烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


子爵府

積分: 11486

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2881#
發表於 13-3-11 02:53 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 01:09
我唔識講。。我呢排情緒好差,跌落谷底。

臨瞓都仲係掛住你,
笑吓啦!煮吓嘢食 (最好請埋我食),上嚟傾吓笑吓, 其他嘢唔好諗咁多啦!


子爵府

積分: 11486

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2882#
發表於 13-3-11 02:56 |只看該作者
worldrecord 發表於 13-3-11 01:41
我而家玩緊mode 9 \"布里歐程式"呀!聽朝唔知有無包做早餐呢?



...

嘩!呢個超邪惡!!!我睇完食譜,決定將佢無限期收櫃筒底


禁止訪問

積分: 10253


2883#
發表於 13-3-11 06:21 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


2884#
發表於 13-3-11 06:23 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17076


2885#
發表於 13-3-11 07:40 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

P 仔打 1 機造型 : 芝士火腿包, 白豬仔,再加半磅椰賓
1362958734029.jpg


子爵府

積分: 14184


2886#
發表於 13-3-11 07:51 |只看該作者

引用:Quote:fish9288+發表於+13-3-10+13:24+還原

原帖由 豬豬822 於 13-03-10 發表
得半個
零失敗譜加30 g紅苺,死因未明





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2887#
發表於 13-3-11 08:06 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-10+13:30+搬左屋

原帖由 hinhin_ma 於 13-03-10 發表
..我好羨慕果部坐枱焗爐....
你哋講緊邊部爐呀


珍珠宮

積分: 37201


2888#
發表於 13-3-11 08:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-03-10+發表我

原帖由 prisyan 於 13-03-10 發表
你又晒我下次上嚟真係要搽定防曬先得啦
SPF 50先得




珍珠宮

積分: 37201


2889#
發表於 13-3-11 08:30 |只看該作者

引用:Quote:豬豬822+發表於+13-3-11+01:32+首領

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
出面有個豆漿機吹水區呀,你唔知我地係個邊都有吹水咩
我哋直情騎劫咗樓主個post去吹水




珍珠宮

積分: 37201


2890#
發表於 13-3-11 08:31 |只看該作者

引用:P+仔打+1+機造型+:+芝士火腿包,+白豬仔,

原帖由 88328mama 於 13-03-11 發表
P 仔打 1 機造型 : 芝士火腿包, 白豬仔,再加半磅椰賓





子爵府

積分: 11486

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2891#
發表於 13-3-11 08:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬豬822+於+13-03-10+發表得

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
零失敗譜加30 g紅苺,死因未明
係咪酵母呀?


別墅

積分: 909


2892#
發表於 13-3-11 08:39 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

大家好!新手報到!

買左行貨上來爬文,两日後決定轉機,用左一星期就換左105T!!!
(又好好彩s有貨!)

開左第一機105發現行貨相對靜少少,不過個pan質地真係好唔同,差好遠!!

但我有個問題,如果我想整超軟mode但係落裸麥粉得唔得?
同埋點解要落乳酪既?
用來整ob 包可以嗎?

新手問題多左少少,煩請賜教~~




水晶宮

積分: 64904


2893#
發表於 13-3-11 08:47 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+13-3-11+01:41+

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
嘩!呢個超邪惡!!!我睇完食譜,決定將佢無限期收櫃筒底
我地成日都整邪惡包 比布里歐更邪惡既包都有

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2894#
發表於 13-3-11 08:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-03-11+發表出面

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
我哋直情騎劫咗樓主個post去吹水
樓主連影都消失埋 由我地傾

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2895#
發表於 13-3-11 08:49 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+01:09+我唔識

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
臨瞓都仲係掛住你,
笑吓啦!煮吓嘢食 (最好請埋我食),上嚟傾吓笑吓, 其他嘢唔好諗咁多啦! :funny ...
多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 9328


2896#
發表於 13-3-11 08:50 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高
1362963035878.jpg

我是以前的會員bullbull(哈哈...即係開朝原老),不過事隔太耐已經唔記得個密碼喇,唯有再新account啦~~


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2897#
發表於 13-3-11 09:34 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 01:26
我換咗大電子焗爐 38L Roxxxta, 天日送貨喇 ~!

羨慕死我啦……我左度右度,我廚房都放唔落呢部焗爐


大宅

積分: 3883


2898#
發表於 13-3-11 10:03 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

朱古力香蕉楓糖包出爐!
myphoto.jpg




大宅

積分: 3883


2899#
發表於 13-3-11 10:08 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2900#
發表於 13-3-11 10:20 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-3-10+21:21+你仲

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
係呀,見到有邊度平,記得話我知喎
我諗無乜邊度會平過教協,一係外國


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo