跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


2881#
發表於 05-10-13 17:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
如花,
妳既新蒲點啱傾嘛??

唔係太多回應, 所以我每次入去好快就出黎.  都係呢度happy.


伯爵府

積分: 16171


2882#
發表於 05-10-13 17:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

成日話人扮儍, 我以為妳好醒既添??


我諗佢真人係無扮到傻,佢個人其實比較.....


伯爵府

積分: 16171


2883#
發表於 05-10-13 17:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我覺得呢排我蠢左好多


物唔係不嬲都係咩?係唔係唔夠訓呀?


伯爵府

積分: 15050


2884#
發表於 05-10-13 17:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔知就唔好亂咁根人買啦, 又唔係小數目. 今次當買個教訓啦.


我襯家個教訓已經係好大架啦。 :-( :-( [/quote]
咁無法架, 佢買之前又唔做researh只聽人講邊隻會升, 咁點得架, 靠消息唔得架. 講消息我個friend都有好多, 仲話實升, 但仲有好多外來因數架, 咁樣買法真係好risky.  我唔係講風涼話, 不過作為一個朋友我有責任點醒佢, 等佢唔好再有下一次. 上次佢靠消息買我唔知就無講啫. 既然知佢咁易信人, 做一次衰人都要架.


伯爵府

積分: 16171


2885#
發表於 05-10-13 17:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔係太多回應, 所以我每次入去好快就出黎.  都係呢度happy.


有我同襯家陪你...當然會happy d啦。


侯爵府

積分: 21322


2886#
發表於 05-10-13 17:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我覺得呢排我蠢左好多


定係一向都係咁, 妳依傢先後知後覺呀??


伯爵府

積分: 15050


2887#
發表於 05-10-13 17:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)


聰明豆 寫道:

成日話人扮儍, 我以為妳好醒既添??


我諗佢真人係無扮到傻,佢個人其實比較.....[size=x-large]天真


伯爵府

積分: 15050


2888#
發表於 05-10-13 17:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我覺得呢排我蠢左好多


物唔係不嬲都係咩?係唔係唔夠訓呀? [/quote]
都有可能


伯爵府

積分: 16171


2889#
發表於 05-10-13 17:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:

咁無法架, 佢買之前又唔做researh只聽人講邊隻會升, 咁點得架, 靠消息唔得架. 講消息我個friend都有好多, 仲話實升, 但仲有好多外來因數架, 咁樣買法真係好risky.  我唔係講風涼話, 不過作為一個朋友我有責任點醒佢, 等佢唔好再有下一次. 上次佢靠消息買我唔知就無講啫. 既然知佢咁易信人, 做一次衰人都要架.


簡直係"肺苦之言", 襯家...明唔明呀?唔好再亂咁玩啦。


伯爵府

積分: 15050


2890#
發表於 05-10-13 17:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔係太多回應, 所以我每次入去好快就出黎.  都係呢度happy.


有我同襯家陪你...當然會happy d啦。 [/quote]
係呀, 無左你地都唔知點算


伯爵府

積分: 15050


2891#
發表於 05-10-13 17:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我覺得呢排我蠢左好多


定係一向都係咁, 妳依傢先後知後覺呀?? [/quote]唔係吓


侯爵府

積分: 21322


2892#
發表於 05-10-13 17:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
經濟復甦係要靠你地呢d有$$人唔係我呢d窮人.


點會呢?? 貧者貧越, 富者越富呀!! 妳地d先係有$人呀!


伯爵府

積分: 16171


2893#
發表於 05-10-13 17:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:

我諗佢真人係無扮到傻,佢個人其實比較.....[size=x-large]天真


好彩你用"天真"啫, 我幾驚你會用"單純"呀~


侯爵府

積分: 21322


2894#
發表於 05-10-13 17:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁無法架, 佢買之前又唔做researh只聽人講邊隻會升, 咁點得架, 靠消息唔得架. 講消息我個friend都有好多, 仲話實升, 但仲有好多外來因數架, 咁樣買法真係好risky.  我唔係講風涼話, 不過作為一個朋友我有責任點醒佢, 等佢唔好再有下一次. 上次佢靠消息買我唔知就無講啫. 既然知佢咁易信人, 做一次衰人都要架.


咁真係多謝哂妳喎, "假'衰人??


伯爵府

積分: 15050


2895#
發表於 05-10-13 17:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

我諗佢真人係無扮到傻,佢個人其實比較.....[size=x-large]天真


好彩你用"天真"啫, 我幾驚你會用"單純"呀~ [/quote]
係喎, 我第一個想到就係天真.


伯爵府

積分: 16171


2896#
發表於 05-10-13 17:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

如花,

我下星期應該無得去上堂啦,因為到而家我都仲未收到confirmation。


侯爵府

積分: 21322


2897#
發表於 05-10-13 17:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
唔係太多回應, 所以我每次入去好快就出黎.  都係呢度happy.


我都覺得要啱咀型, 妳好happy啦! 日日有我地做PR!!!


伯爵府

積分: 15050


2898#
發表於 05-10-13 17:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁無法架, 佢買之前又唔做researh只聽人講邊隻會升, 咁點得架, 靠消息唔得架. 講消息我個friend都有好多, 仲話實升, 但仲有好多外來因數架, 咁樣買法真係好risky.  我唔係講風涼話, 不過作為一個朋友我有責任點醒佢, 等佢唔好再有下一次. 上次佢靠消息買我唔知就無講啫. 既然知佢咁易信人, 做一次衰人都要架.


咁真係多謝哂妳喎, "假'衰人?? [/quote]
你明就最好啦. 我識人玩得勁真係睇好多野同果間公司d財政報告咁架.


伯爵府

積分: 16171


2899#
發表於 05-10-13 17:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

襯家,

你仲有幾呀個又升級啦。加油...加油...加油~奸爸嗲~~


伯爵府

積分: 15050


2900#
發表於 05-10-13 17:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
如花,

我下星期應該無得去上堂啦,因為到而家我都仲未收到confirmation。

你講pg呀 咩confirmation呀 我都唔知sunday有無得返, 我老公好唔想返, 佢話唔想咁辛苦. 咁ms wong 又未confirm我時間.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo