度飲茶飲左好耐,有感情咁囉,咪就下佢囉,係喎,有無諗過滿月酒著咩衫好呀???


侯爵府

積分: 24274


2888#
發表於 04-11-12 13:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

多謝哂!

Joe:
我會滿月果個禮拜去買裙,唔想著褲喇,可以遮一遮個巨pet 嘛!
因為都未知到時修身成點,所以依家唔去買住.
尋日磅一磅,原來都有119 lbs呀!!

仲坐緊月,去得邊丫...
又冇得出街食飯,望老公早少少放工回來慰妻囉!!
今個生日最特別,因為年年生日都會出街,今年就算有得出,都想對住個仔呢!!


男爵府

積分: 6152


2889#
發表於 04-11-12 13:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,,我過幾日就滿月啦,好緊張,,,今晚或者聽晚會出去買衫,,我諗,我都係著裙,,,個patpat咁大,,,著褲會好覺,吾知著咩鞋好,,我奶奶重sat左個東姑頭,,,我見到好想笑,,吾知係咪睇得"我本善良"多,,似足"笑美琪"不過係卷髮版,,,我吾知去吾去整下個頭好,,用熱水洗左二次頭吾係好想再洗,,都吾知第日會吾會頭痛,, 咁快過一個月,,諗返起,我都吾知算吾算有坐月,,正係飲廿八方同食過薑醋,又週圍走,家頭世務又係自己做返哂,開頭重諗住會有人服士嘛,,知得自己出錢都請返個陪月啦,


子爵府

積分: 10053


2890#
發表於 04-11-12 13:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe~
你大力B下個week就滿月, 我卡樂B都唔知幾時先肯出黎見我, 搞到我好心急...
卡嘢


大宅

積分: 3899


2891#
發表於 04-11-12 13:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

草本... 我地尋日問美心已經full左啦. 聘珍樓好貴呀, 最平要$3288+10%呀.

snowman... 阿b而家食10分鐘不停嘅, 之後要so風, so醒佢再食下訓下多5-10分鐘, 然後換片, 通常之後會打egg, 又再食多幾下, 收工. 就係噤囉.

ck...我緊係未食得啦, 傾開米學定囉, 因為我食得嗰時佢都已經冇做架啦. 要40日先補得架馬.

carmenw....明白妳心情, 唯有繼續等....

mamajoe... 而家唔擺多啦, 只係兩家人食飯, 著咩都冇所謂lu~~


琥珀宮

積分: 165356


2892#
發表於 04-11-12 14:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

CARMEN** 係屋企坐到生草姑味呀


侯爵府

積分: 24274


2893#
發表於 04-11-12 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Cindy:
美心Full 左?你想幾多號呀?
我27/11呀!!
聘珍樓係貴,但總比聯幫好.因為果度dservice 超差!


侯爵府

積分: 24274


2894#
發表於 04-11-12 14:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe:
冬菇頭奶奶?正喎!
佢擺滿月嘛!佢梗係要set行佢啦!

up to now都洗左3次頭喇!
老來先算,冇法!

我坐月都算乖,只係接仔出院,同尋日去覆診出過街咋!
不過聽日去健康院又再出,之後都會要出就出喇!
坐月?我都唔知自己算唔算正宗!
總之人地煮咩我就照食,有得涉時間訓就去訓,雖然斷斷續續,都好過冇啦!


侯爵府

積分: 21537


2895#
發表於 04-11-12 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=medium]Carol, 生日快樂! 減肥成功, 做個靚靚媽咪!


子爵府

積分: 12555


2896#
發表於 04-11-12 14:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi, hi,
頭先落咗街lar咗一陣,依家返嚟啦。 :mrgreen:
你哋講緊滿月酒呀,你哋擺幾多圍呀!(8下喳) :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2897#
發表於 04-11-12 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Hello,
冇人嘅。
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


2898#
發表於 04-11-12 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada靚師奶** 我係到 :mrgreen:


子爵府

積分: 12555


2899#
發表於 04-11-12 15:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN,
依家咁靜,得你同我喳。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


2900#
發表於 04-11-12 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada** 冇辦法啦!!! 唔係掛住湊仔就一係搵周公子傾斜, 不過今日應該有兩個媽咪生, 一個係yeelam123另一個係waylie, 唔知佢地點呢???????

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo