想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2040


2881#
發表於 12-10-17 13:37 |只看該作者

引用:今日開始feel+到BB個位有啲唔知點咁。又唔

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
今日開始feel 到BB個位有啲唔知點咁。又唔係"了了下"但係又唔係戚住戚住。唔知仲乜。



...
我都係呀,怨下谷下咁




伯爵府

積分: 15109


2882#
發表於 12-10-17 13:40 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 13:22
你地通常一日5,6粒左右呀?

我食十粒八粒架, 仲有葵花子, 杏仁


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2883#
發表於 12-10-17 13:45 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 13:03
你地預備幾多膠同玻璃樽?

其實我想買玻璃樽多D, 但真係好重, 我宜家只有3大1細樽, 遲下都要再買多幾個, 如果想唔唔同牌子係咪唔係咁好呢?!


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2884#
發表於 12-10-17 13:47 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 13:07
我發覺我依家一瞓著唔會掂轉身
你就好啦


大宅

積分: 2040


2885#
發表於 12-10-17 13:48 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-10-17+13:03+你

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
其實我想買玻璃樽多D, 但真係好重, 我宜家只有3大1細樽, 遲下都要再買多幾個, 如果想唔唔同牌子係咪唔係咁 ...
唔係試多幾款先知邊隻啱呀b咩?




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2886#
發表於 12-10-17 13:50 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 13:16
連續4日病假,先可能有薪呀,係咪?
勞工法例係連續四日病假就會有返4/5人工


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2887#
發表於 12-10-17 13:52 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 13:48
唔係試多幾款先知邊隻啱呀b咩?
都係架, 所以我宜家想買埋Nuk, 聽講Nuk同chuchu D奶咀係可以互用


大宅

積分: 3571


2888#
發表於 12-10-17 13:55 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 13:16
連續4日病假,先可能有薪呀,係咪?

唔係呀, 有醫生紙就有嫁啦


大宅

積分: 3571


2889#
發表於 12-10-17 13:57 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 13:19
睇離我都要學下大家。。。仲有無d方便快捷既好介紹?

已經好快嫁啦


大宅

積分: 3724


2890#
發表於 12-10-17 14:13 |只看該作者

引用:各位同學早晨....我其實星期一晚半夜返咗嚟

原帖由 doristws 於 12-10-17 發表
各位同學早晨....我其實星期一晚半夜返咗嚟啦....但係因為要去政府部門做一D證明...所以都未有返班房....宜 ...
你番嚟喇




大宅

積分: 3724


2891#
發表於 12-10-17 14:14 |只看該作者

引用:Quote:雨嫣+發表於+12-10-17+12:14+宜家先

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我暫時又一覺瞓到天光喎, 不過都係好攰啦, 瞓得多條腰又痛
我除咗3-4點起身去廁所,都算好瞓,希望keep住




大宅

積分: 2040


2892#
發表於 12-10-17 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-10-17+發表我

原帖由 tungkiu 於 12-10-17 發表
我除咗3-4點起身去廁所,都算好瞓,希望keep住
我晚晚好準時2點就醒左去廁所,有時仲肚餓到要食埋野先訓




大宅

積分: 2423


2893#
發表於 12-10-17 15:01 |只看該作者
返到公司~做咁D野~可以返學LU!
同學仔~大家好嗎?


大宅

積分: 2423


2894#
發表於 12-10-17 15:02 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 14:18
我晚晚好準時2點就醒左去廁所,有時仲肚餓到要食埋野先訓

我通常2:30


大宅

積分: 2423


2895#
發表於 12-10-17 15:04 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 13:55
唔係呀, 有醫生紙就有嫁啦

有醫生紙就一定有,不過就唔一定係全日人工~
要睇返你公司既合約。


伯爵府

積分: 15109


2896#
發表於 12-10-17 15:14 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 14:18
我晚晚好準時2點就醒左去廁所,有時仲肚餓到要食埋野先訓

我唔醒又唔會要去廁所架喎, 但如果瞓唔著就會覺得成日急咁


男爵府

積分: 7065


2897#
發表於 12-10-17 15:19 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 13:45
其實我想買玻璃樽多D, 但真係好重, 我宜家只有3大1細樽, 遲下都要再買多幾個, 如果想唔唔同牌子係咪唔係咁 ...

我應該會買番膠樽呀..最多半年至1年換左去LU....


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2898#
發表於 12-10-17 15:23 |只看該作者
moledy 發表於 12-10-17 15:19
我應該會買番膠樽呀..最多半年至1年換左去LU....
我都係用膠樽, 第時BB大咗, 可以自己拎到, 玻璃就難d


男爵府

積分: 7065


2899#
發表於 12-10-17 15:44 |只看該作者
下午胎動得特別勁既? 反而夜晚番屋企就小D WO...而+係咁彈到我暈呢....


大宅

積分: 2423


2900#
發表於 12-10-17 15:59 |只看該作者
moledy 發表於 12-10-17 15:44
下午胎動得特別勁既? 反而夜晚番屋企就小D WO...而+係咁彈到我暈呢....

我果個都係咁....
但係佢琴晚唔知係唔係嬲我發脾氣...唔同我玩kick.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo